توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

چه به تازگی شغلی راه اندازی کرده باشید و چه در حال بازسازی فضای داخلی دفتر خود هستید، به مبلمان اداری احتیاج دارید که ظاهری عالی عملکردی مناسب و فوق العاده داشته باشد. مبلمان اداری فقط منعکس کننده احساسات دفتر شما نیست، بلکه بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل ضروری است که مبلمان مناسب برای کارمندان خود انتخاب کنید. علاوه بر تاثیر مبلمان اداری بر کارمندان و بهره وری آن ها، مبلمان اداری می‌تواند بر بازدیدکنندگان و افرادی که به عنوان مشتری وارد سازمان شما می‌شوند نیز تاثیر بگذارد. چه نمای کلی و طراحی و دکوراسیون اداری و چه حضور شاداب و پرتحرک کارمندان شما در آن فضا، هر کدام به نوعی علاوه بر تاثیرگذاری بر کارمندان و مشتریان می‌تواند نمایان‌گر نام تجاری شما باشد. پس انتخاب مبلمان اداری مناسب از انچه که تا کنون فکر می‌کرده‌اید پیچیده‌تر است.

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفاتر
انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفاتر

چهار روش برای انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفاتر

می‌توان گفت اکثر افرادی که به عنوان مدیر و یا بنیانگذار و یا مسئول خرید مشغول به کار هستند از ویژگی‌های مبلمان اداری و اثرات آن بر بهره وری کارمندان، بی‌اطلاع هستند. آن‌ها برای خرید مبلمان اداری به صورت دلخواه عمل می‌نمایند. هیچ گونه تاخیری و سنجشی برای خرید انجام نمی دهند. بودجه را در نظر نمی‌گیرند. راحتی و دوام را فراموش می‌کنند. البته نمی‌توان به آن‌ها خرده گرفت. میز و صندلی اداری همیشه در ادارات وجود داشته است. از این رو راحتی کارمندان در نظر گرفته نمی‌شده است. صندلی و میز از کارمندی به کارمندی دیگر منتقل می‌شده است. اما ما تلاش خود را در ادامه و توضیحات این مقاله خواهیم کرد که بتوانیم به میزانی آگاهی و اطلاعات را به شما جهت خرید مبلمان اداری برای سازمانتان بدهیم.

آن چه در ادامه مشاهده خواهید کرد نتیجه‌ی بیش از ده سال کار و تحقیق و تحویل کار برای موسسات مختلف خصوصی و دولتی و کسب و کار‌های مختلف است. تیم بازاریابی و پشتیبانی ما با در نظر گرفتن سلایق مختلف در طول سال‌های مختلف به اطلاعات جامع و بسیار خوبی رسیده است که ما آن را به صورت یک مقاله در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فهرستی چهار موردی که در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد به شما در انتخاب و رسیدن به یک نتیجه ی بهتر کمک خواهد کرد. با رعایت قوانین مورد نظر و مقرون شده‌ای که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد می‌توانید به خرید بهتر مبلمان اداری فکر کنید. راحتی کارمندانتان بیشتر می‌شود. سلامتی آن‌ها را در نظر می‌گیرد. بهره وری را افزایش می‌دهید. انگیزه‌ی کاری آن‌ها را افزایش می‌دهید. به آن‌ها ارزش و اعتبار می‌دهید و در نهایت روی خوش و سلامتی آن‌ها باعث می‌شود بازدیدکنندگان در فضای بسیار خوب قرار بگیرند و بهره وری و حرکت رو به جلو را در سازمان شما مشاهده کنند.

بررسی ظاهری مبلمان اداری را فراموش نکنید

مبلمانی حرفه‌ای به نظر می‌رسد برای افزایش بهره وری کارکنان خریداری شود. تا زمانی که شما یک شرکت طراحی داخلی یا یک شرکت مد و فشن نیستید، لزومی ندارد که مبلمان اداری به صورت براق و خانگی باشد. هر مبلمانی برای هر دیزانی و هر ساختار داخلی مناسب نیست. همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید. اقلام مختلف مبلمان در بازار موجود است که مطابق با الزامات زیبایی طراحی مدرن، کلاسیک، گرم، پیشرفته و طبیعی دفتر است. علاوه بر این، انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای مبلمان اداری می‌تواند به شما در ایجاد فرم و فضای شخصی دفتر شما کمک کند.

با انتخاب وسایل مناسب برای اتاق کارمند، فضای نشیمن، غذاخوری، اتاق‌های دو نفره گفتگو، اتاق سکوت و غیره، می‌توانید نگرش حرفه‌ای را در کارمندان خود حفظ کنید و انگیزه کار را برانگیزانید.

راحتی مهم‌ترین و یک ویژگی همیشگی در مبلمان اداری

اگر کارمندان شما در صندلی‌های خود راحت باشند، احتمالاً بیشتر کار خواهند کرد و برای سازمان شما مفیدتر خواهند بود. اگر آن‌ها هر روز با درد بدن به خانه بروند، زمانی برای استراحت نخواهند داشت، بیشتر و بیشتر درد می‌کشند. معضل واقعی این است که شما به صندلی‌هایی نیاز دارید که راحت باشند و منجر به درد بدن نشوند. با این حال، اگر صندلی‌ها خیلی راحت هستند، کارکنان شما می‌توانند هنگام کار احساس تنبلی کنند. هنگام خرید صندلی‌های اداری، باید صندلی‌های مناسب را از بسیاری جهات بررسی کنید. سپس به خرید اقدام نمایید. و مطمئن باشید با خرید خود بهره وری افراد افزایش می‌یابد. بعضی از صندلی‌ها دارای صندلی بالشتکی هستند. بعضی دیگر با توجه به متریال مورد استفاده می‌توانند سخت‌تر باشند. همچنین در حال حاضر اکثر سازمان‌ها به این سمت می‌روند که صندلی ارگونومیک خریداری نمایند. صندلی ارگونومیک ویژگی‌های اختصاصی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. اما به ازای هر ویژگی که به این صندلی‌ها اضافه می‌شود، در قیمت آن‌ها تاثیرات زیادی ایجاد می‌شود.

انعطاف‌پذیری

بعضی از صندلی‌ها از نظر اندازه قابل تنظیم هستند و می‌توانند برای راحتی دوباره به عقب برگردند اما صندلی‌های دیگر دارای ارتفاع ثابت هستند. قد و عادت کارمندان شما از یکدیگر متفاوت خواهد بود. در حالی که ممکن است کسی بخواهد به عقب خم شود و کار کند، دیگران ممکن است صندلی‌هایی را نگه دارند که آن‌ها را به حالت عمود نگه دارد. علاوه بر این، یک فرد قد بلند احتمالاً باید اندازه صندلی را طوری تنظیم کند که بتواند با قرار دادن راحت پاهای خود کار کند.

هنگام خرید مبلمان اداری، باید اولویت‌های کارمندان خود را در ذهن داشته باشید. گرچه نمی‌توان از هر کارمندی در مورد آنچه می‌خواهد سوال کرد زیرا منجر به اتلاف وقت و هزینه می‌شود. اما می‌توانید صندلی‌های انعطاف‌پذیر بخرید تا از ناراحتی و حواس پرتی جلوگیری کرده و منجر به افزایش بهره وری شود.

https://bayno-co.com/
انتخاب مبلمان اداری مناسب برای دفاتر

امکانات جانبی

در حالی که برای نگه داشتن لپ تاپ یا رایانه شخصی خود به صندلی‌ها برای نشستن و میزها نیاز داریم، اما باید بدانیم اینها فقط وظایف اساسی مبلمان اداری را پوشش می‌دهند. حتی می‌توان از مبلمان برای نگهداری اسناد و سایر موارد ضروری استفاده کرد. به عنوان مثال، از مبلمان اداری دارای کشو می‌توان برای نگهداری پرونده‌ها و سایر موارد ضروری استفاده کرد. این به شما کمک می‌کند تا جابه جایی کمتری داشته باشید و از این رو در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید