توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کاربردهای پارتیشن اداری و چرایی استفادۀ آن

انواع کاربردهای پارتیشن اداری کدامند؟ مهمترین کاربردهای پارتیشن اداری کدامند؟ راهنمای کاربردهای پارتیشن اداری جه اطلاعات دقیقی را با ما در میان می‎گذارد؟

در حالی که پارتیشن اداری، یک رویکرد مناسب و منطقی برای ایجاد فضاهای اداری برای کارکنان یک شرکت است، پارتیشن اداری مزایای مختلفی را برای کسب و کار، کارمندان و محیط کار به همراه می‎آورد. در صورتی که شما در مورد ایجاد پارتیشن اداری در دفتر خود فکر می‎کنید، شاید این گمانه زنی‎ها برای متقاعد کردن شما کافی باشد:

کاربردهای پارتیشن اداری

پارتیشن اداری می‎تواند احساس تمرکز را در محیط کار افزایش دهد، زیرا کارکنان را از یکدیگر جدا می‎کند و موضوعات انحراف تمرکز افراد را محدود ‏نماید. یکی از کاربردهای پارتیشن اداری این است، که هیچ وقت گفتگوی دیگران بر روند کاری شما تاثیر منفی نخواهد گذاشت.
پارتیشن اداری به کارکنان احساس امنیت می‎دهد و در مورد اینکه افراد می‎توانند تماس‎های تلفنی ضروری خود را در زمان کار داشته باشند، بدون اینکه برای همکاران و پرسنل دیگر در اطراف خود، ایجاد مزاحمت نمایند، شرایط مناسبی را فراهم نماید.
پارتیشن‎ اداری می‎تواند به کیفیت و زیبایی در محیط کاری اضافه نماید. یکی از کاربردهای پارتیشن اداری این است که در محدوده وسیعی از مواد متنوع مانند: چوب، گچ، فلز و شیشه قابل ساخت و تولید هستند و می‎توان آنها را با دامنه‎ای از شکل‎ها و رنگ‎های متنوع ایجاد نمود.
• پارتیشن اداری می‎تواند از پخش صدا در محیط اداری جلوگیری نماید و این صرف نظر از این است که نویزها و صداهای تولید شده در داخل یا خارج از دفتر کار تولید شده است. به عبارت دیگر یکی از کاربردهای پارتیشن اداری این است که این بخش از مبلمان اداری می‎تواند جهت ابزار عایق صدا بکار برده شود.
• بوسیله انواع پارتیشن‎‎ های اداری می‎توان جهت جداسازی دفاتر شخصی کمک گرفت و آن را برای مهمانان یا افرادی که به دفتر ( محیط اداری تفکیک شده) نیازمندند، تبدیل نمود. در حقیقت یکی از کاربردهای پارتیشن اداری جداسازی و تفکیک فضای اداری برای کارکنان یک شرکت است.
• انواع پارتیشن اداری می‎توانند اتاق ذخیر‎‎ه‎سازی برای کارکنان در داخل محیط اداری را ایجاد نمایند، زیرا پارتیشن‎ها، تقسیم کننده‎هایی هستند که به عنوان یک pinboard مورد استفاده قرار می‎گیرند و این یکی از کاربردهای پارتیشن اداری است که بسیار کارآمد و مهم است.

دوستان و همراهان گرامی و ارجمند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاربردهای پارتیشن اداری و همجنین اخذ مشاوره رایگان در زمینۀ خرید انواع پارتیشن اداری از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو لطفا از طریق شماره اقدام فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید