توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

اتاق کنفرانس شاهد بسیاری از استراتژی‌ها است که مسیر کسب‌وکارها و ایده‌هایی را تغییر می‌دهد. تصمیم‌های گرفته شده در اتاق کنفرانس سازمان‌ها را به سمت ارتفاعات جدید سوق می‌دهد. این بخشی از ساعات طولانی جلسه است که در آن مدیران برای رسیدن به یک هدف یا حل یک مشکل ساعت‌ها با هم طوفان فکری می‌کنند. اتاق کنفرانس باید متناسب، حرفه‌ای و دکور اداری باشد. مهمترین مبلمان اتاق کنفرانس میز جلسه و صندلی اداری است. انتخاب میز جلسه و صندلی اداری باید مناسب فضای داخلی و فرهنگ دفتر باشد. و این روزها انتخاب میز جلسه و صندلی اداری بسیار آسان است، با هم موارد مهم در انتخاب میز جلسه و صندلی اداری را بررسی می‌کنیم.

میز جلسه و صندلی‌های اداری در اتاق جلسات
میز جلسه و صندلی‌های اداری در اتاق جلسات

میز جلسه و صندلی‌های اداری در اتاق جلسات

شخص در حالی که روی صندلی اداری می‌نشیند، هر روز ساعت‌ها کار می‌کند. اگر می‌خواهید یک محیط کاری شاد، سالم و سازنده داشته باشید، صندلی‌هایی تهیه کنید که کارمندان شما دوست دارند. آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بر روی کارکنان خود به جای یک هزینه در نظر بگیرید، زیرا نه تنها به راحتی بلکه به سلامت آن‌ها نیز مربوط می‌شود. بسیاری از افراد از کمردرد، گردن درد و درد عضلانی رنج می‌برند، زیرا چندین ساعت در وضعیت نشستن ناراحت‌کننده می‌نشینند. صندلی اداری مناسب از این مشکلات جلوگیری می‌کند.
برخی از عواملی که می‌تواند منجر به انتخاب یک صندلی اداری مناسب شود عبارتند از:

تکیه گاه

یک صندلی با تکیه گاه بلند به کاربر در هنگام نشستن حمایت لازم را می‌دهد. وضعیت بد به هنگام نشستن باعث ایجاد درد می‌شود، به همین دلیل است که یک صندلی که از وضعیت نشستن پشتیبانی می‌کند ضروری است. بهره وری را افزایش می‌دهد و درد و استرس بدن را کاهش می‌دهد. همچنین به سر کاربر استراحت و حمایت بسیار لازم را می‌دهد. نسبت به سایر صندلی‌ها کمی گران است اما ارزشش را دارد.

انعطاف‌پذیری

ما در مورد انعطاف‌پذیری در صندلی از نظر قابلیت تنظیم و تحرک صحبت می‌کنیم. صندلی اداری مناسب باید قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب را داشته باشد تا کارکنان بتوانند سطح راحتی خود را انتخاب کنند. همچنین، محیط کار نباید خشک باشد و صندلی‌ها نقش مهمی در تغییر آن دارند. صندلی که امکان تحرک را می‌دهد و فضای کافی را می‌دهد اغلب به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفته می‌شود.

مواد

مواد با کیفیت بالا استفاده شده نه تنها می‌تواند صندلی را فوق العاده راحت کند، بلکه فوق العاده لوکس به نظر می‌رسد. اگر قصد خرید آنلاین صندلی اداری را دارید، حتما مواد استفاده شده در توضیحات را بررسی کنید. ماده‌ای که در حال حاضر در ترند است مخمل است. براق به نظر می‌رسد و به دفتر شما ظاهری شیک و باکلاس می‌بخشد. همچنین نشستن در آن بسیار راحت است در حالی که فوق العاده اقتصادی است.

میز جلسه

میزهای جلسه بخش برجسته اتاق کنفرانس هستند. زمانی که همه باید برای بحث در مورد استراتژی‌ها و ایده‌ها جمع شوند، بسیار کاربردی هستند. آن میزهای بسیار طولانی و بزرگ که به یک انتخاب کلیشه‌ای برای اتاق‌های کنفرانس تبدیل شده‌اند ممکن است در مورد سازمان اداری شما چندان مفید یا امکان‌پذیر نباشند. بسیار مهم است که انتخاب مناسب در مورد میز جلسه داشته باشید، نه فقط برای فضای داخلی بلکه برای برگزاری جلسات سازنده.
برخی از عواملی که باید هنگام خرید آنلاین میز جلسه به دنبال آن‌ها باشید عبارتند از:

شکل و اندازه میز

شرکت در هر جلسه الزامی است. کارمندان باید احساس کنند که شنیده می‌شوند تا مراقب خود بمانند. میزی با صندلی‌هایی با ارتفاع برابر که در آن همه تماس چشمی خوبی با یکدیگر داشته باشند مهم است. اندازه میز جلسه باید متناسب با حداکثر تعداد افرادی باشد که می‌خواهید در یک جلسه در یک زمان حضور داشته باشند.

طراحی

گزینه‌های طراحی زیادی برای میز جلسه به صورت آنلاین موجود است. موردی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه و فضای داخلی اداری باشد. میز کنفرانس باید با بقیه مبلمان هماهنگ باشد. طراحی کلاسیک معمولاً بهترین گزینه برای انتخاب است، زیرا نیاز به میز کنفرانس دارد تا عملکردی شیک داشته باشد. به یاد داشته باشید فقط در تعداد کمی از انواع مبلمان، راحتی را از مد پیشی می‌گیرید.

مشخصات و مواد

وقتی طرحی را دوست دارید و آماده خرید آنلاین میز کنفرانس هستید، حتما ابعاد و نسبت آن را با اتاق کنفرانس خود بررسی کنید. برای داشتن میز جلسه محکم و بادوام، مواد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

نتیجه گیری

برای خرید میز کنفرانس و چیدمان اتاق کنفرانس ما در شرکت مبلمان اداری بینو می‌توانیم به شما کمک کنیم. علاوه بر نکات گفته شده نکات بسیاری وجود دارد که می‌توانید با مشاوره‎های رایگان ما از آن استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید