توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

طراحی محل کار با استفاده از مبلمان اداری خاص، ثابت شده است که راحتی را افزایش می دهد. کارکنان متمرکز تر و کارآمدتر هستند. هیچ کس نمی خواهد در تمام طول روز بدون استفاده از پشتیبان کمری بر روی صندلی اداری بنشیند.

چه کسی می خواهد بر روی یک میز اداری کار کند که برای آنها خیلی کوچک است؟ آیا دوست ندارید هر روز در یک محیط کاری مثبت و شاد قرار گیرید؟ در اینجا چگونگی سرمایه گذاری در مبلمان اداری جدید موجب افزایش روحیه در محل کار خواهد شد!

  • محیط کار را به مانند فضای خانه کنید!

در خانه کارکنان شما احساس راحت تر می کنند، آنها کارآمدتر خواهند بود. در مورد آن فکر کنید اگر شما مجبور بودید ساعت ها بر روی صندای اداری خود بنشینید، تمام روز احساس خسته خواهید کرد و تمرکز شما در کار بسیار پایین می بود.

نیاز به استفاده از تجهیزاتی است که کارکنان در محیط کار احساس راحتی به مانند خانه داشته باشند تا آنها احساس دوستانه و خودمانی داشته باشند. غفلت از مبلمان اداری مناسب منجر به نارضایتی کارکنان می شود که منجر به کاهش بهره وری خواهد شد.

قدم زدن در یک دفتر که در آن همه چهره در چهره هم قرار ندارند و از تماس چشم جلوگیری می شود، کارکنان احساس ناخوشایندی خواهند داشت. مبلمان اداری خود را به روز نگه دارید تا کسب و کار شما پویا باشد.

  • مبلمان اداری باید ارگونومیک طراحی شود!

ارگونومی علمی است که در آن انسان ها با اشیا ارتباط برقرار می کنند. این اشاره به این دارد که چگونه ایمنی، طراحی و ترتیب اشیاء بر وضعیت عمومی فرد تاثیر می گذارد.

مبلمان اداری با کیفیت ارگونومیک طراحی شده است تا آسیب های احتمالی را کاهش دهد و راحتی و بهره وری را افزایش دهد. ورود آن به دفتر تنها به کسب و کار شما کمک می کند. اگر همه با شور و شوق با پشتیبانی کمری صندلی اداری، فضای مانور بهینه و اتاق کافی کار کنند، میزان موفقیت شما بیشتر است.

  • سازماندهی مبلمان اداری موثر!

شایان ذکر است که شیوه ی ساخت مبلمان، روی شایستگی کارکنان شما تأثیر می گذارد.

این چیزی است که شرکت شما انجام می دهد؟ آیا این موضوعی بسیار مشارکتی است که نیاز به جلسات و انسجام گروهی دارد؟ آیا این به طور متداول فردی است، به طوری که مردم به دفاتر خود نیاز دارند؟ آیا نیاز به یک فضای استراحت برای نوشیدن قهوه، ناهار، یا پر کردن حتی یک لیوان آب دارد؟ چیدمان مبلمان اداری باید در راستای هدف کسب و کار شما باشد. یک اتاق کنفرانس بزرگ با صندلی های راحت و یک میز کنفرانس عالی، باید برای کارهای جمعی و مشارکتی اجرا شود. اتاق های وسیع با میز های کاربردی و صندلی های اداری چرمی، کاری منحصر به فردی را انجام می دهند که از حواس پرتی را دور می کند. استفاده از مبلمان اداری مناسب براساس ماهیت شرکت شما، می تواند مسیری درست بر راه توسعه اهداف شرکت بر پایه پیشرفت باشد.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید