توسط: تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید مبل و نیم ست اداری چه باید کرد و از طریق می توان اقدام نمود؟ راهنمای خرید مبل و نیم ست اداری چه اطلاعاتی را در اختیار ما می گذارد؟ بهترین مدل نیم ست اداری کدام است؟ برای خرید انواع نیم ست اداری  به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ در هنگام خرید یک دکوراسیون داخلی جدید باید توجه زیادی داشت، زیرا این قطعه‎ای است که هر روز از آن استفاده می‎کنید، بنابراین مهم است که چیزی را بخرید که از آن لذت ببرید و همچنین مبل و صندلی اداری ای که برای مدت طولانی قابل نگهداری و استفاده باشد. پس چگونه یک مبل اداری پیدا کنیم که متناسب با فضای اداری ما باشد؟ مبلمان اداری بینو در این نوشتار راهنمایی‎های لازم برای خرید مبلمان اداری مناسب را ترتیب داده است.

راهنمای خرید مبلمان و نیم ست اداری


برای خرید نیم ست و مبل اداری ایده‌آل می‌بایست نکات زیر را رعایت کرد. رعایت این نکات می‌تواند منجر به یک خرید مناسب از مبل و نیم ست اداری به نکات زیر باید توجه کرد :

۱. عملکرد

هنگام خرید یک مبل اداری، فرآیند انتخاب را با شناخت عملکرد شروع کنید. نخست باید عنوان شود که این مبلمان اداری به طور کلی برای زمان استراحت طراحی و ساخته شده است و قابلیت اجرایی در حین کار را ندارد. پس تنها باید از آن جهت زمانی برای استراحت استفاده نمود.

۲. اندازه

اندازه یکی دیگر از عوامل مهم در خرید مبل راحتی اداری است، زیرا در هر دو عملکرد قطعه و جریان شرکت شما نقش دارد. ممکن است بخواهید بخش بزرگی داشته باشید که برای کارکنان شما مناسب است، اما اگر خرید شما چیزی بیش از حد بزرگ باشد، مقیاس کل فضایتان از بین می‎رود یا جریان ترافیکی طبیعی اطراف اتاق را متوقف می‎کنید.

جهت خرید انواع مبل و نیم ست اداری، ایده خوبی است که فضای خود را اندازه‎گیری کنید، قبل از اینکه در یک فروشگاه مبلمان اداری بروید و یا شروع به بررسی خرید آنلاین کنید.

۳. متریال

پارچه، انتخاب دیگری است که بر سبک و عملکرد تاثیر می‎گذارد. بعضی از پارچه‎ها در برابر سایش و پاره شدن مقاوم هستند و بعضی دیگر ظاهری لوکس‎تر را ایجاد می‎کنند، اما ممکن است مقاومت بالایی نداشته باشند، در حالی که برخی از پارچه‎ها بین دوام و زیبایی قرار دارند. در اینجا ما درباره چند نوع از متریال مورد استفاده در مبل راحتی اداری و مبلمان و نیم ست اداری مطالبی را بیان می‎کنیم.

۴. پارچه‌‎های عملکردی

پارچه‎ های عملکردی، یعنی مدل‌هایی که دارای قابلیت‎ های ضد آب هستند که انتخاب‎ های فوق العاده وسیع و متنوعی از رنگ و الگو و با مزایای بی شماری را ارائه می‏‎دهند. این نوع از مبلمان و نیم ست اداری حتی در تمیز کردن نیز راحت‎تر هستند.

۱- چرم


چرم یکی از محبوب‎ترین نوع پارچه‌‎های استفاده شده در مبل اداری و نیم ست اداری است. از منظر سبک، زیبایی و کلاسیک بودن و روند افزایش یافته به ترکیب عناصر طبیعی بیشتر در فضاهای داخلی و لایه‎ بندی بافت، چرم طبیعی را برای بسیاری از ادارات به عنصری محبوب تبدیل کرده است. تا آنجا که امکان‎ پذیر است، چرم یکی از قوی‎ترین مواد مورد استفاده برای مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی است که باعث می‎شود تا با دوام‎تر از پارچه معمولی باشد.

۲- مخملی

مخملی یکی دیگر از گزینه‎های انتخاب پارچه مبلمان راحتی، نیم ست اداری و مبل اداری است، بادوام، زیبا، شیک و منحصر به فرد. مخملی نرمی و ظرافتی را ارائه می‎ دهد که باعث می‎شود تا در زمان خرید انتخاب دیگری نداشته باشیم. اما، در حالی که ممکن است با شکوه باشد، بسیار بادوام نیز است. همچنین تمیز کردن مخمل آسان است.

انتخاب رنگ در خرید مبل و نیم ست اداری

از آنجا که مبل یک قطعه اصلی در دکوراسیون اداری است، رنگی که انتخاب می‎کنید باید بر اساس سبک کاری و طرح فضا شکل گیرد. کاناپه‎ها و انواع مبل اداری و نیم ست اداری با رنگ‎های خنثی انعطاف‎ پذیرترین گزینه هستند، زیرا آنها به شما اجازه می‎دهند با رنگ‎های دیگر اتاق مانند: رنگ دیوار خوانایی داشته باشد. در عین حال، مبلمان‎‎های رنگی بر خلاف رنگ‎های خنثی می‎توانند تاثیر زیادی در سبک اتاق داشته باشند.

به طور کلی رنگ مبل راحتی می‎تواند خلق و خوی اتاق را تحت تاثیر قرار دهد. کسب و کارهایی که به تکنولوژی مرتبط هستند می‎توانند از رنگ‎های خنثی بیشتر بهره ببرند، یا کسب و کارهای مرتبط با پزشکی از رنگ سفید، سبز، یا آبی.

مبل و نیم ست اداری با کیفیت

مهمترین بخش مبلمان راحتی اداری با کیفیت بالا، نحوه ساخت آن است. پارچه خوب دست ساز و چوب با دوام، هیچ روش ساخت و ساز دیگر نمی‎تواند سطح آسایش و دوام را به این نوع ساخت مطابقت دهد. نیم ست اداری ساخته شده از چوب طبیعی کیفیت و دوام بالا دارد و قیمتش بیشتر از چوب‎های مصنوعی دیگر مانند: لمینت دارند. این مدل از نیم ست اداری و مبل اداری نگاهی طبیعی و کلاسیک به فضای اداری می‎دهند و از منظر روانی تاثیر مثبت بر روی افراد در هنگام استراحت می‎گذارند.

تختۀ سه لا و MDF جای چوب طبیعی را نمی‎تواند بگیرد، ولی از قیمت پایین‎تری برخودار هستند. همچنین لازم است کیفیت دوخت را نیز بررسی کنید که رابط مستقیم با کیفیت بالا دارد. نیم ست اداری و مبل اداری با فریم فلزی نیز یافت می‌شود، ولی این مدل از مبل راحتی محبوبیت کمتری دارد زیرا نگاهی منحصر به فرد به محیط اداری می‎دهد. برای فضای مدرن و مینیمالیستی می‎توان از این سبک از مبلمان راحتی را استفاده کرد.

کلام پایانی

خرید مبل و نیم ست اداری برای فضای اداری، یک فرایند بسیار کارآمد و ماهرانه است که نیاز به بررسی دقیق دارد. اطمینان از شناخت درست نیازهای شرکت می‎تواند منجر به خرید محصولی با کیفیت شود و بر عکس، عدم بررسی درست منجر به صرف هزینه های زیاد با شرایط عملکرد پایین می‎گردد. عزیزان و همراهان گرامی جهت دریافت هرگونه اطلاعات و مشاورۀ خرید مبلمان اداری رایگان با مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. بازتاب: نیم ست اداری بینو-پارتیشن اداری-میز مدیریت-صندلی اداری-کانتراداری-تجهیز سالن همایش

دیدگاهتان را بنویسید