توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

میز کنفرانس همان‌طور که از نام آن پیداست، در فضایی قرار می‌گیرد که در آن گفتگو و مذاکره، برگزاری جلسات و ملاقات‌های روزانه انجام می‌شود. میز اداری رابطۀ مستقیمی با فضای خود دارد، یعنی در چهارچوب آن فضا (اتاق کنفرانس) طراحی می‌شود.  کنفرانس یا “جلسه” همیشه در اتاق کنفرانس برگزار نمی‌شود؛ گاهی نیز ممکن است در مکانی صورت گیرد که نزدیک محل کار افراد و اعضای سازمان، اداره و دفتر مورد نظر باشد. تا کارکنان بتوانند سریعاً خود را به جلسه برسانند و پس از آن قادر باشند بدون فوت وقت و به راحتی خود را به محل کارشان برسانند.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به جای استفاده از یک محیط بزرگ جهت برگزاری کنفرانس و جلسه، از چند فضای کوچک در همان محیط کار بهره‌ می‌جویند. در اینجاست که انتخاب یک میز کنفرانس متناسب با چنین فضایی اهمیت می‌یابد.
میز انتخاب شده در عین حال که باید بسیار کاربردی بر حسب ارگونومیک کاری باشد، باید حس یک جلسه خودمانی و راحت را هم القا کند.  میزهای بزرگ برای جلسات مهم و طرح مباحث کلیدی، فضای بزرگ را نیز می‌طلبد.
با ظهور ویدئو کنفرانس (کنفرانس تصوری) نقش میز کنفرانس نسبت به قبل پررنگ‌تر شده است. شکل و طراحی یک میز ویدئو کنفرانس نسبت به نوع قدیمی‌تر آن، بسیار متفاوت است. در این بین، میزهای مدولار می‌توانند بر حسب کوچکی فضا و ماهیت کنفرانسی که در آنجا برگزار می‌شود، قابل استفاده باشد.
اتاق‌ کنفرانس در شرکت‌های بزرگِ دارای موقعیت‌های مهم، به میزی نیاز دارد که کاربردی بوده و دارای مجموعه‌ای از معیارهای درست باشد. میزهای کنفرانس می‌توانند از نوع میزهای ظریف که در لبه‌های آن از مرمر استفاده شده باشد تا مبلمان معاصر و کاربردی. به عبارتی دیگر رابطه میز و فضای کنفرانس رابطه‌ای دو سویه است که بر نیازهای محیط کاری استوار است.

 

مبلمان اداریBC2060مبلمان اداری بینومبلمان اداریمبلمان اداریمبلمان اداری بینومیز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز مدیریت مبلمان اداری بینو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید