توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

بسیاری از انواع میز و صندلی در دفاتر مورد نیاز است. این می تواند بر اساس هدف یا بر اساس ظاهر طبقه بندی شود، اما مهم پرداخت درست به نیازهای شرکت و کارکنان است. ما در ادامه درباره میزها و صندلی های اداری بیشتر توضیح می دهیم:

۱- میز اداری

بهترین میز اداری تاثیر زیادی بر کارایی کارکنان دارد. هدف اصلی یک میز، فراهم کردن یک فضای مناسب برای نوشتن و پردازش اطلاعات است. میز نیز برای ارائه فضای ذخیره سازی برای منابع مورد نیاز شخص استفاده می شود. یک میز معمولی در حدود ۱۵۰ سانتی متر طول دارد، ۷۵ سانتی متر ارتفاع و حدود ۷۰ سانتی متر عرض دارد. این یک میز معمولی است. این ابعاد فضای کافی برای کار در اتاق را فراهم می کند. انواع مختلفی از میز وجود دارند:

  1. میز کارشناسی (کارمندی)
  2. میز کنفرانس
  3. میز پذیرش (کانتر اداری)
  4. میزمدیریت

این میزها بسته به نوع کار فرد طراحی می شود و اغلب آنها به عنوان یک قطعه اجرایی از برای یک سازمان طراحی می شوند. هدف آنها این است که بازدید کننده را با اعتبار و اهمیت افرادی که از آنها استفاده می کنند تحت تأثیر قرار دهد. معمولا میز ها دو پایه با عرض ۱٫۵ متر تا ۱٫۸ متر، عمق ۸۳ سانتی متر تا ۱ متر و حدود ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر ارتفاع دارند. بعضی از آنهایی که بزرگتر هستند، دارای تعدادی کشو نیز هستند. هیچ فرم استاندارد میز و صندلی اجرایی وجود ندارد. این بستگی به فضای اداری، نوع کسب و کار، شکل و اندازه آن دارد، و فردی که مایل به داشتن آن است نیز در اولویت تصمیم گیری قرار دارد.

۲- صندلی اداری

صندلی ها مهم ترین نوع مبلمان از نظر کارکنان هستند، زیرا آنان در تمام روز بر روی آن می نشینند. بیشتر صندلی ها دارای ارتفاع ۴۱ سانتی متر استاندارد شده اند. یک صندلی تا بر سلامت تاثیر می گذارد. بهترین صندلی اداری باید بر روی خطوط علمی ساخته شوند تا از درد و خستگی اجتناب کنند. این نتایج حاصل طراحی و ساختار بد آن ها است. طراحی صندلی مناسب، خروجی کار را افزایش می دهد و موجب کاهش ناراحتی در افراد می شود. ارتفاع ایده آل امروزه یک صندلی ۴۵ سانتی متر تا ۴۸ سانتی متر از زمین است. این به معنای قابلیت تنظیم ارتفاع است.

پشتی صندلی آرامش کافی را فراهم کند. بهتر است. صندلی باید به اندازه کافی بزرگ باشد، به درستی طراحی شده و پوشش با کیفتی داشته باشد. صندلی چرخشی ممکن است در اکثر موارد ایده آل باشد زیرا اجازه می دهد تا صرفه جویی در فضا ایجاد شود. صندلی مناسب همچنین باید دارای تنظیمات دسته و قابلیت شیب دار بودن در قسمت پشتی نیز باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش محصولات و لیست قیمت مبلمان اداری با مشاورین و کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید