توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

اتاق کنترل یک بخش جدایی ناپذیر از هر دفتر NOC است. مرکز عملیات شبکه یا NOC محل مرکزیت یافته‌ای است که تکنسین‌های IT مستقیماً شبکه را نگهداری و پشتیبانی می‌کنند، تیم NOC  با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ و مدیریت از راه دور RMM، تمام سرویس‌های یک ارائه دهندۀ سرویس (Service Provider) را مدیریت می‌کنند. در واقع، مرکز عملیات شبکه – محلی است که مانیتورینگ و مدیریت شبکه های کامپیوتری در آن انجام می گردد)

همۀ ما خوب می‌دانیم که یک فضای کاری نمی‌تواند بدون مبلمان مناسب باشد. بنابراین قبل از انتخاب مبلمان برای دفتر خود باید بدانیم که در این راه چه الزامات اساسی وجود دارد. ارزیابی این الزامات باید از لحاظ ساعات کار، نیروی انسانی، فضای موجود و ابزار و وسایل مورد نیاز ما در محل کار در نظر گرفته شود.

 

 NOC چیست و چگونه کار می کند؟

NOC  مرکز عملیات شبکه است که برای نظارت و کنترل شبکه و سرورها ایجاد شده است. دفاتر NOC بسیار شبیه به اتاق کنترل طراحی می‌شوند. در همۀ مراکز NOC، مرکز فرماندهی، اتاق کنترل، مرکز داده‌ها و اتاق پخش، همگی نیاز به  مبلمان اداری مختص به خود دارند؛ از جمله:

  • ایستگاه‌های کاری کامپیوتری
  • میز کامپیوتر
  • نظارت بر اسلحه
  • صندلی ارگونومیک
  • کابینت چندین کشویی

 

ایستگاه‌های کاری کامپیوتری:

منطقه‌ای طراحی شده به روش ارگونومیک است که کامپیوتر رومیزی و تمام دستگاه های جانبی‌اش در آنجا قرار می‌گیرد. یک ایستگاه کاری کامپیوتر به منظور  راحتی انجام وظایف کارکنان و دسترسی بهتر آنها طراحی شده است.

 

میز کامپیوتر:

میز کامپیوتر یک مبلمان ایده آل است که برای کار با کامپیوتر طراحی شده است. در طراحی و ساخت این نوع میز، سعی شده که کاملاً منطبق با کامپیوتر و لوازم جانبی آن باشد. میز کامپیوتر نسبتاً کوچک‌تر از ایستگاه کاری کامپیوتری است.

 

اهرم‌های مانیتورینگ:

اهرم مانیتور LCD به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم ارتفاع، عمق و زاویۀ میز فرمانِ صفحۀ نمایش را مدیریت کنیم. وجود مانیتور LCD به خصوص در اتاق نظارت NOC، اتاق کنترل و مرکز فرماندهی، امری مهم است. اهرم‌های مانیتورینگ به ما کمک می‌کنند تا چندین LCD را در فضای کوچک مدیریت کنیم تا از اشغال بیشتر فضای کار جلوگیری کنیم.

 

صندلی ارگونومیک:

صندلی اداری ارگونومیک، پشتیبان سلامتی کمر و پشت شما است. صندلی‌های ارگونومیک مناسب برای دفاتر NOC و ساعات طولانی نظارت بر مشاغل طراحی می‌شوند.

 

کابینت‌های چند کشویی:

کابینت نگه‌داری پرونده که دارای چند کشو است، برای حفظ اسناد مهم و گاهی محرمانه طراحی شده‌اند. کابینت فایل‌ها به خاطر وجود کشوهایی که دارند، هم فضای کمی را اشغال می‌کنند و هم دسترسی به فایل‌ها را تسهیل می‌کنند.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید