توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

در صورت داشتن پول و برخی منابع قابل اعتماد، راه اندازی یک دفتر کار جدید ساده است. اما تهیه نوع مناسب و خرید مبلمان اداری برای کارمندان و دفتر کار شما کار طاقت فرسایی است. تهیه و خرید مبلمان اداری برای گارمندان با توجه به این که بر روی کارآیی و عملکرد روزانه‌ی آن‌ها موثر است بسیار پیچیده است. علاوه بر این نمای خارجی سازمان شما برای بازدیدکنندگان نیز می‌تواند در مبلمان اداری تجلی پیدا کند. به همین خاطر است که حساسیت در تهیه و خرید مبلمان اداری برای کارمندان و سازمان بیش از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید.

باتوجه به این حساسیت ها، تولید کنندگان مختلف در صنعت مبلمان اداری طراحی‌های مختلفی از مبلمان اداری را انجام داده اند. تنوع در نوع، رنگ، مواد اولیه و حتی موقعیتی که شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌خواهید نسبت به آن خرید خود را انجام آن قدر زیاد است که شما را در خرید دچار اشتباه کند. از این رو برای خرید مبلمان اداری برای کارمندان می‌بایست علاوه بر ویژگی‌های ظاهری به موقعیت‌های بسیاری توجه نمود.

میز اداری, میز اداری بینو, میز مدیریت اداری, مبلمان اداری
میز مدیریت

راهنمای خرید مبلمان اداری برای کارمندان

خرید مبلمان اداری برای کارمندان کار ساده‌ای نیست اما کار چندان پیچیده‌ای هم نیست اگر شما به نکاتی که ما در این مقاله و مقالات پیش خود اشاره کرده‌ایم توجه کنید. خرید مبلمان اداری برای کارمندان می‌تواند فضای شما را به بهترین شکل تغییر دهد. بازدهی کارمندان را بالاتر ببرد. آن‌ها را خوشحال کند. سلامتی آن‌ها را حفظ کند. نمایان‌گر فضای تجاری شما باشد. نماینده‌ی بصری خوبی از فضای اداری شما باشد. فضای شادی را در سازمان شما ایجاد کند. و در نهایت می‌تواند بهبود بهره وری کسب و کار را برای شما به ارمغان دهد.

بودجه یا هزینه‌ی مورد نظر برای مبلمان اداری

بودجه، عاملی تعیین کننده برای جستجوی هنگام دریافت هرگونه کالای با ارزش، به ویژه هر چیزی که مربوط به دفتر یا خانه شما است. هنگام خرید مبلمان اداری برای کارمندان و سرمایه‌گذاری روی صندلی یا میز کار، باید به نکاتی توجه کنید که یکی از آن‌ها بودجه است. بودجه می‌تواند کیفیت مبلمان اداری را برای شما تضمین کند. بودجه می‌تواند دوام را برای شما تضمین کند. اما این تمام ویژگی‌هایی نیست که شما می‌بایست در خرید مبلمان اداری برای کارمندان خود در نظر بگیرید. اما بیاییم در ادامه به چگونگی تقسیم‌بندی بودجه بپردازیم:

قبل از خرید مبلمان اداری برای کارمندان خود به این سوالات پایخ دهید: «چه مقدار پول را برای مبلمان مانند صندلی یا میز اختصاص دارد؟»، «چه تعداد صندلی یا میز برای فضای دفتر خود نیاز دارید؟»، «چه نوع صندلی می‌خواهید؟ یا در دفتر کار خود به میز نیاز دارید؟» و غیره. این سوالات می‌تواند شما را به سمت تقسیم بهتر بودجه رهنمون کند. هنگامی که بودجه آن را تعیین کردید، می‌توانید بدون به خطر انداختن کیفیت، انتخاب صحیحی داشته باشید. اگر بودجه شما کم است، به دنبال بودجه ارزان نباشید.

راحتی کارمند و صندلی اداری دارای طراحی ارگونومیک

انتخاب صندلی ارگونومیک برای راحتی کارمند اجباری است. آن‌ها ستون‌های شرکت شما هستند. بنابراین مسئولیت شماست که صندلی‌ها و میزهای مناسب ارگونومیک را در اختیار آن‌ها قرار دهید. اما صندلی یا میز ارگونومیک به چه معناست؟ یک صندلی یا میز تحریری که با تمام ویژگی‌های پیشرفته و راحت مانند تکیه گاه کمر، نشیمن گاه، پشتی، فلیپ فلاپ، فوم پرشده، چرخ‌های روان و باکیفیت و غیره مورد استفاده قرار گیرد. یک صندلی یا میز با این ویژگی‌ها ارگونومیک محسوب می‌شود.

اگر کارمندان شما از یک کافه در محیط اداری لذت می‌برند، می‌توانید به سمت میزهای بزرگ بروید تا به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر دفتر کار شما فضای کافی دارد، می‌توانید اتاقک‌های رسمی را امتحان کنید.

از هر نوع مبلی که تهیه می‌کنید، باید بدانید که آیا کارمندان از آن راضی هستند. آیا باعث راحتی کارکنان شما می‌شود. آیا برای رشد کسب و کار شما مفید هستند. در نظر داشتن این نکات در هنگام خرید مبلمان اداری برای کارمندان برای رشد موثر کسب و کار امری مهم محسوب می‌شود.

صندلی اداری در مبلمان اداری

هنگام تهیه میز یا صندلی اداری، به این نکته توجه کنید که آیا امکانات اضافی مانند ذخیره‌سازی برای قرار دادن پرونده‌های شما، کشوها برای دسترسی آسان می‌خواهید؟ آیا به کابینت و فایل جداگانه احتیاج دارید؟ آیا کارمندان شما راحتی را ترجیح می‌دهند؟ آیا مداومت در کار آن‌ها می‌تواند برای شما ارزش افزوده داشته باشد؟ در انتخاب صندلی اداری دقت کنید زیرا اکثر ساعات اداری کارمندان شما بر روی آن‌ها نشسته اند. ما در بخش‌های مختلف این وبلا در مورد صندلی اداری نوشته‌ایم و شما می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها به بهترین تصمیم برای خرید این بخش از مبلمان اداری برای کارمندان خود برسید.

اگر در انتخاب مورد مناسب گیج شده‌اید، می‌توانید برای افزایش رضایت سازمانی از کارمندان خود سوال بپرسید. اگر کارمندان شما در دفتر کار زیادی ندارند، شما به چندین میز کار یا صندلی اداری نیاز دارید. بر اساس شغل، می‌توانید مبلمان سازگار را برای دفتر خود انتخاب کنید.

فضای اداری خود را در نظر بگیرید

قبل از رفتن به نمایشگاه جهت خرید مبلمان اداری برای کارمندان، باید اتاق خود را اندازه بگیرید. اندازه گیری فقط بعد نیست. شما باید بدانید که آیا کارمند پس از قرار دادن صندلی و میز در مکآن‌های خاص به سرعت حرکت می‌کند یا خیر. چیدمان مبلمان به درستی و کارآمد جلوه‌ای گسترده به دفتر شما می‌بخشد. سناریوی قرار دادن مبلمان و نحوه حرکت برای انتخاب مورد مناسب را تجسم کنید. برای این کار می‌توانید از طراحی‌های سه بعدی کمک بگیرید.

میز اداری, میز اداری بینو, میز کارشناسی اداری, مبلمان اداری, میز کارمندی
میز کارشناسی بینو

طراحی دفتر زیبایی

مبلمان شیک و مدرنی را که ظاهری دلپذیر و حرفه‌ای به دفتر شما می‌دهد، تهیه کنید. طرحی را انتخاب کنید که نظر همه را به خود جلب کند. طراحی عملکردی در دفتر شما استرس را از بین می‌برد. روحیه را افزایش می‌دهد. و بهره وری کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. همچنین انتخاب مبلمان اداری که متناسب با هویت برند شما باشد بسیار ضروری است. نوع مناسبی از رنگبندی را برای دفتر کار خود تنظیم کنید. نورپردازی مناسبی برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای داشته باشید. برای اینکه کارمندان خود را روی کار خود متمرکز کنید، رنگ سازمانی خود را در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید صندلی اداری برای مدیران خود تهیه کنید، سازگاری با چرم بسیار عالی است. به همین ترتیب، برخی از مواد سازگار برای افراد ارشد دولت، اتاق کنفرانس، رئیس و غیره وجود دارد.

نتیجه گیری

هنگامی که در فرآیند خرید مبلمان اداری برای کارمندان به نتیجه‌ی مناسبی رسیدید بهتر است به هدماتی که پس از خرید از تولید کننده دریافت می‌کنید نیز بهتر است توجه کنید. این خدمات ممکن است مربوط به ضمانت شود. همچنین هنگام خرید مبلمان اداری برای کارمندان به این نکته توجه داشته کارمندان شما مهمترین نقش را دارند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که مبلمان اداری شما مناسب است یا خیر.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد

.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید