توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری پر طرفدار

برخی از توصیه های ما از مشاوران مبلمان اداری در مورد مبلمان اداری پر طرفدار و مورد علاقه خود را در زیر بیان می کنیم. دسته بندی هایی که پوشش داده ایم عبارتند از:

  • میزها
  • صندلی ها
  • مبلمان ذخیره سازی
  • دکور

میز اداری

میز های اداری را دوست می داریم چون ترکیب کاملی از سنت و مدرنیته هستند و دارای سیستم ذخیره سازی زیادی هستند که اکثر مشتریان آن را می خواهند و دارای یک کشو مخصوص صفحه کلید است. میز های اداری در انواع: میز کنفرانس، میز کارشناسی، میز مدیریت ، میز کانتر اداری در اشکال U ، L طراحی می شوند.

صندلی اداری

من منتظر جلسات خود هستم، چون از صندلی های کنفرانس در بزرگترین اتاق کنفرانس استفاده می کنیم. آنها چهار ویژگی مورد علاقه من در صندلی دارند: پشتیبانی قابل تنظیم کمر، پشتی مش دار برای عبور هوا، صندلی فوم دار و نرم و بازوهای قابل تنظیم. من مسائل پشتی را پشت سر می گذارم، لازم است که پشتیبانی لمسی مناسب جو داشته باشد. مش پشت من را خنک نگه می دارد و فوم راحتی را باقی می گذارد ، حتی زمانی که جلسات برای ساعت ها ادامه دارد.

مبلمان ذخیره سازی

بسیاری از مبلمان های ذخیره سازی به مانند: کابینت ها، کمد های استاندارد فایلینگ و یا کتابخانه های ذخیره سازی وجود دارند. این مبلمان برای نظم بخشیدن به فضا و حفظ اسناد و اطلاعات مهم است که لازمه هر فضای اداری برای دسترسی به منابع در هر زمان است.

دکور

از آنجا که ساعت اداری جزئی از دکور فضای اداری است، ترکیبی از ویژگی های زیباشناسی را در معرض ایجاد یک نگاه صنعتی و در عین حال کلاسیک را در فضا ایجاد می کند. قرار دادن انواع اشیا در دکوراسیون اداری نقشی در جهت زیبایی و اصالت بخشیدن به فضای اداری است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید