توسط: تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اگر شما وقت زیادی را در شرکت خود بر روی مبلمان اداری نامناسبی می نشینید، شانس این است که شغل شما مستلزم صرف وقت زیاد روزانه در یک صندلی اداری باشد زیاد است.

در حالی که ممکن است لازم باشد که این کار را برای انجام تمام وظایفی که لازم دارید صورت بدید، این واقعیت باقی می ماند که ماندن در طول روز، به برخی از مشکلات بدنی مرتبط است.

“بیماری نشستن” اصطلاح است که به عواقب یک شیوه نادرست از نشستن به مدت زمان زیاد و افزایش خطر ابتلا به مشکلات بدنی و حتی بیماری های خاصی همچون سرطان گفته می شود. چگونه کارکنان می توانند با آن دست و پنجه نرم کنند؟ این را می توان با کمک میز اداری ایستاده رفع کرد.

میز ایستاده (Desk Standing): جدیدترین نوع گرایش مبلمان اداری میزهای ایستاده چیزی همچون انقلاب در دنیای طراحی داخلی هستند و به سرعت در حال افزایش محبوبیت و استفاده گسترده اند.

میز ایستاده دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد، مانند آن است که به کارکنان اجازه می دهد تا به جای نشستن، به صورت ایستاده کار های روزانه خود را انجام دهند. مزایای زیادی برای کار به صورت ایستاده به جای یک نشست سنتی وجود دارد؛ برای یک چیز، ایستادن می تواند یک فعالیت کالری سوزی بسیار بیشتر از نشستن باشد، که برای کاهش وزن و یا اهداف نگهداری وزن بهتر است.

ایستادن همچنین گردش خون را بهبود می بخشد، هشدار بیشتری را به شما می دهد و بر ستون فقرات یا مفاصل شما تأثیری نخواهد گذاشت و باعث درد مزمن می شود. به طور کلی، میز اداری ایستاده، سبکی نوین در طراحی فضای اداری بر اساس شاخصه های سلامتی انسان است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید