توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

هر کس می خواهد از مزایای مبلمان اداری ارگونومیک به نهایت استفاده کند. در حالی که صندلی های ارگونومیک روی کمر، گردن و شانه ها تمرکز می کنند، مهم است که پاها را فراموش نکنید.

پشتیبانی کامل بدن برای سلامت تمام بدن بسیار مهم است. در اینجا چند دلیل برای اینکه شما نیاز به اضافه کردن زیرپایی دارید آمده است:

  • زیرپایی بهتر دوست یک کارمند است

در حالی که برخی از صندلی ها ممکن است برای افراد ریز جثه طراحی نشده باشند، یک زیرپایی برای کاربران مزایای ارگونومی را بدون محدود کردن گزینه های دیگر ارائه می دهد. برای اینکه تمام مزایای یک صندلی اداری ارگونومیک را بدست آورید، کاربر باید زیرپایی خود را زیر میز قرار دهد. استراحت برای پا به آنها کمک می کند تا تمام مزایای یک مجموعه گسترده ای از صندلی ها را در کنار زیرپایی را به دست آورند.

  • فواید زیرپایی بر همه

شما می توانید از فواید یک زیرپایی به نفع احسن استفاده کنید. آنها فشار روی پاها را کاهش می دهند که می تواند به جلوگیری از تعدادی از مشکلات سلامتی کمک کند. این شامل لخته های خون مربوط به ترومبوز ورید عمقی، فشار پایین، تورم و حتی ورید واریسی است. آنها در بلند مدت کمک می کنند تا شما از این مشکلات به دور باشید.

  • زیرپایی شما را تشویق به نشستن می کند

این رازی نیست که نشستن تمام روز برای شما بد است تحقیق بیشتر برای نشان دادن این نکته ضروری است. با این حال، زیرپایی داشتن یک راه عالی برای جذب افراد برای فعالیت و انگیزه بیشتر برای کار در ایستگاه های کاری خود است.

  • آنها با میز قابل تنظیم هماهنگ می شوند

این که آیا میز شما ایستاده یا نشسته است یا ترکیبی از هر دو است، به این معنا نیست که شما نمی توانید از زیر پایی استفاده کنید. در واقع، انواع زیرپایی ها در واقع برای کاربرانی که در به طور عمومی خود نشسته کار می کنند، ایده آل هستند و می توانند به شما کمک کنند تا تا از طریق تنظیمات میز، نوع نشستن خود را مکنترل کنید. این بدان معنی است که شما بیشترین مزایای سلامت را می توانید با خرید زیرپایی داشته باشید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید