توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

دفاتر در سراسر جهان شروع به تمرکز بر برنامه ریزی فضای اداری خود می کنند. این زمان برای بررسی چگونگی کارکرد فضای اداری و زمان برای بررسی نیازهای شما برای اضافه کردن یا خلاص شدن از مبلمان اداری کهنه است تا کارها را با کارآیی بیشتری بتوان انجام داد. در اینجا چند نکته برای تغییرات مجدد شرکت شما وجود دارد.

  • اضافه کردن نور طبیعی

نور طبیعی باعث خواهد شد که دفتر شما بیشتر زنده باشد. اما برخی از مزایای واقعی هم وجود دارد که کارکنان متوجه خواهند شد که نور طبیعی تا چه اندازه خوب است.

نور طبیعی در واقع به مردم کمک می کند که چیزها را بهتر ببینند و همچنین نور طبیعی برای چشم ما بهتر از نور فلورسنت است. روشنایی لامپ های فلورسنت باعث ایجاد فشار خون و سردرد می شود، که به این معنی است که کارکنان بهره وری کمتر خواهند داشت و گردش کار می تواند کم باشد. همچنین مطالعاتی انجام شده است که نور طبیعی باعث ایجاد تعاملات و خلق و خوی بهتر شما می شود.

  • استفاده از فضا به طور موثر

یکی از چیز هایی که کارکنان در اداره می خواهند توانایی حرکت آزادانه است. راه هایی وجود دارد که شما می توانید فضای بیشتری را در دفتر خود ایجاد کنید تا اجازه حرکت بیشتر را بدهد. ایجاد فضای کافی برای حرکت در اطراف نیز برای ایمنی مهم است.

اگر یک مورد اورژانسی یا آتش سوزی اتفاق بیافتد هر کس در دفتر باید بتواند با خیال راحت و سریع از ساختمان خارج شود.

  • نظم و ایجاد ذخیره سازی

گزینه های ذخیره سازی محدود می تواند به مانند کتابخانه فایلینگ، کمدها و کشوهای میز ها باشد تا در دفتر خود با گزینه های ذخیره سازی که به بهینه سازی فضا کمک می کنند و همه چیز را سازماندهی می کنند، مواجه شویم.

مزیت دیگری برای ارائه راه حل های ذخیره سازی، ایجاد نظم است. اگر دفتر شلوغ به نظر برسد، می تواند ناپایداری و بی نظمی را تشویق کند. شما می توانید برنامه های نظم بخشیدن به فضای را ایجاد کنید، اما به عنوان نمونه بهترین راه، ذخیره سازی برای سازماندهی فضا است.

  • مبلمان راحت و با کیفیت

به لحاظ مالی، ممکن است به نظر برسد که خرید مبلمان ارزان قیمت راهی برای صرفه جویی در هزینه است. اما در بلندمدت، در واقع هزینه شما را بیشتر خواهد کرد. وقتی که در دفتر خود مبلمان با کیفیت نداشته باشید، می تواند به کمبود بهره وری از طرف کارکنان شما منجر شود. همچنین مبلمان کم کیفیت می تواند به مشکلات بغرنج بهداشتی وسلامتی منجر شود.

  • مشاوره و طراحی با بینو Bayno

شرکت بینو Bayno خوشحال است بتواند شما در ایجاد فضایی پویا برای بهره وری بالا کمک کند. ما تخصص و تجهیزات لازم را داریم تا اطمینان حاصل کنید که فضای اداری شما جذاب، کارآمد و شگفت انگیز خواهد بود. تولید، طراحی و اجرا ۳ رکن اساسی خدمات بینو است و می توانید بهترین مبلمان اداری، دکوراسیون و چیدمان، خدمات ساختمانی اعم از بازسازی، تجهیز کامل شرکت های بزرگ، مغازه ها، رستوران ها، سینما وغیره … را تنها از بینو بخواهید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید