توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

نکاتی درباره طراحی فضای اداری

در هنگام برنامه ریزی برای سازماندهی دفتر خود، ممکن است بخواهید برخی از سبک های طراحی داخلی را برای کمی شادی مورد توجه قرار دهید. ایجاد یک فضای حرفه ای مناسب برای مشتریان و کارکنان شما با بودجه بسیار کم با چند مرحله ساده انجام شدنی است. تابلوهای اعلان را می توان با نقاشی آنها برای تطبیق با هر طرح رنگی که با آن انتخاب می کنید، بپوشانید. رنگ های مناسب می توانند سبک سفارشی را به ترتیب بر روی مبلمان اداری اضافه کنند تا طرح رنگی دفتر شما را حفظ کنند.

هنگام انتخاب طرح رنگی برای دفتر خود، به یاد داشته باشید که با رنگ های خنثی و مرتبط با نوع فعالیت بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که اگر تصمیم به رنگ کردن یا لکه گیری مبلمان خود دارید، رنگی را انتخاب کنید که با مبلمان شما هماهنگ باشد. یک پوستر انگیزشی و یا تصاویر آرام بخش با طرح منظره می تواند خلق و خوی شما را در اداره افزایش دهد. نور سفید سبک می تواند باعث افزایش تمرکز کارکنان شما شود، زیرا استفاده بیش از حد از لامپ های فلورسنت می تواند گاهی اوقات به سردرد و حواس پرتی منجر شود. محیطی را فراهم کنید که کارکنان شما راحت باشند تا بتوانند در طول روز با انرژی کار خود را انجام دهند.

برخی از فروشگاه های عرضه مبلمان اداری ممکن است تخفیف هایی ویژه برای خرید مبلمان اداری ترتیب دهند. هنگام خرید صندلی های اداری ، راحتی کارکنان خود را در ذهن داشته باشید. به خاطر داشته باشید که آنها باید در صندلی های خود به مدت ۸ ساعت یا بیشتر در روز بنشینند. صندلی های ناراحت کننده می توانند کارمندان را ناراضی و ناراحت (از لحاظ سلامتی) کند. اطمینان حاصل کنید که ایستگاه های کاری که انتخاب می کنید اتاق و محل ذخیره آن به اندازه کافی برای نیازهای کارکنان مناسب است.

از وبسایت هایی مبلمان اداری خریداری کنید که معتبر باشند. آنها ممکن است راهنمایی کنند که کدام مارک ها یا فروشگاه هایی که بهترین کیفیت را با قیمت پایین ارائه می دهند، بهترین هستند. اگر برای دو کارمند که در دو یا سه روز است کار خود را شروع کرده اند، شما نیاز به صندلی جدید و ایستگاه کاری دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مبلمان خود را به به روز کنید. راه هایی را برای کاهش هزینه های طولانی مدت خود در نظر بگیرید. برای مثال، اگر شما دارای حوزه هایی هستید که کارکنان و مشتریان شما دائما در حال رفت و آمد هستند، کفپوش ها و فرش های با دوام که در مناطق ترافیکی قرار می گیرند، عمر کف شما را افزایش می دهند. از گیاهان در فضای اداری خود برای افزایش بهره بروی و روحیه کارکنان استفاده کنید. فضای اداری خود را سعی کنید از نور طبیعی اشباع کنید، اگر اتاق ها داری پنجره نیستند، از نور مصنوعی به تناسب فضا برای راحتی کارکنان استفاده کنید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید