توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

پارتیشن اداری فریم لس مسبب دگرگونی در بحث طراحی داخلی، معماری و دکوراسیون فضای اداری شده است. اگر به روند طراحی داخلی دفاتر اداری و سازمان‌ها از دیرباز تاکنون توجه کرده باشید، بدون تردید در طی این سال‌ها متوجه تحول عظیم در استفاده از فضاها و تغییر نگرش در دفاتر سازمان‌ها و ارادت مختلف شده اید. فضای کاری تک منظوره رو به زوال است. تا مدتی دیگر بسیاری از مشاغل اقدام به تعویض فضای قدیمی خود با فضای جدید و مدرن و استفاده از پارتیشن اداری فریم لس خواهند کرد. این فضا به کارمندان این اجازه را خواهد داد که فضایی برای نیاز‌های لحظه‌‌ای خود داشته باشند. فلسفه‌ی طراحی فضای اداری چند منظوره را بپذیرید و آن را وارد شرکت خود نمایید. این تغییر می‌تواند مسبب بهبود ساختار و برطرف کننده‌ی نقاط ضعف طراحی داخلی گذشته باشد.

مزایای پارتیشن اداری فریم لس کدام است؟

بدون شک پائین آوردن ارتفاع میز‌ها و ردیف‌های مکعب گونه‌ی مختص به طراحی داخلی مبلمان اداری در گذشته می‌تواند در کوتاه مدت هم شما را به مقصود برساند. اما کارمندان شما شایسته‌ی بیشتر از این‌ها هستند. شما به عنوان کارفرما با نگاهی اجمالی به دفاتر کارکنان خود به راحتی می‌توانید فضاهایی را که تیم‌های مختلف اداری و سازمانی شما، از آن‌ها در جهت بهبود کارایی استفاده می‌کند را شناسائی کنید. همچنین شما با تجهیزات مختلف این امکان را فراهم می آورید که محیط کار آن‌ها علاوه بر پویایی کافی، زیبایی و جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. پارتیشن‌ اداری فریم لس یکی از این المان‌ها هستند که در سال‌های اخیر مورد اقبال عمومی اکثر مدیران و تصمیم گیرندگان سازمانی قرار گرقته اند. بررسی‌های تیم ما نشان داده است که عوامل زیر از مهم‌ترین دلایل انتخاب پارتیشن اداری فریم لس توسط مدیران هستند:

 استفاده بهینه از فضای ساختمان

همان طور که می‌دانید، استفاده از پارتیشن‌های سنتی، مسبب اشغال فضای زیادی در ساختمان می‌شده و عموماً با توجه کمبود فضا و تراکم تعداد افراد در ساختار سازمانی مشکلات عدیده‌‌ای نظیر تغییر متراژ اتاق‌ها، راهروها و… را ایجاد می‌کرده است. پارتیشن اداری فریم لس، با کمترین میزان هدرروی فضا و استفاده‌ی بهینه از آن گزینه‌ی مناسب و محبوبی برای این نوع تقسیم بندی هاست. از این رو و با توجه به زیبایی خاص این نوع پارتیشن‌ اداری فریم لس روزانه به علاقه‌مندان این نوع طراحی داخلی و مبلمان اداری اضافه می‎‌شود.

 صرفه جویی و استفاده‌ی بهینه‌ی مصرف برق

در ابتدا، شاید طرح چنین موضوعی شایسته و دلیل مکفی برای انتخاب نباشد. اما با کمی بررسی متوجه خواهیم شد که وجود پارتیشن‌ اداری فریم لس و عبور نور از آن‌ها در طی مدت زمان می‌تواند باعث کاهش میزان مصرف نیروی الکتریسیته شود. از این دیگر نیاز به وجود نور در تمامی نقاط نباشد. این ویژگی درست در نقطه‌ی مقابل پارتیشن بندی سنتی قرار دارد. همان طور که مطلع هستید آن نوع از پارتیشن‌ اداری دارای فضایی کاملا بسته و ایزوله هستند که از ورود هر گونه نور جانبی جلوگیری می‌کنند.

وسعت دید و فضایی آرام بخش‌تر

در حال حاضر و با پیشرفت جوامع بشری استفاده از رایانه و سایر ابزارهای الکترونیکی به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ادارات تبدیل شده است و در عین حال استفاده‌ی مکرر و طولانی از آن‌ها می‌تواند برای کارکنان مشکلات بینایی در طولانی مدت ایجاد کند. وجود پارتیشن‌ اداری فریم لس می‌تواند به کارکنان این اجازه را دهد تا بدون هیچ گونه تغییر مکان با نگاه به سایر نقاط ادارات، تمرینات مربوط به بینایی خود را انجام داده و از بیماری‌های مربوط به آن پیشگیری کنند.

آگاهی بیشتر و نظارت شفاف‌تر

دنیای امروز به سمتی سوق پیدا می‌کند که بازدهی کاری بیشترین نقش را در پیشرفت شرکت و کارکنان ایفا می‌کند. شرکت‌های مختلف با توجه به جایگاه خود در راستای افزایش بازدهی اقدام به ایجاد اهرم‌های نظارتی فراوانی نموده‌‌اند که هزینه‌های جنبی بسیاری داشته اند. پارتیشن اداری فریم لس، این اجازه را به مدیران و سیستم نظارتی شرکت‌ها می‌دهد که به صورت ناخوآگاه نسبت به بررسی و پایش کارکنان خود به صورت لحظه‌‌ای و دلخواه اقدام کنند. در عین حال به برقراری رابطه ی دو سویه نیز بپردازند. به ‌‌این منظور که کارکنان تلاش و کوشش مدیران بالادستی را به راحتی مشاهده نموده و فرآیند خود انگیزشی در آنان به صورت آنی شکل می‌گیرد.

صحبت و بحث در مورد زیبایی و سایر ویژگی‌های پارتیشن‌ اداری فریم لس را می‌توان تا ساعت‌ها ادامه داد و از آن نوشت و گفت اما به صورت کلی در مورد آن استفاده از کلماتی چون زیبایی، مقرون به صرفه و کارآمد می‌تواند تعریفی کامل و جامع را به ذهن متبادر کند. همچنین در مقاله “مزایای پارتیشن اداری شیشه‌ای” اطلاعات بیشتری در مورد مزایای این پارتیشن قرار دارد که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی مدرن و نصب پارتیشن اداری فریم لس در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و در این مقاله پارتیشن اداری فریم لس و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری، پارتیشن اداری فریم لس و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید