توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

در دنیای امروز که اکثر مشاغل و شیوه‌های کسب درآمد از شکل سنتی خود فاصله گرفته اند، لازم است که فضای کاری هم پا به پای تحولات روز، تغییر یابند تا نوعی هماهنگی و تناسب میان کسب کار و فضای اجرایی آن برقرار گردد. بنابراین، در عصر حاضر، انتخاب مناسب مبلمان اداری و تجهیزات اداری مدرن یک ضرورت است. در این نوشتار، نگاهی کوتاه به ویژگی‌های عمدۀ مبلمان اداری مدرن داریم که امیدواریم با ما همراه شوید.

 

مبلمانی انتخاب کنید که معرف حرفۀ شماست

مبلمان اداری باید به گونه‌ای طراحی شوند تا در شناساندن حرفه و تخصص شما به مراجعین کمک کنند. لازم است که از این مورد اطمینان حاصل کنید که مبلمان انتخابی شما تصویر درستی از دفترتان ارائه می‌دهد. به طور یقین سبک مبلمان اداری نشان دهندۀ نوع کسب و کار شما خواهد بود.

 

 ارگونومی

از آنجایی که افراد بیشتر وقت خود را پشت میز اداری صرف می‌کنند، بنابراین راحتی و ایمنی آنها باید تضمین شود. دکوراسیون داخلی و همین‌طور مبلمان محل کار باید به گونه‌ای طراحی شوند تا موجب کاهش خستگی افراد و در مقابل افزایش بهره‌وری آنها گردند. تحقق چنین شرایطی تنها با استفاده از مبلمان ارگونومی امکان‌پذیر است.

 

تجهیزات اداری جانبی

در کنار مبلمان اداری اصلی مانند میز و صندلی، قطعات جانبی دیگر نیز مهم هستند. از جمله قفسۀ کتاب، فایل،  کابینت‌های ذخیره‌سازی و…. می‌باشد. وجود این قطعات مجزا برای استفادۀ بیشتر از فضای موجود و افزایش کارایی دفتر نقش بسیار مهمی دارند.

 

انواع سبک‌های گوناگون

انتخاب مبلمان اداریِ متحدالشکل که تنها از یک مدل، رنگ و سبک انتخاب شده باشند، باعث خستگی و یک‌نواختی می‌شود. در مقابل، انتخاب مبلمان اداری از طرح‌های مختلف در رنگ‌ها و سبک‌های متفاوت می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. تنوع و هر آنچه که بر خلاف یک‌نواختی باشد، نه تنها روحیۀ افراد را بهبود می‌بخشد، بلکه موجب نشاط و در نتیجه فعالیت بیشتر انها می‌گردد.

 

 انعطاف‌پذیری مبلمان اداری

هر کارفرمایی لازم است که از نزدیک با نیازهای کارکنان خود آشنا باشد. بعضی از افراد ممکن است با توجه به شرایط فیزیکی خودف برای انجام بهتر امور، نیاز به نوع خاصی از مبلمان داشته باشند. به عنوان مثال کسانی که دارای معلولیت‌ جسمی هستند، باید بتوانند از وسایل مورد نیاز خود از جمله صندلی چرخ‌دار استفاده کنند.

 

تقسیم مناسب مبلمان اداری

یک دفتر کار ممکن است دارای بخش یا اتاق‌های مختلفی مانند اتاق مدیریت، پذیرش، بخش مالی، اتاق کنفرانس و همچنین دفاتر اداری دیگر نیز باشد. هر یک از این اتاق‌ها ممکن است نیاز به انواع مختلفی از مبلمان اداری و سایر تجهیزات اداری داشته باشند. در این صورت مهم است که بین این بخش‌های مختلف که هریک دارای کارویژه‌های خود هستند، نوعی تقسیم‌بندی به وجود آید تا در هر محل، مبلمان اداری متناسب با آن کار ویژه، قرار گیرد. به عنوان مثال، برای فضاهایی چون اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و غیره… مبلمان مرتبط با آن وجود دارد.

جهت بررسی، مشاهدۀ مشخصات و خرید مبلمان اداری بینو با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید