توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ 0 دیدگاه

انواع مدل‌های میز کارگروهی

انواع میز کارگروهی کدام است؟ تاثیر میز کارگروهی در روند کاری یک شرکت چیست؟ آیا خرید یک میز کارگروهی برای بهره‌وری یک شرکت لازم است؟ آیا استفاده از میز کارگروهی به جای میزهای کارمندی ساده بهتر است؟

وقتی که به طراحی داخلی دفتر خود می‌رسید، هر کس به دنبال جایگزینی برای اتاق‎های استاندارد گذشته است. یکی از این راه‏‌حل‌ها می‏‎تواند در میز کارگروهی یافت شود، یک رویکرد نوآورانه برای طراحی دفتر، که می‎تواند بهره‎وری را افزایش دهد، چیزها را مرتب نگه ‎دارد، و اجازه می‎دهد تنظیم مجدد کارها آسان شود. برای کشف بیشتر و دیدن اینکه آیا میز کارگروهی انتخاب مناسب برای دفتر شما هستند، ادامۀ مقاله را مطالعه بفرمایید.

  • چگونه میزهای کارگروهی راه اندازی می شوند؟

هنگامی که شما یک میز کارگروهی خریداری می‎کنید؛ باید در مورد نصب آن نیز بدانید. نحوه اتصال همه استیشن‎ها به یک نقطه مرکزی، شیوه میز کارگروهی را برای بخش‎های مختلفی که در اطراف یک نقطه مرکزی چرخش دارند، شبیه‎سازی می‎کند. در عوض، کارکنان در مقابل مرکز ایستگاه کاری به جای بقیه دفتر روبرو می‎شوند و یک اثر مهم را ایجاد می‎کنند. کارکنانی که در همان پروژه‎ها یا ادارات مشغول به کار هستند می‎توانند با هم در کنار میز کارگروهی با خطوط ارتباطی باز و دفتری سازماندهی شده روبرو هستند.

  • چگونه میز کارگروهی بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

مزیت عمده یک میز کارگروهی این است که به کارکنان کمک می‎کند تا کارگروهی را انجام دهند. بر خلاف یک دفتر باز، کارگروهی میزان حواس پرتی را محدود می‎کند که می‎تواند فعالیت‎های کارکنان را بیشتر کند و آن‌ها را در مسیر درست خود حفظ کند. بسته به طراحی خاص این منطقه، حتی می‎توانید از ابزارهای اضافی مانند تخته سفید یا تابلو اعلانات استفاده کنید که در میزهای هر بخش جداگانه قرار داده شده است. این جزئیات کمیاب فرصت دیگری برای کارکنان شما برای به حداکثر رساندن بهره‎وری در محل کار فراهم می‎کند.

آیا شما علاقه‎مند به میز کارگروهی هستید؟ امروز برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این سبک طراحی فضای اداری، با ما تماس بگیرید. برای مشاهده محصولات مبلمان اداری بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری، مشاوره و بررسی‎های لازم با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۳۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید