توسط: تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

یک طراحی خوب برای ایجاد یک محیط کاری سازنده و کارآمد ضروری است. شما می خواهید کارکنان شما موفق شوند، پس چرا آنها بهترین شرایط ممکن را برای انجام این کار ندارند؟ انتخاب مناسب مبلمان اداری، ایجاد نور و فضا و ایجاد یک فضای خوشایند همه ابزارهای کلیدی برای بهینه سازی طراحی دفتر شما هستند.

  • انتخاب مبلمان اداری

مبلمان اداری که انتخاب می کنید تاثیر بیشتری بر بهره وری و راحتی کارکنان شما دارد. شما ممکن است برای صرفه جویی در هزینه با خرید مبلمان ارزان وسوسه شوید، اما در واقع، سرمایه گذاری در مبلمان اداری در طولانی مدت خوب خواهد شد.

نه تنها کارکنان (که معمولا هشت ساعت در روز بر روی صندلی های اداری خود نشسته اند) را خوشحال می کنند، بلکه باعث ایجاد فضایی مدرن و به روز شده با مبلمان زیبایی که به طراحی دفتر شما اضافه شده است، می کند.

  • ایجاد نور و فضا

اضافه کردن نور طبیعی یکی از ساده ترین موارد است که معمولا نادیده گرفته شده است، راه برای افزایش خلق و خو و بهره وری در دفتر باز است.

فقدان نور طبیعی می تواند باعث ایجاد افسردگی و ایجاد خستگی چشم و سردرد شود. برای به حداکثر رساندن نور طبیعی موجود در دفترتان، در نظر بگیرید که دیوارها را از میان بردارید و محیطی بازتر را ایجاد کنید یا از دیوارهای شیشه ای به عنوان موانع استفاده کنید.

به نوبه خود، این امر فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد، احساس تنگی یک اتاق بسته را کاهش می دهد و مردم را قادر می سازد تا در محیط دفتر خود آزادانه حرکت کنند.

  • ایجاد یک محیط جذاب از طریق طراحی دفتر

علاوه بر انتخاب مبلمان اداری عالی و ارائه نور و فضای طبیعی و کافی برای کارکنان، ایجاد تعادل بین حفظ حریم خصوصی و همکاری، امری کلیدی است. ایده عالی برای تشویق اجتماعی شدن و آرامش در محل کار، جایی است که مردم به طور طبیعی مانند یک آشپزخانه یا کافه یا حتی یک مرکز سلامت یا ورزشگاه برای افرادی که دارای بودجه بالاتر هستند، پیاده سازی می شود. در عین حال، شما باید فضاهای شخصی را تعیین کنید که در آن کارکنان می توانند از حواس پرتی دور شوند و تنها با تمرکز بیشتر کار کنند.

برنامه ریزی یک طراحی دفتر عالی می تواند در زمان های مختلف خسته کننده باشد: گزینه های زیادی برای ایجاد یک سبک از گزینه ها وجود دارد. با این حال، در انتخاب طراحی باید حداکثر راحتی و بهره وری کارکنان را افزایش دهید، این خود مهمترین هدف است. اجازه دهید همکاران ما در شرکت بینو bayno به شما در ایجاد محیط کاری مطلوب کمک کنند !

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید