توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

امروزه فضاهای اداری می توانند خسته کننده باشند. این می تواند شما را از نظر مالی و احساسی تخلیه کند.

طراحی دفتر بسیار مهم است. در حقیقت اگر شما می خواهید کسب و کار خود را با موفقیت انجام دهید، باید در طراحی دفتر خود سرمایه گذاری کنید. دفاتر به عنوان تصویری از نام تجاری در نظر گرفته شده و نشان دهنده روح واقعی نام تجاری شما هستند.

بنابراین طراحی دفاتر در بودجه یا صرف مقدار محدودی از پول در فضای اداری، چیزی است که هر دفتری در آن شرکت می کند.

اما سوالات مطرح شده است که آیا امکان طراحی یک فضای اداری وجود دارد که کارمندان و مشتریان را خوشحال نگه می دارد؟ آیا طراحی دفاتر در بودجه می تواند موثر باشد؟ چگونه می توان با نگاه جدید و تازه به دفتر، صرفه جویی کرد؟ پاسخ به همه این سؤال ها این است که آیا کلید در ویژگی های ساده اما غیر منحصر به فرد است که اغلب در هنگام طراحی دفتر مورد غفلت قرار می گیرند.

برخی از این ویژگی ها در زیر بحث شده است:

  • ادغام دفتر و طبیعت:

کارکنان مدت زیادی در دفاتر کار می کنند و به علت بار سنگین کار ممکن است در تنش و اضطراب خسته شوند. در این رابطه طبیعت نقش خود را در بهترین حالت ممکن بازی می کند.

مهم است که کارکنان سالم و آرام باشند. از این رو دفاتر باید سبز و پوشش گیاهی داشته باشند.

این فضای پر از اکسیژن و تمیز را حفظ خواهد کرد. بهترین بخش در مورد کاشت گیاهان در دفتر این است که آن را بسیار ارزان است و نیاز به تعمیر و نگهداری کم دارد.

با آوردن طبیعت به دفتر، محیط زیست تازه و آرامش بخش خواهد بود و همچنین بهره وری کارکنان را افزایش می دهد.

  • مبلمان خلاق:

بدون مبلمان اداری یک فضای اداری ناقص است. پس چرا بخش های اصلی دفتر را ارتقا ندهید.

ترک مبلمان های سنگین و غیر مجاز و حرکت به سوی مبلمان اداری سبک وزن و متحرک. شرکت های چند ملیتی در سرتاسر جهان در حال حرکت به سوی ساخت دفاترشان هستند که خلاق باشد.

بسیاری از شرکت های دیگر در دره سیلیکون مبلمان خلاق را انتخاب کرده اند. آنها از دفاتر سنتی را کنار گذاشته اند و دفاتر باز را که همکاری بیشتر انتخاب کرده اند.

علاوه بر این در بسیاری دفاتر از میز های اداری ایستاده استفاده می کنند. کارکنان می توانند در حین نشستن یا ایستاده به کار خود بپردازند. مبلمان خلاق ارزان است و نگاه جدید و منحصر به فرد خود را به دفتر می دهد.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید