توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

کدام سبک روشنایی اداری باعث افزایش بهره وری می شود؟

حداکثر بهره وری کارکنان شما بیش از این است که مطمئن شوید که آنها قلم ها و دفترچه های کافی را به دست آورده اند. شما باید محیطی را ایجاد کنید که برای کار و تمرکز مفید است و هر بخش از طراحی دفتر به آن می پردازد. یک عنصر به ویژه که شما باید توجه کنید نوع روشنایی اداری است که شما استفاده می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشنایی اداری و همچنین نحوه انتخاب سبک مناسب با بینو BAYNO همراه باشید.

روشنایی اداری: فلورسنت، روشنایی بالاسری، چراغ های رومیزی، و یا نور طبیعی.

۱- فلورسنت. روشنایی لامپ های فلورسنت، در حالی که انتخاب سنتی برای بسیاری از دفاتر است، در حقیقت بسیار زیاد نامناسب برای بهره وری است. روشنایی مصنوعی مانند این به نظر می رسد که باعث می شود فشار بیشتر به چشم های کارکنان برای دیدن صفحه نمایش کامپیوتر و اسناد مهم می شود. از آنجا که استفاده از آن اجتناب ناپذیر است ولی می تواند شانس کارکنان را در ایجاد خستگی در طول روز افزایش دهد.

۲- روشنایی بالاسری. روشنایی بالاسری اغلب در برخی موارد لازم است، اما مانند روشنایی فلورسنت، اغلب می تواند تاثیرات غیرمستقیم بر کارکنان شما داشته باشد. روشنایی های جانبی را به مناطقی که نیازمند آن هستند، ایجاد کنید.

۳- چراغ های رومیزی. روشنایی که به طور خاص متمرکز است، مانند نور ارائه شده توسط لامپ ها و واحد های کوچکتر نور. نورپردازی از طریق چراغ های رو میزی مفید است زیرا می تواند فضای کاری فرد را بدون خستگی زیاد برجسته کند و بهتر از نورپردازی فلورسنت می تواند باشد.

۴- نور طبیعی. روشنایی طبیعی یکی از مفید ترین انواع روشنایی اداری برای افزایش بهره وری کارکنان است. نور طبیعی باعث می شود که ما احساس هوشیاری و انرژی بیشتری داشته باشیم که مستقیما به کار با کیفیت بالاتر و متمرکز تر کمک می کند.

حتما بخوانید: چند نکته درباره روشنایی در فضای اداری

برای ایجاد یک سیستم نورپردازی اداری که برای فضای اداری شما کار کند، دست به انتخاب های درستی برای ایجاد بهره وری زنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید