توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

بسیاری از افراد چه در خانه کار کنند چه در شرکت، کار خود را در دفتر انجام می‌دهند؛ بنابراین چنین فضایی باید در خدمت کار و راحتی فرد قرار بگیرد. تحقیقات نشان داده است که مبلمان اداری طراحی شده به صورت حرفه‌ای و همراه با فضای کارآمد شخصی، معمولاً بازدهی و بهره‌وری فرد را افزایش می‌دهد. بنابراین انتخاب مناسب مبلمان اداری ضروری است. در این نوشتار به برخی از نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری مناسب اشاره شده که با هم مرور می‌کنیم:

 

توجه به فضای موجود

قبل از خرید مبلمان اداری برای راه‌اندازی در دفتر، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای استقرار آنها وجود دارد. نوع مبلمان اداری انتخابی شما در اتاق باید طوری قرار بگیرد که نه تنها نباید جای زیادی اشغال کند، بلکه فضای کافی برای رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع وجود داشته باشد. کارکنان به راحتی بتوانند فعالیت‌هایی از قبیل باز کردن در، کمد و کشوها را انجام دهند. چنین مبلمان اداری که به شکل حرفه‌ای طراحی و تولید شده باشد، طوری تنظیم ‌می‌شود که اجازه دهد راهرو در صورت بروز حوادث، با سرعت و به سهولت تخلیه شود.

 

مبلمانی متناسب با حرفۀ خود انتخاب کنید

بهتر است مبلمان به گونه‌ای طراحی شود که نمایان‌گر حرفه و تخصص شما باشد. در زمان خرید، اطمینان حاصل کنید که مبلمانی را انتخاب می‌کنید که تصویر درستی از دفتر شما به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید صندلی انتظاری که در کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکی کاربرد دارد، در یک شرکت حقوقی استفاده کنید و یا صندلی‌هایی که برا مراکز آموزشی طراحی و تولید شده‌اند، در فضاهای دیگرف نه سیمای جالبی دارد و نه کاربرد لازم را. بنابراین بهترین کار این است که مبلمان اداری شما در راستای اهداف و فعالیت‌هایتان قرار داشته باشد.

 

 

نگاهی ارگونومی

از آنجایی که کارکنان بیشتر وقت خود را پشت میز اداری خود صرف می‌کنند، راحتی، ایمنی و سلامتی آنها باید تضمین شود. محل کار و به دنبال آن، مبلمان اداری باید به گونه‌ای طراحی شود که باعث افزایش بهره‌وری افراد از یک سو، و کاهش خستگی و ناراحتی آنها از سوی دیگر شود. مبلمان غیراستاندارد و غیرارگونومی می‌تواند منجر به ایجاد فشار، درد و آسیب های مربوط به کار در افراد گردد.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید