توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]مبلمان هتل چه ویژگی‌هایی دارد؟

با ما تا انتهای متن همراه باشید تا این موضوع را به صورت اجمالی بررسی کنیم. صنعت هتلداری و مهمان نوازی در اوقات فراغت بسیار گسترده است و درامد بسیاری نیز دارد. به صورتی که در حال حاضر به عنوان یکی از صنعت‌های مهم دنیا شناخته می‌شود. به همین دلیل، ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی برای مشتری برای جذب بازدیدکنندگان جدید و بازگشت بازدیدکنندگان قدیمی یک امر ضروری است. مبلمان اتاق‌های هتل، لابی و سایر فضاهای اجتماعی می‌تواند تجربه خوب و بیادماندنی برای مشتری را ایجاد کند یا آن را خراب کند، بنابراین بهتر است مبلمان هتل را خوب و دقیق انتخاب کنید.

مبلمان مخصوص هتل باید زیبایی داشته باشد.
مبلمان مخصوص هتل باید زیبایی داشته باشد.

چگونه مبلمان هتل انتخاب کنیم؟

خوشبختانه، تمامی مبلمان موجود در یک هتل نیاز نیست لوکس و بسیار گران باشد. مبلمان اداری یک گزینه قابل اعتماد، مقرون به صرفه و طولانی مدت برای بسیاری از بخش‌هایی از هتل است. با این حال وجود مبلمان هتل مخصوص نیز می‌تواند در بخش‌های مختلف به تجربه‌ی کاربری افراد بی‌افزاید و فضای هتل را در ذهن مهمان ماندگار کند. ما فهرستی از ایده‌های مبلمان اداری را برای صنعت هتل داری گردآوری کرده‌ایم که کمک می‌کند محیطی جذاب برای مهمانان و توریست‌ها در هتل ایجاد کنید.

صندلی هتل

چه صاحب یک رستوران، یک دفتر یا یک هتل باشید، صندلی‌های راحت از ضروری‌ترین بخش‌های یک مبلمان است. یک مشتری که در لابی یا محل پذیرش منتظر است، اگر بتواند قبل از مراجعه به آن‌ها بنشیند و استراحت کند، راحت‌تر خواهد بود. اگر کسب و کار کوچک است، ممکن است بتوانید تنها با چند صندلی مهمان در لابی از پس آن برآیید. با این حال، اگر هر روز به مهمانان متعددی خوش آمد می‌گویید، ممکن است بخواهید صندلی‌های مدولار یا مبل‌هایی را در نظر بگیرید که بتوانند به راحتی چند نفر را در یک زمان بنشینند.

فضاهای پذیرایی تنها فضاهایی نیستند که به گزینه‌های صندلی راحت نیاز دارند. اتاق‌های هتل به صندلی و مبل نیز نیاز دارند، به‌ویژه سوئیت‌ها و اتاق‌های کینگ که در آن چندین مهمان به طور همزمان اقامت می‌کنند. توصیه می‌کنیم انواع صندلی‌های ارگونومیک و نیم ست‌های مبلمان را بررسی کنید. البته هم زمان در نظر داشته باشید که صندلی هتل انتخاب شده می‌بایست با سبک کاری شما نیز همسان باشد.

در نهایت، اگر اتاق‌های هتل شما دارای میز هستند یا یک مرکز تجاری در ساختمان دارید، صندلی‌ها راحت و ارگونومیک بخرید تا مهمانان شما در حالی که روی کار خود تمرکز می‌کنند، مکان مناسبی برای نشستن داشته باشند. همچنین در نظر داشته باشید برای خرید صندلی هتل موراد زیر بسیار مهم است.

  • جنس رویه
  • جنس مواد اولیه
  • طراحی و سبک
  • رنگ و طرح
  • ارگونومیک بودن

میز و میز کنفرانس

بیشتر اتاق‌های هتل باید سطحی داشته باشند که مهمانان بتوانند در زمانی که خارج از خانه هستند بنویسند یا روی آن کار کنند. به طور معمول، میزهای اتاق‌های تک نفره هتل به اندازه کافی برای یک نفر بزرگ هستند، بنابراین یک میز با قابلیت تنظیم ارتفاع یک گزینه عالی است.

اگر هتل شما دارای یک مرکز تجاری است، سرمایه‌گذاری در یک سطح کاری بزرگتر مانند یک ایستگاه کاری چند نفره یا یک میز کنفرانس ایده خوبی است. همچنین در نظر داشته باشید که در خرید میز برای هتل، عوامل زیر می‌تواند بر روی قیمت میز تاثیر گذار باشد:

  • سبک میز
  • جنس میز (می تواند شیشه، پلاستیک، چوب، فولاد، استیل و… باشد.)
  • نوع طراحی و سبک میز
  • ضمانت نامه میز

مبلمان همایش هتل

رستوران‌ها و هتل‌ها اغلب میزبان رویدادهایی مانند کنفرانس ها، عروسی‌ها و مهمانی‌های خصوصی هستند. این نوع امور می‌تواند برای درآمد شما عالی باشد، اما ایجاد موقعیت مکانی شما به عنوان یک مکان جذاب نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارد.

به عنوان مثال، برای میزبانی از گروه‌های بزرگی از مردم به صندلی و میز نیاز دارید. بسته به اندازه فضا، نگهداری این مبلمان زمانی که میزبان یک رویداد نیستید ممکن است مشکل باشد. اگر این موضوع در هتل وجود دارد، به گزینه‌های میز تاشو و صندلی تاشو فکر کنید. این سبک‌ها را می‌توان جدا کرد تا در صورت‌عدم استفاده، فضای کمتری اشغال کنند. به‌علاوه، می‌توان آن‌ها را با کمک رومیزی زیبا به‌راحتی رسمی‌تر کرد. ما امیدواریم که این ایده‌ها هنگام برنامه ریزی خرید مبلمان بعدی برای کسب و کار هتلداری مفید باشد. در آخر می‌توانیم بگویم که هرچه مبلمان شما راحت‌تر باشد، به احتمال زیاد می‌توانید در هر فصل اتاق‌ها و فضاهای رویداد خود را پر کنید.

نتیجه گیری

فضاهای هتل باید منحصر به فرد باشند. مبلمان هتل نیز باید منحصر به فر باشد. هر نوع مبلمانی نمی‌تواند برای هتل مناسب باشد. مبلمان هتل علاوه بر این که باید راحت باشد می‌بایست در خود کیفیت وزیبایی را نیز داشته باشد. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد هنگام سفر کار می‌کنند از این رو به یاد داشته باشید که میز هتل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در مجموع می‌توان گفت خرید صندلی هتل و میز هتل می‌تواند تجارت هتلداری شما را تا حد زیادی موفق کند و تجربه خوبی را به مهمان‌ها بدهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید