توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

گام هایی برای سازماندهی فضای اداری

فضای کاری که در آن کار می کنید اثر مستقیم بر کیفیت و عملکرد شما دارد. کار در یک شرکت خوب سازماندهی شده دارای مزایای فراوانی است. این به شما اجازه می دهد که مسئول محیط اطراف خود باشید که به نوبه خود باعث افزایش بهره وری شما می شود. این به این دلیل است که وقتی همه چیز در جای درستی قرار دارد، مجبور نیستید زمان و انرژی را به دنبال کارهای بیهوده صرف کنید. حفظ یک سازمان خوب نیاز به یک پروژه مداوم و فکر شده دارد که مستلزم نگهداری و ایجاد نظم است. در اینجا چند ایده اداری برای بهینه سازی این فرایند وجود دارد:

۱- استفاده از میز با چند قطعه

سرمایه گذاری در یک میز که چندین کابینت و کشو دارد مهم است. میز اداری چند منظوره نه تنها به شما کمک می کند سبک کار خود را حفظ کنید، بلکه یک صرفه جویی در فضایی کوچک است. اگر متوجه شوید که میز موجود برای نگهداری تمام کارهای مهم شما کافی نیست، می توانید متناسب با کار خود آن را خریداری کنید. سازماندهی میز کار شما تاثیر مستقیمی بر تمرکز و گردش کار صحیح دارد. کابینت های دخیره سازی یا پایه های کشویی یکپارچه را در نظر بگیرید.

۲- فضای کار خود را تقسیم کنید

هر دفتر سبک و طراحی خاص خود را دارد. مورد زیر ۲ بخش برای سازماندهی انواع فضاهای کاری است:

  • منطقه کامپیوتر – این فضا باید یک منطقه فناوری منحصر به فرد باشد. این فضا را صرفا برای اسکنرها، چاپگرها و دیگر چیزهای مرتبط با فن آوری خود ذخیره کنید.
  • ناحیه غیر کامپیوتری – تمام اسناد، فایل ها، اسناد و مدارک مهم، تمبرها و پاکت ها را به طور انحصاری در این منطقه ذخیره کنید تا کارهای کاغذی خود را مدیریت کنید.

این رویکرد دو منطقه می تواند به شما کمک کند که محل کارتان را بهتر تنظیم و سازماندهی کنید.

۳- استفاده از قفسه های سودمند برای ذخیره سازی

از جعبه ها و قفسه های ذخیره سازی با صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده کنید تا تمام فایل های بایگانی خود را حفظ کنید و فضای مورد نیاز برای اسناد فعلی خود را از جلوی چشم پاک کنید. داشتن مبلمان نگهداری وسیع در دفتر می تواند در جریان کار روزمره شما کمک کننده باشد.

۴- سطل آشغال یا سطل زباله

سطل زباله ممکن است یک راه حل ساده باشد، اما ابزارهای مفیدی برای سازماندهی دفتر شما هستند. در حالی که سازماندهی فضای کاری شما ممکن است لازم باشد برخی از اسناد و مدارک بایگانی شده را به صورت منظم کنار بگذارید. یک سطل زباله برای این منظور مفید می باشد و از سرریز کارهای کاغذی جلوگیری می کند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۰۴۶۲۵۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید