توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

میز مدیریت نیز مانند هر یک از قطعات مبلمان اداری، جایگاه ویژه‌ای دارد. برای نشان دادن ویژگی‌های میز مدیریت و جایگاه ویژه آن باید گفته که؛ این میز نمایان‌گر قدرت مدیریت یک شرکت یا سازمان است. بدون شک میز مدیریت، مرکز هدایت دست‌آوردهای یک سازمان است. این مکان، همان جایی است که مدیران با ایده‌های ناب خود، اهداف، استراتژی‌ و خط‌ مشی‌های شرکت یا سازمان را تعیین می‌کنند. از این رو، توجه ویژه داشتن به میز مدیریت می‌تواند برای مدیران حکم برگ برنده را داشته باشد.

تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی

آنچه میز مدریت را از سایر مبلمان اداری متمایز می‌سازد، کارکرد راهبردی آن است. شاید این جمله تعجب برانگیز باشد، اما انتخاب مناسب یک میز مدیریت، هدفی بلند پروازانه‌ای است که به همراه خود تنها فضایی در شرکت را اشغال نمی‌کند، بلکه کمک به ایجاد هر چه بهتر ایده‌ها و نظریات و اجرای آن‌ها دارد. در اینجا، منظور بزرگ‌ بودن میز مدریت نیست، بلکه هدف داشتن تناسب بین وجهه شرکت، اشخاص و کارکنان با نوع کار است. بر این اساس برای تاثیر بهتر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمانی لازم است در اتاق مدیر یک شرکت، نهاد یا اداره از تجهیزاتی مناسب، شایسته و زیبا استفاده نمود.

میز مدیریت ابزاری برای رسیدن به موفقیت

برای آن‌که میز مدیریت و جایگاه ویژه آن به درستی درک شود؛ لازم است این نکته را مورد توجه قرار دهید که: توجه بیش از اندازه به میز و یا مبلمان اتاق مدیریت، شاید نشانه‌ای از جلوه‌گری پوچ و تظاهر باشد. به همین دلیل این جایگاه ویژه نباید تنها به عنوان نمادی برای خودنمایی باشد، بلکه باید ابزاری برای راحتی در پیش‌برد اهداف مدیریتی قرار گیرد. به عبارت دقیق‌تر از پشت میز مدیریت باید ایده و فکر بیرون آید.

دکوراسیون اتاق مدیریت

برای داشتن یه میز مدیریت مناسب، نخست از یک اتاق مدیریت قوی که در دل خود با طراحی زیبا، نور کافی و رنگ مناسب بهره می‌جوید، شروع کنید. سپس با توجه به استراتژی شرکت و نوع کار، دست به طراحی از جمله انتخاب مبلمان و میز، تابلوهای زیبا و …. در اتاق بزنید. انتخاب ابعاد میز مدیریت و کاربردهای متنوع آن باعث می‌شود بتوانید میزی کامل و جامع سفارش دهید. برای آن‌که انتخابی درست داشته باشید باید ابعاد فضا و دکوراسیون داخلی را نیز درنظر داشته باشید و انتخابی درست داشته باشید. توصیه ما آن است که برای فضای کوچک از میزهای ال شکل در گوشه اتاق و برای فضای بزرگ از میزهای مستطیلی و یو شکل در مرکز اتاق استفاده نمایید. برای آن‌که میز مدیریت و جایگاه ویژه آن به درستی درک شود باید توجه شود که؛ اجزای اتاق شامل کتابخانه، پرده، صندلی اتاق مدیریت، نیم ست اداری جلوی میز مدیریت نیز حایز اهمیت هستند.

انواع میز مدیریت

میز مدیریت را باید متناسب با نوع کار و حرفه انتخاب نمود. هم‌چنین دکوراسیون اتاق مدیریت در انتخاب نوع میز مدیریت تاثیرگذار است. بر این اساس برای آن‌که میز مدیریت و جایگاه ویژه آن به‌درستی خود را نشان دهد، میز مدیریت جدید را می‎‌توان در انواع زیر معرفی نمود:

میز مدیریت ال شکل

اگر به دنبال میزی چندکاره هستید؛ میز مدیریت ال شکل را سفارش دهید. این میزها می‌توانند در عین حال که بسیار جمع و جور هستند، وسایل و تجهیزات زیادی را در سطح رویی میز و در زیر میز در خود جای می‌دهند. این میزها برای اتاق‌های شلوغ یا کوچک مناسب هستند.

میز مدیریت یو شکل

میزهای یو شکل امروزه بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. از آن‌جا که میز مدیریت و جایگاه ویژه آن باعث می‌شود اتاق بزرگی را به آن اختصاص داد، به همین دلیل وجود یک میز U شکل در مرکز اتاق می‌تواند تمرکز و تسلط مدیر بر همه اتاق را بیشتر نماید. علاوه بر آن این میزها دارای سطح وسیع در رویه میز،کمد و کشوهای متعدد در زیر کار هستند. همین عامل آن‌ها را به یک میز فعال و پرکاربرد در اتاق مدیریت تبدیل می‌نماید.

میز مدیریت مدرن

میزهای مدیریتی مدرن می‌توانند برای شرکت یا اداره‌تان نظم را در کنار سادگی و زیبایی به ارمغان آورند. این میزها خود دارای انواع گوناگون زیر هستند:

  • میز مدیریت مدرن شیشه‌ ای
  • میز مدیریت مدرن فلزی
  • میز مدیریت مدرن فلزی شیشه ای
  • میز مدیریت مدرن ام دی اف
  • میز مدیریت مدرن اداری
  • میز مدیریت مدرن سفید

هر کدام از میزهای فوق ویژگی‌های مخصوصی را به اتاق مدیریت می‌افزایند. حضور یک میز مدرن مدیریتی از هر نوع خود دیسیپلین و کلاس کاری ویژه‌ای را به محیط اطراف خود می‌بخشد. گرچه این میز در سبک مدرن از هر نوع تجملاتی به‌دور است، اما آن‌چنان طراحی جذابی دارد که در سطح اول انتخاب میزهای مدیریتی خود نمایی می‌کند. این میز بدون شک، تحسین هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد. زیبایی تعدادی از این میزها در این است که ساختاری متفاوت با آن‌چه از میز در ذهن دارید خواهند داشت، و این از ویژگی‌های سبک مدرن است.

میز مدیریت کلاسیک

این میزها دارای ابعاد استاندارد و مشخصی هستند. شکل این میزها از سبک کلاسیک که همه میزهای متعارف دارند، پیروی می‌کند. اما طراحی و متریال آن ویژه و نچرال است. میز چوبی، میز فلزی، میز چرمی و میزهای مدیریت ترکیبی کلاسیک هر کدام سطح ویژه‌ای از زیبایی را به فضا می‌بخشند. این میزها قدیمی، کلاسیک و سنگین محسوب می‌شوند. هم‎‌چون مرد جا افتاده اصیلی هستند که اصالت از چهره و لباسشان نمایان است.

میز مدیریت شیشه‌ ای

امروزه میزهای مدیریت شیشه‌ای طرفداران خاص خود را دارند. گرچه شیشه عنصری نامطمین محسوب می‌شود، اما استفاده از شیشه‌های چند لایه، مستحکم و نشکن مانند شیشه سکوریت می‌تواند جلوه و نمایی متفاوت به فضای کاری ببخشند. ما این میزها را برای اهداف کاری خاص در اتاق‌های مدیریتی ویژه توصیه می‌نماییم.

میز مدیریت ام دی اف

اگر بودجه متوسطی در اختیار دارید و میز مدیریتی مناسب نیاز دارید، می‌توانید به سراغ میزهای مدیریتی ام دی اف بروید. این میزها قابلیت سفارش در ابعاد مورد نظر را دارند و به دلیل متریال MDF موجود در این میزها بسیار سریع آماده می‌شوند و قابلیت طراحی متفاوت را دارند. این میزها نیز بسیار پر طرفدار هستند.

میز مدیریت و کنفرانس

باید بدانید که در بسیاری از اتاق‌های مدیریتی، میزمدیریت و میز کنفرانس لازم و ملزوم یکدیگر هستند. در این اتاق‌ها نیازی به مبلمان اداری و نیم ست نیست و صندلی‌های ویژه اتاق کنفرانس و میز آن به بهترین شکل ایفای نقش می‌کنند.

قیمت میز مدیریت سفارشی

بسیاری از افراد برای اتاق مدیریت حساب جداگانه‌ای باز می‌کنند. به همین دلیل لازم است برای این اتاق بیشتر از اتاق‌های دیگر یک شرکت یا اداره خرج شود. یک میز مدیریت ساده اما اصیل و چشم‌گیر، می‌تواند جای بسیاری از نداشته‌های اتاق مدیریت را پر کند. برای رسیدن به این هدف می‌توانید سفارش میز مدیریت قیمت مناسب را داشته باشید. شرکت بینو برای رسیدن به این هدف با طراحان و متخصصان برجسته خود در کنارتان است.

قیمت میز مدیریت و کنفرانس

اگر بخواهید از قیمت میز مدیریت مدرن، قیمت میز مدیریت کلاسیک، قیمت میز مدیریت ام دی اف، قیمت میز مدیریت و کنفرانس آگاهی یابید، می‌توانید از صفحه اینترنتی بینو دیدن نمایید و با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. بهترین میز مدیریت با طراحی‌های جدید و متناسب با مد روز را در شرکت بینو می‌توانید به‌دست آورید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید