توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

کیفیت مبلمان اداری در دنیای امروز به موضوعی بحث برانگیز تبدیل شده است. برخی از تازه کارها احساس می کنند، که وقت ندارند تا بر روی زیبایی‌های مبلمان اداری تمرکز کنند. برخورداری از کیفیت مبلمان اداری یک حقیقت واضح برای توسعه هر کسب و کار است که با در نظر گرفتن آن می‌توان بسیاری از معضلات اولیه هر شرکت را بر طرف کرد. در نظر داشته باشید که مبلمان باکیفیت می‌تواند هزینه خرید مبلمان اداری را در دراز مدت کاهش دهد. به‌ویژه برای قسمت‌های پر رفت و آمد در یک شرکت این نکته مهم است. در این مقاله قصد داریم چند نکته را در مورد کیفیت مبلمان اداری مطرح نماییم.

 

تصورات اول ممکن است مهم‌تر از واقعیت باشد

هر چند از دوران کودکی به ما گفته‌اند که “هرگز کتابی را با جلد آن قضاوت نکنیم”،اما بسیاری از ما همه هم‌چنان، تصمیمات فوری را بر اساس ظواهر و اولین تصورات می‌گیریم. این تصورات فوق العاده قدرتمند هستند. مطالعات متعددی نشان می‌دهد که بسیاری از افراد اولین تصور خود را بر حقایق قابل اثبات باور دارند. نحوه چیدمان، نوع مبلمان دفتر کار و کیفیت مبلمان اداری بر روی کارکنان و مشتریان تاثیر می‌گذارد. در زمان خرید این وسیله، مطمین شوید که یک تصویر قوی از مبلمان زیبا در قاب محیط کاری ایجاد خواهید کرد.

 

مبلمان اداری ارگونومیک، غیبت را کاهش می دهد

 

غیبت ناشی از بیماری و صدمه زدن به کسب و کارها در استرالیا بیش از ۳۳ میلیارد دلار در سال خسارت داشته است. هر سال هزاران نفر از کارکنان به علت طراحی ضعیف و کیفیت پایین مبلمان اداری، دچار آسیب های بدنی می شوند. مبلمان اداری ارگونومیک موجب کاهش آسیب شده و منجر به افزایش سلامت و بهداشت در کارکنان می شود. در زمان انتخاب در کنار کیفیت مبلمان اداری باید به ارگونومیک بودن آن نیز توجه داشته باشید. اندازه‌های استاندارد یک مبلمان راحت، فاصله زانو تا زمین در زمان استفاده از یک وسیله، شیوه قرار گرفتن کف پا در زمان نشستن روی مبلمان، متریال راحت، ابعاد و اندازه‌های میز اداری و … همه بر کیفیت مبلمان اداری و در نهایت در ارگونومیک بودن آن تاثیرگذار است.

 

مبلمان اداری بر بهره وری تاثیر می‌گذارد

 

کارکنان با ارزش ترین منابع یک شرکت یا اداره هستند. اغلب یکی از بهترین راه‌های افزایش سود، افزایش بهره‌وری کارکنان است. یک مدیر خوب باید بداند که کارکنان ماشین آلات نیستند. نمی توانید به سادگی یک سوییچ را تغییر دهید، تا سریع‌تر و کارآمدتر شود. اما می‌توانید میزان بهره‌وری کارکنان را با ارائه فضاهای کاری مناسب و با کیفیت مبلمان اداری بالا بهینه کنید. مبلمان اداری خوب نشان می‌دهد که کارکنان برای شرکت ارزشمند هستند و نوآوری و بهره‌وری بیشتر را تشویق می‌کند.

 

کیفیت مبلمان تحت تاثیر متریال آن است

متریال مبلمان اداری مهم‌ترین نکته‌ای است که در کیفیت مبلمان اداری تاثیر می‌گذارد. هر چه از مواد استاندارد و باکیفیت در این گروه وسایل استفاده بیشتری شود، نتیجه بهتری به‌دست می‌آید. هم‌چنین مبلمان اداری با کیفیت در دراز مدت آسیب کمتری می‌بیند. این امر در هزینه نهایی که صرف این گروه وسایل خواهد شد، بسیار تاثیرگذار است. به‌علاوه مبلمان باکیفیت در کنار دید بصری مثبتی که ایجاد می‌نماید، راحتی و آرامشی خوشایند نیز می‌بخشد. مشتری به جایی باز خواهد گشت، که در آن احساس آرامش و راحتی را تجربه کرده باشد.

مبلمان اداری باکیفیت شامل چه مواردی است؟

وقتی صحبت از مبلمان اداری می‌کنیم، منظورمان چیست؟ مبلمان اداری مجموعه‌ای از وسایلی است که فضای اداری را تشکیل می‌دهند. این وسایل شامل میز و صندلی‌ها در انواع مختلف میز مدیریت، میز کارکنان، میز منشی، میز کنفرانس و …، صندلی مدیریت، صندلی کارکنان، صندلی انتظار، پارتیشن اداری، کتابخانه، تجهیزات اتاق مدیریت، تجهیزات اتاق کارمندان، تجهیزات اتاق کنفرانس و مبلمان اداری که شامل مبل تک نفره، نیم ست و … هم‌چنین شیوه دکوراسیون شامل کمدها، فایل‌ها، کابینت‌ها و …است. در همه این مواد کیفیت مبلمان اداری تضمین کننده اصالت و جذب ارباب رجوع است.

سفارش مبلمان اداری با کیفیت

در زمان سفارش، کیفیت مبلمان اداری، دارای اهمیت زیادی است. به‌علاوه نکاتی هم‌چون جلوه بصری، راحتی در زمان استفاده از مبلمان و کاربردی بودن آن نیز اهمیت دارد. برای آن‌که مبلمان اداری با همه ویژگی‌های فوق را تهیه نمایید، باید به‌دنبال شرکت تولید کننده معتبر باشید. شرکت‌های معتبر انواع مبلمان اداری را با ارائه ضمانت نامه کیفیت مبلمان ارایه می‌نمایند. شرکت مبلمان اداری بینو نیز باسابقه‌ای زیاد و با اعتباری تایید شده سالیان طولانی است، که در این مسیر فعالیت می‌نماید. به‌علاوه تنوع در محصولات، طراحی، رنگ‌بندی و متریال در شرکت تخصصی تولید میلمان اداری بینو بسیار زیاد است و برای هر سلیقه‌ای می‌توان محصولی انتخاب کرد. جهت سفارش انواع مبلمان اداری بینو بعد از دیدن نمایشگاه تصویری صفحه اینترنتی ما در هر محصول، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

تاثیر کیفیت مبلمان بر قیمت آن

قیمت مبلمان اداری با کیفیت آن ارتباطی مستقیم دارد. هر چه کیفیت محصول بالاتر رود قیمت مبلمان اداری بیشتر خواهد شد. به‌عنوان مثال میز اداری با چوب طبیعی قیمت بیشتری نسبت به میز اداری با چوب مصنوعی یا MDF دارد. هم‌چنین در طراحی صندلی اداری هرچه نکات ارگونومیک بودن بیشتر رعایت شود، به‌دلیل استفاده از متریال مناسب و آپشن‌های بیشتر قیمت افزایش خواهد یافت. با این همه به یاد داشته باشید که سطح کیفیت مبلمان اداری با بودجه نیز باید هم‌خوانی داشته باشد. به این دلیل است که مبلمان اداری دارای این سطح تنوع زیاد در طراحی، متریال و رنگ است، تا متناسب با هر سلیقه‌ای محصولی برای عرضه داشته باشد. قیمت مبلمان اداری باکیفیت بینو را می‌توانید از متخصصان و مشاوران ما بپرسید.

کلام آخر

گروه تخصصی تولید مبلمان اداری بینو در این سری از مقالات سعی دارد، کمک‌تان نماید تا محصولی متناسب را برای شرکت یا اداره‌تان انتخاب نمایید. این انتخاب روی بسیاری از چیزها تاثیر می‌گذارد. از آن جمله می‌توان به افزایش مراجعه کننده، بازگشت دوباره مشتری، راحتی، آسایش و بهره‌وری بیشتر کارکنان و مدیریت و … اشاره کرد. درصورت داشتن شرایط خاص فیزیکی در محیط اداری یا شرکت، مهندسان بینو در مکان مورد نظر حاضر می‌شوند و راهنمایی‌های لازم را در این مورد انجام خواهند داد. برای بررسی، مشاوره و خرید مبلمان اداری بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید