توسط: تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نکاتی درباره صندلی اداری

ست صندلی اداری یکی از مهمترین اجزاء موجود در هر محیط اداری است که به حتم باید درباره تهیه آن اطلاعات دقیقی داشت. در همین رابطه می توان گفت که نکاتی درباره صندلی اداری وجود دارد که اطلاع از آن می تواند تاثیر بسزایی در بهره وری محیط اداری داشته باشد. در این نوشتار مبلمان اداری بینو سعی نموده تا نکاتی درباره صندلی اداری بیان شود که شما عزیزان و همراهان ارجمند را در خرید و تهیه صندلی و مبل اداری شرکتتان کمک نماید. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی بفرمایید.

ست صندلی اداری رابطه مستقیمی با نوع کاربری که از آن در زمان کار استفاده می کند دارد، که بر این مبنا نیازهای کاربر مبنی بر افزایش کارایی و راحتی در مواقع کار بر طبق خصوصیات و ویژگی‎های ظاهری و ساختاری صندلی و مبل اداری مورد نظر است.
برای توضیح نکاتی درباره صندلی اداری باید عنوان کرد که شمابه طور معمول متوسط زمانی را که شما بر روی صندلی کار خود صرف می کنید، تاثیر قبل توجهی بر صندلی ای که نیاز دارید خواهد گذاشت. اگر شما معمولا زمان کوتاهی بر روی صندلی کار خود می نشینید و در واقع بیشتر زمان خود را به طور فعالانه در سراسر محیط کار خود در حال حرکت هستنید، پس نیاز های شما از خصوصیات صندلی تان همانند کارکنانی که در همه روز بر روی صندلی کارشان نشسته اند، نخواهد بود.
برای توضیح بیشتر نکاتی درباره صندلی اداری، باید عنوان کرد کاربران که به موجب کارشان زمان زیادی را بر روی صندلی و مبل اداری سپری می کنند مثل: کارمندان ورود اطلاعات، اپراتور های تلفن همراه و همینطور نویسنده ها، باید به داشتن یک صندلی اداری با بیشترین ملاحضات ارگونومیک، احساس راحتی بالا و با تمام طیف وسیعی از ویژگی های قابل تنظیم نظر داشته باشند.


نکاتی درباره صندلی اداری

نکاتی درباره صندی اداری و برخی ویژگی های آن

بعضی از ویژگی های قابل تنظیم صندلی اداری شامل یک مکانیزم شیب داری است که همگام سازی می کند به عنوان تکیه گاه برای کمر شما تا جدایی کمر شما از صندلی به صفر برسد، حالا چه شما به جلو یا عقب خم شوید، صندلی با ایجاد تکیه گاهی برای کمر شما با شما حرکت می کند.
زمانی که صندلی و مبل اداری کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، فقط داشتن راحتی و با دوام بودن صندلی کافی است. اگر کارکنان به طور متوسط از صندلی استفاده می کنند، به میزان کمتری از پایه ارگونومیک طراحی شده صندلی برخوردار خواهند بود، به عبارتی صندلی اداری تنها دارای ویژگی های تنظیم کننده ارتفاعی و پشتی خواهد بود. در این مقاله سعی شد به شکلی مختصر نکاتی درباره صندلی اداری بیان شود تا شما عزیزان و همراهان را در انتخاب صندلی اداری مورد نظرتان انتخابی بهتر داشته باشید.

عزیزان و یاران همیشگی لطفا برای اخذ اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید