توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

برای توضیح این مطلب و اینکه چگونه می‎توان مبلمان اداری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کرد و از فضای آن استفاده نمود باید به نکات مختلفی توجه کرد. در همین رابطه باید عنوان کرد که تقسیم فضا با پارتیشن اداری چوبی mdf، سرمایه گذاری ارزشمند و انعطاف پذیر است که شرکت ها می توانند برای ارتقاء حریم خصوصی و تغییر طرح فضا را ایجاد کنند. بهترین بخش در مورد تقسیم اتاق ها این است که اکثر آنها می توانند پس از استفاده به راحتی ذخیره شوند، و نیاز به حداقل فضای ذخیره سازی دارند.

برخی از طرح ها برای وظایف خاصی مناسب تر از دیگران هستند. در اینجا یک مرور کلی از آنچه برای سرمایه گذاری در خرید پارتیشن های چوبی mdf باید بدانید، آورده شده است.

فواید پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن اداری چوبی می‎تواند فضای محیطی انعطاف پذیرتری را برای کار، مطالعه سایر فعالیت‎ ها ایجاد کنند. این پارتیشن ‎ها تعدادی از مزایا را ارائه می‎دهند که سرمایه گذاری مقرون به صرفه و کارآمد را ایجاد می‎کنند. در صورتی که هنوز در فکر خرید پارتیشن اداری چوبی هستید، این مزایا را در نظر بگیرید:

مقرون به صرفه: آنها در راه اندازی و نصب بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند. در هر زمان می‎توانید آنها برچینید و دوباره راه بیاندازید، زیرا دیگر نیاز به تخریب دیوار دائمی نیست.

آسان برای استفاده: تقسیم یندی فضای اداری توسط پارتیشن اداری بسیار ساده و در دسترس است. این پارتیشن‎ها به راحتی می‎توانند براساس نیازهای فضایی جمع آوری شوند یا دوباره برقرار گردند. در اغلب موارد، یک فرد می‎تواند تنظیم و تقسیم اتاق را بدون مشکل انجام دهد.

آزادی طراحی: اگر نیاز خاصی به تقسیم اتاق دارید یا نیاز به یک راه حل برای صرفه جویی در فضا را دارید، می‎توانید از پارتیشن چوبی استفاده کنید.

دفع صوتی: امروزه بسیاری از تقسیم کننده‎های فضاها، به طور قابل توجهی تحت پوشش دفع صدا  و جلوگیری از پخش آن قرار می‎گیرند، تا سطح سر و صدا در یک منطقه را کاهش داده و حریم خصوصی را حفظ کنند. حتی پارتیشن‎هایی هستند که به طور خاص طراحی شده‎اند تا سطح نویز را در یک منطقه مشخص کاهش دهند.

زیبایی: پارتیشن های چوبی دارای تنوع گوناگون از شکل‎ها هستند که زیبایی ویژه‎ای را به فضای اداری می‎دهند. آنها محیطی کلاسیک و گرم را ایجاد می کنند.

جهت مدیریت کسب و کار، شما باید از فضای تجاری خود به عنوان یک محیط مورد توجه و با ارزش مراقبت کنید. شما زمان قابل ملاحظه‎ای را  در محیط کاری خود صرف می‎کنید. در این فضا، شما کار و تجارت خود را با کارکنان و مشتریان خود تقسیم می‎ کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که فضای کسب و کار شما ایده آل برای انجام تمام وظایف اداری و شرکتی تان است. این مقاله به شما در مورد چگونگی استفاده از فضای کسب و کارتان با استفاده از تقسیم‎بندی صحیح آن، راهنمایی‎های لازم را ارائه می ‎کند، پس لطفا تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.


پارتیشن اداری چوبی

نکاتی در انتخاب پارتیشن اداری مناسب

بسته به ماهیت کسب و کار شما، پارتیشن اداریتان باید مناسب فعالیت شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال تقسیم کننده‎ای هستید که پارتیشن‎بندی را در فضای کاری ایجاد می‎کند، پارتیشن چوبی می‎تواند انتخابی عالی باشد. در اینجا گزینه‎های دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

اتاق کنفرانس: در صورتی که شما قصد دارید یک اتاق کنفرانس ایجاد کنید، تعداد زیادی از پارتیشن‎های اداری مانند پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن دوجداره MDF، پارتیشن فریم لس وجود دارد. این پارتیشن‎ها همچنین می‎توانند در محیط داخلی و یا در فضای باز استفاده شوند که این امر نشادهنده کارایی این محصولات را نشان می‎دهد.

اتاق کار: در صورتی که شما دارای اتاق‎های کار متفاوت هستید، ممکن است بخواهید از پارتیشن چوبی استفاده کنید که نه تنها فضاهای کاری را به خوبی تقسیم می‎کنند، بلکه سر و صدا را نیز کاهش می‎دهند، که باعث تمرکز بیشتر کارکنان می‎گردد.

اندازه: در صورتی که دارای محدودیت فضا هستید، انواع پارتیشن‎ ریلی و متحرک اداری ابعاد مطلوبی را ارائه می‎دهند، زیرا بهترین راه حل را پیش روی شما می‎گذارند. طرح‎های چند پانلی وجود دارند که می ‎توانند نیازهای مختلف شما را برآورده نمایند. همچنین بخش‎هایی که انعطاف پذیر هستند این امکان را می‎دهند تا تقسیم اتاق به اشکال و اندازه‎های مختلف بر حسب اندازه مناسب ایجاد شوند.

همچنین شما باید به تعداد پارتیشن‎های مورد استفاده در مبلمان اداری و فضای آن توجه داشته باشید. عرض این محصولات می‎تواند تا ۲۵ فوت افزایش یابد و ارتفاع آنها تا ۹۰ اینچ طراحی و تولید شود.

سبکی بیشتر: شما می‎توانید حتی برای ایجاد حرکت بیشتر به سراغ پارتیشن‎ اداری آکاردئونی ( پارتیشن ریلی و متحرک ) بروید. سبک آکاردئون به شما اجازه می‎دهد تقسیم فضا را به شکل‎های مختلف تنظیم کنید. سبک آکاردئون یک تقسیم سازگار است؛ با این حال، نمی‎تواند یک دیوار مستطیلی ایجاد کند.

نتیجه نهایی

فضای خود را ارزیابی کنید و از خود بپرسید که آیا شما نیاز به پارتیشن نیمه و یا کامل دارید. اگر شما در خانه کار می‎کنید و نیاز به ایجاد یک پارتیشن برای جدا کردن فضای کاری خود از فضای زندگی خانوادگی را دارید، تعیین کنید که چه مقدار از پارتیشن نیاز دارید و آیا می‎خواهید بعد از مدتی آن را حذف نمایید و یا یک محصول دائمی است.

پارتیشن های  چوبی به طور معمول در فضاهای اداری بزرگ استفاده می‎شوند تا احساس محیط شخصی را برای کارکنان ایجاد نمایند. این مدل از پارتیشن‎ها، تنها در فاصله بین کف و سقف اتاق قرار می‎گیرند. این محصولات اجازه می دهند تا یک حس حریم خصوصی وجود داشته باشد و این در حالی است که کارکنان به راحتی می‎توانند با یکدیگر صحبت کنند و از دیگر اجزا موجود در دفتر کار مطلع باشند.

با این حال، شما می توانید پارتیشن اداری  کامل را که از کف به سقف و یا پارتیشن‎هایی که می‎توانند برداشته شوند را زمانی که لازم نیست فضای باز بیشتری ایجاد کنند را نصب نمایید.

عزیزان و همراهان گرامی جهت اخذ مشاوره در زمینۀ طراحی، خرید و پیاده‎سازی پاریتشن اداری چوبی و انواع دیگر پارتیشن اداری با مشاوران ارشد مبلمان اداری بینو لطفا از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید