توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

اگر شما در حال ایجاد یک دفتر جدید هستید و یا می خواهید مبلمان اداری قدیمی خود را جایگزین، و سپس شما دقیقا می دانید که مورد نیاز دفترتان است. در اینجا ما راهنمایی برای شما داریم، اگر شما نمی دانید که کدام نوع مبلمان اداری برای دفتر شما نیاز دارید.

۱- اول از همه در نظر بگیرید منطقه پذیرش دفتر شما کجاست. پذیرش اولین تصور را به دفتر شما می دهد، بنابراین شما نیاز به مبلمان مناسب برای آن دارید.

شما باید مبل های مناسب برای بازدیدکنندگان را تنظیم کنید. اگر می خواهید صندلی داشته باشید باید صندلی های مناسب را انتخاب کنید. شما باید مبلمان را انتخاب کنید که باعث می شود بازدیدکنندگان شما راحت باشند.

۲- در منطقه ناهار خوری دفتر خود، باید صندلی های اداری و میزهای بسیار مناسب داشته باشید تا کارکنان بتوانند به راحتی نشسته و غذا بخورند.

۳- اندازه دفتر خود را در نظر بگیرید. همیشه مبلمان را با توجه به اندازه دفتر و فضای موجود خریداری کنید.

اگر مبلمان مناسب را با توجه به فضای موجود انتخاب کنید، کارکنان نیز احساس راحتی خواهند کرد. همه چیز باید سیستماتیک باشد.

۴- ذخیره سازی در دفاتر بسیار ضروری هستند، بنابراین کشوهایی را انتخاب می کنند که فضای ذخیره سازی زیادی دارند.

کمدها برای ذخیره سازی اسناد و مدارک و بایگانی آنها بسیار مهم هستند.

۵- شما نیاز به میزهای بزرگ برای اتاق کنفرانس دارید. همیشه مبلمانی را انتخاب کنید که عمر طولانی دارد، زیرا نمی شود هر زمان مبلمان جدیدی را جایگزین کرد، بنابراین مبلمان با کیفیت خوب را خریداری کنید.

۶- صندلی های اداری در هر دفتر بسیار مهم هستند و همه آن را نیاز دارند. شما نیاز به صندلی های مختلفی در دفتر خود دارید زیرا صندلی های مشابه در محل پذیرش، اتاق کنفرانس و محل کار استفاده نمی شود.

تمام صندلی ها باید بسیار راحت باشند. شما می توانید مدرن و همچنین مبلمان سنتی برای دفتر خود را انتخاب کنید. این بستگی به انتخاب شما دارد.

هر کدام از مبلمانی را که شما خریداری می کنید، مطمئن شوید که برای سلامت کارکنان خوب است. این بدان معنی است که در نبود راحتی، کارکنان از مشکلات مانند کمر درد و غیره رنج می برند. مبلمان راحت کارمندان را سالم و پویا نگه می دارد.

۷- همچنین برای دفتر خود نیاز به کتابخانه دارید زیرا آنها برای همه دفاتر بسیار مهم هستند. کتابخانه ها برای نگهداری لوازم التحریر، تجهیزات فناوری اطلاعات، نمونه اسناد و کتاب ها و غیره استفاده می شود.

۸- شما می توانید از پارتیشن اداری برای تقسیم فضا استفاده کنید. این بخش می تواند به کارمندان مربوط به بخش های مختلف کمک کند تا وظایف خود را به نحوی بهتر انجام دهند.
حالا شما می توانید به خوبی بدانید که چه نوع مبلمانی برای دفتر شما مناسب است.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع مبلمان اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید