[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

پارتیشن دو جداره با پروفیل آلومینیوم اختصاصی

[/vc_column_text][vc_column_text]

 

پارتیشن آلومینیومی چیست؟ انواع مدل‎های پارتیشن آلومینیومی کدامند؟ پارتیشن شیشه‎ای چیست و از چه متریال‎هایی تشکیل شده؟ جهت خرید پارتیشن دوجداره به چه اطلاعاتی نیاز است؟ انواع پارتیشن دوجداره کدامند؟
پارتیشن آلومینیومی و آگاهی از شناخت آن می‎تواند در انتخاب ما برای برخورداری از یک محیط کاری مناسب، مفید باشد.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی با ۱۶ میلیمتری با ام دی اف ساخته می‎شود که تمام لبه‎های ام دی اف با نوار PVC  عایق شده اند. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر میباشد که به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف اجرا می گردد.ارتفاع آنها به مواردی همچون جریان گردش هوا و عایق بودن صدا مرتبط است. در این نوع پارتیشن ها از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در فضای کاری می تواند متفاوت باشد.
انواع پارتیشن آلومینیومی دوجداره

پارتیشن آلمینیومی

پارتیشن دوجداره ام دی اف از بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن های دوجداره می باشند که البته بسته بر کاربری مورد نظر به انواع مختلف تقسیم می شود . ولی بطور کلی از دو جداره تشکیل شده که از پانل MDF و یا قاب های شیشه خور ایجاد شده اند.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

محصولات پارتیشن دو جداره آلومینیومی به چند دسته تقسیم شده است که اولین گروه از پارتیشن دو جداره، پارتیشن دو جداره ام دی اف می‎باشد که این نوع پارتیشن به عنوان پارتیشن دفتر کار استفاده می‎شود که همانگونه که ذکر شد از دو قسمت پانل و قاب شیشه تشکیل شده است که مقدار متر مربعی که پانل پرکننده و یا شیشه تشکیل می‎دهد تاثیری روی قیمت پارتیشن دو جداره ندارد. در این نوع پارتیشن از ام دی اف ۱۶ میلیمتری با روکش ملامینه استفاده می شود و در قسمتهای شیشه نیز از شیشه های ۴ و ۶ میلیمتری با توان سنبلاست استفاده می گردد


پارتیشن دوجداره آلومینیومی

نوع دیگر پارتیشن دوجداره آلومینیومی، پارتیشن شیشه‎ای می‎باشد که از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل تشکیل شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. که می تواند بسته به میزان هزینه و سلیقه مشتری متغییر باشد.

 

[/vc_column_text][us_gallery ids=”11465,11466,11508″ layout=”masonry” columns=”3″][vc_empty_space][vc_column_text]

 نمونۀ پروژه های پیاده ‎سازی شده

 [/vc_column_text][vc_empty_space][us_gallery ids=”6127,6128,6129,6130,6131,6066,6065,6814,6813,6811,6780,7868,7869,7870,7871″ layout=”masonry” columns=”4″ indents=”1″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)