توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

میز مدیریت لاکچری چه ویژگی هایی دارد و برای خرید آن می‌بایست به چه مواردی توجه کرد؟ حقیقت این است که برای خرید میز مدیریت این سوال مطرح می‌شود که میز مناسب چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟ بهترین تولید کننده میز مدیریت لاکچری کدام شرکت است؟ قیمت میز مدیریت لاکچری به چه عواملی بستگی دارد و بسیاری از سوالات دیگر. علاوه بر این موضوعی که همیشه ذهن خریداران تجهیزات اداری و مبلمان اداری را به خود مشغول می‌کند نداشتن اطلاعات کافی است. با این حال آیا مکانی وجود دارد تا بتوانیم در آن اقدام به اخذ مشاوره‌های رایگان نماییم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا این موارد را با هم بررسی کنیم.

خرید میز مدیریت لاکچری

خرید میز مدیریت لاکچری برای دفتر مدیران ارشد می ‎تواند محیط کار را برای آن ها بسیار لذت بخش و زیبا نماید. در حالی که میز مدیریت نامناسب علاوه بر تاثیر منفی در سلامت ممکن است باعث خستگی مفرط آن‌ها نیز شود. که در نهایت می‌تواند منجر به تصمیم‌های نادرست و نامناسب از سمت ایشان شود. با این تعاریف و حساسیت‌های موجود هنگامی که می‌خواهید یک میز مدیریت لاکچری تهیه کنید باید به چه نکاتی دقت کنید :

۱) آیا میزی که قصد تهیه آن را دارید مناسب سبک و سیاق کسب و کار است؟
۲) آیا نیازهای روزمره و دائمی را بر طرف می‌کند؟
۳) ابعاد و اندازه آن با فضای موجود در دفتر هماهنگی دارد؟
۴) آیا سطح میز استحکام کافی برای فعالیت پیوسته روزانه را دارا است؟
سوالات فوق بخشی از مواردی است که کارشناس خرید باید در زمان تهیه میز اداری و میز مدیریت لاکچری به آن‌ها پاسخ دهد تا بهترین انتخاب را برای سازمان داشته باشد.

زیبایی و اسحکام دو عنصر مهم در میز مدیریت لاکچری هستند.
زیبایی و اسحکام دو عنصر مهم در میز مدیریت لاکچری هستند.

نکات مهم خرید میز مدیریت لاکچری

هر مدیر در سازمان با توجه به کاری که انجام می‌دهد به یک نوع میز اداری خاص نیازمند است. واضح است میز برای یکی از مدیران ارشد پشتیبانی انجام می‌دهد با کاری را که یکی از مدیران ارشد منابع انسانی یا مالی انجام می‌دهد بسیار متفاوت است. همین تفاوت می‌تواند نشان دهد که برای خرید میز مدیریت لاکچری یک سری نکات را می‌بایست در نظر داشت. در ادامه مهم‌ترین این نکات را با هم مرور خواهیم کرد.

  • اگر بیشتر کار مدیران ارشد با کامپیوتر است و نیاز دائمی به مانیتور دارند باید میزی را انتخاب کنید که فضای کافی برای قراردادن مانیتور، کیبورد و موس را داشته باشد. همچنین میز مدیریت می‌بایست مخصوص کار با کامپیوتر طراحی شده باشد. اگر آن‌ها از PC  استفاده می‌کنند، مطمئن شوید کنار میز فضای کافی برای قرار دادن محفظه کیس کامپیوتر برای آن‌ها وجود داشته باشد‎. بهتر است برای انتخاب میز مدیریت لاکچری به شکلی عمل کنید که زیبایی فضای اداری تحت تاثیر چند کابل و سیم قرار نگیرید.
  •  اگر مدیریت بیشتر با کارتابل و فایل کاغذی سروکار دارد بهتر است برای انتخاب میز مدیریت لاکچری به شکلی عمل نمایید که تا حد امکان سطحی جادار داشته باشد. علاوه بر آن سطح میز مدیریت نور را به صورت و چشم منعکس نکند. یعنی سطح میز براق نباشد. علاوه بر این ممکن است مدیر ارشد میزی نیاز داشته باشد که برای قراردادن ابزار حداقل ۱ تا ۲ کشو داشته باشد. معمولا میزها با یک فایل سه کشویی می‎‌توانند پاسخ‌گوی محل نگهداری پرونده‎‌ها باشند.
  •  اگر کار مدیر ترکیبی از کار با کامپیوتر و فایل‎‌های کاغذی و صحبت با ارباب رجوع و برگزاری جلسات کوچک و بزرگ است حتما در انتخاب میز مدیریت لاکچری  طول و عرض میز را بزرگ در نظر بگیرید. معمولا میزهای مدیریتی با ابعاد ۱۱۰*۲۲۰ سانتی‌متر بسیار مناسب است. اگر به دنبال میز مدیریت مدرن هستید حتما L میز را هم سفارش دهید تا فضای کافی برای هر دو فعالیت را داشته باشید.
  • دیگر معیار انتخاب میز مدیریت لاکچری عادت‌های رفتاری حین کار و سلیقه فردی ‎مثلا فضای موجود در محیط کار یا رنگ دیوارها و یا کف اتاق همه می‌تواند در نوع انتخاب تاثیر داشته باشد. همچنین آراسته یا نامرتب بودن حین کار نیز جزو المان‌های مهم است. افراد آراسته معمولا نیاز به فضای کمتری دارند در حالی که خلاف این موضوع برای افراد نامنظم صادق است.بهتر است ارتفاع میز مدیریت حداقل ۷۵ سانتیمتر از سطح زمین باید باشد تا فشاری به پاهای افراد نیاید.
  • معمولا برای ساخت میز مدیریت مدرن از متریال ام دی اف استفاده می‌شود. البته در انتخاب میز مدیریت لاکچری، این میزها از ترکیب ام دی اف با چرم و همچنین فلز و به صورت مشخص استیل و شیشه نیز استفاده می‌‎شود. در حال حاضر ام دی اف هایگلاس سفید و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر در طراحی بیشتر میز مدیریت مدرن دیده می‌شود از مزایای ام دی اف علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می‌توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال‌ها دارد.
  • برای طول عمر بیشتر میز مدیریت لاکچری، سطح آن را با روکش فرمیکا یا ملامینه می‌پوشانند. برای انتخاب میز مدیریت مناسب، میزهایی که توسط چسب ساخته شده‌اند دوام چندانی ندارند. بنابراین حین خرید میز به اتصالات آن توجه کنید. همچنین PVC دور میز نیز باید با دستگاه ‎های اتوماتیک و با چسب مرغوب زده شود. در این حالت بهتر است پس از مدتی گوشه‌ها و لبه‎‌های میز را امورد بررسی قرار دهید. همواره به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات توجه داشته باشید. برای انتخاب میز مدیریت دقت کنید که گارانتی داشته باشد، زیرا گارانتی نشانه کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش شرکت سازنده است. معمولا گارانتی‌ها از بازه یک‌ساله تا مادام‎العمر وجود دارند.

نتیجه گیری

اگر نیاز به خرید میز اداری لاکچری یا میز مدیریت لاکچری دارید می‌بایست نکاتی را رعایت نمایید. علاوه بر این می‌توانید با تیم فروش و فنی ما در بینو تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان خرید میز مدریت لاکچری بهره ببرید. تمامی مشاوره‌های خرید در شرکت بینو برای خرید میز اداری به صورت رایگان بوده و کارشناسان ما در تمامی مراحل خرید همراه شما خواهند بود تا تجربه‌ی خوبی را برای شما در خرید میز اداری رقم بزنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید