توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

در هر فضای کاری، حفظ حریم خصوصی به میزان معینی، برای جلوگیری از حواس‌پرتی کارمندان لازم است. جریان ثابت امور جاری در کنار ایستگاه کاری، برقراری تماس تلفنی، مکالمه حضوری، تشکیل جلسات و …، مواردی هستند که در محل کار اجتناب ناپذیر هستند، که ممکن است منجر به از بین رفتن تمرکز کارکنان شود. حال اگر فضای کاری، باز باشد، این مشکلات دو چندان می‌شود. زیرا اکثر کارکنان به دلیل شلوغی و ایجاد همهمه، احساس ناراحتی و عدم تمرکز می‌کنند.
بنابراین دفاتر در محل کار خود ترجیح می‌دهند که از پارتیشن اداری به عنوان یک راه‌حل ساده و ارزان استفاده کنند. پارتیشن‌ اداری با تقسیم‌بندی محل کار به فضاهای جداگانه و مستقل، هم حریم خصوصی افراد را حفظ می‌کند و هم با کاهش سطح ارتباطات غیر ضروری بین کارکنان، باعث افزایش بهره‌وری آنها می‌شود.
شکل دیگری از پارتیشن های اداری متشکل از قطعاتی جداگانه هستند که به صورت اتاقی مجزا نمود می‌یابند. بزرگ‌ترین مزیت داشتن این نوع اتاقک‌ها این است که مانع انتقال سر و صدا می‌شوند. با این حال، این نوع پارتیشن اداری در هر محل کاری کاربرد لازم را ندارد. زیرا ممکن است فضای غیرضروری را اشغال کند و مانع ارتباط مستقیم و بی واسطه شود. پارتیشن های اداری از مواد مختلفی مانند شیشه، چوب، فیبر، آلومینیوم تولید می‌شوند. پارتیشن‌ها برای طرح‌های شیک، به‌روز و مدرنی که دارند، ستایش می شود و با هر نوع طراحی که باشند، مراقبت‌های خاصی برای حفظ حریم خصوصیِ کارکنان صورت می‌دهند.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید