توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

چگونه گیاهان می توانند به دفتر شما کمک کنند ؟

قرار دادن گیاهان در فضای اداری می تواند در بسیاری از موارد به دفتر شما کمک کند. در حالی که یک دفتر ممکن است بهترین مکان برای یک گیاه به نظر نرسد، در واقع بسیاری از انواع گیاهان هستند که به خوبی در داخل فضای اداری قرار می گیرند. در اینجا چند دلیل مهم برای داشتن یک گیاه بر روی میزاداری خود وجود دارد.

  • بهبود کیفیت هوا در داخل

دفاتر با ترکیبات آلی فرار و یا VOC دست و پنجه نرم می کنند. همه چیز از مبلمان، رنگ، دیوار پوش، ماشین کپی، مواد تمیز کننده حاوی VOC هستند و همه در فراوانی در یک دفتر وجود دارند. گیاهان نشان داده اند که برای حذف VOC از هوا و بهبود کیفیت هوا و سلامت کلی در دفتر عالی هستند.

  • کاهش استرس

مطالعات همچنین نشان داده است که گیاهان می توانند استرس را در دفتر کاهش دهند، که خبر خوبی برای افرادی است که دارای تنش های شدید هستند. با توجه به مطالعاتی که نشان می دهد ارتباط بین نزدیکی به گیاهان و توانایی بهبودی بیماری ها، گیاهان نه تنها باعث کاهش استرس می شوند، بلکه می توانند به شما در درمان انواع بیماری ها کمک کنند. بنابراین در نظر بگیرید که یک گیاه را در محل کار و روی میز اداری خود قرار دهید.

  • افزایش بهره وری

اگر شما در طول روز فعالیت های سنگین انجام می دهید، گیاهان یک راه عالی برای افزایش بهره وری شما هستند. مطالعه دیگری نشان داد که شرکت کنندگان که در انجام وظایف در یک اتاق با گیاهان کار می کردند، ۱۲٪ تولیدی تر از کسانی بود که در وظایف مشابه در یک اتاق بدون گیاه کار می کردند. شرکت کنندگان سابق نیز گزارش دادند که حساسیت بیشتری نسبت به دومی دارند.

  • رطوبت بهتر

محدوده ایده آل رطوبت برای راحتی انسان بین ۳۰ تا ۶۰ درصد رطوبت است، اما بسیاری از ادارات در خارج از این محدوده قرار دارند، به خصوص در تابستان و زمستان. به غیر از ناراحتی، رطوبت کم می تواند باعث خستگی و ناراحتی تنفسی شود. اضافه کردن گیاهان به یک اتاق می تواند رطوبت را افزایش داده و اتاق را در یک محدوده راحت قرار دهد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری مدرن ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید