توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

چند نکته درباره طراحی فضای اداری

طراحی یک دفتر می تواند یک کار دیوانه کننده باشد. شما می خواهید ترکیبی کامل از راحتی و بهره وری را برای کارکنان خود ایجاد کنید. به طور کلی، یک کارمند خوشحال یک کارمند مولد است. چندین چیز وجود دارد که می توانید در هنگام طراحی یک دفتر انجام دهید که باعث ایجاد انگیزه در کارکنان و افزایش تولید می شود. برخی از نکات زیر برای طراحی دفتر را بررسی کنید.

  • استفاده از نور و فضا :

کارکنان اداره اکثریت وقت خود را در داخل فضا صرف می کنند. فکر کنید در مورد چگونگی احساس پس از اینکه در یک اتاق تاریک و کم نور و بدون پنجره برای مدتی کار می کنند. کمبود نور می تواند باعث خستگی، چشم درد و کاهش خلاقیت شما شود. برای پنجره ها و استفاده نور طبیعی خورشید طراحی فضا را انجام دهید. نگه داشتن فضای باز و روشن برای الهام بخشیدن به خلاقیت و ارتباط بین همکاران مهم است. همچنین، با استفاده از پارتیشن های شیشه ای به جای دیوار ها برای فضاهای خصوصی، می تواند نور و فضای بیشتری را فراهم کند. این نوع طراحی دفتر برای خلاقیت و همکاری مطلوب است.

  • ایجاد فضاهای کاری بدون میز :

این فضاها به عنوان “فضاهای بیرون آمدن” شناخته می شوند، کارکنان جایی می رسند که یا ناهار بخورند یا با دیگران گپ بزنند، یا فقط خلاقیت را منتقل کنند. گاهی اوقات بهترین کاری که باید انجام دهید این است که زمان کمتری را از روی میز خود باشید. راه بهتر برای انجام این کار ایجاد فضاس استراحت برای افزایش خلاقیت کارکنان است. اطمینان حاصل کنید که این فضا مانند اتاق کنفرانس احساس نمی شود، اما مانند جایی که کارکنان می توانند از طراحی دفتر سنتی دور بیفتند است.

  • سرمایه گذاری در مبلمان خوب اطمینان حاصل کنید که صندلی های اداری ، میزها و اتاق های کنفرانس برای راحتی و سلامت کارکنان، ارگونومیک طراحی شده است. مبلمان خوب نیز می تواند اتاق را با احساسی استقبال کننده همراه کند. کارکنان با شرایط راحت تر، بیشتر احتمال دارد که آنها در یک مکان نشسته و مولد باشند. در حالی که خوب است بیدار شویم و تغییر هر منظره را هر چند وقت یک بار انجام دهیم، مهم است که در هنگام کار با آن راحت باشیم و کار درست را انجام دهیم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری مدرن ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید