توسط: تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

اکثر اوقات، در کنار مبلمان اداری اصلی مانند صندلی‌ها و میزهای اداری، لوازم جانبی دیگری هم وجود دارند که وجود آنها در محل کار لازم و ضروری است. از جملۀ این لوازم می‌توان به قفسۀ کتاب، فایل، کابینت‌های ذخیره‌سازی و میزهای کامپیوتر اشاره نمود. وجود لوازم جانبی، علاوه بر ایجاد نظم و ترتیب در محیط کار، موجب ارتقای بهره‌وری کارکنان و استفادۀ بهتر از فضا می‌گردد.

 

تنوع و گوناگونی

همواره سعی کنید که در انتخاب مبلمان اداری خود از سبک، طراحی و رنگ‌های متنوع استفاده کنید. انتخاب تنها یک نوع سبک، طرح و رنگ، هم افراد را دل‌زده می‌کند و این که فضای کاری را خسته کننده، تکراری و کسالت‌آور می‌سازد.

 

انعطاف‌پذیریِ مبلمان اداری

انعطاف‌پذیریِ مبلمان اداری یعنی به خاطر داشته باشیم افرادی که برای شما کار می‌کنند، از جهات مختلف از ویژگی‌های فردی گرفته تا خصوصیات اخلاقی، با یکدیگر تفاوت اساسی دارند. لذا نمی‌توان انتظار داشت که با وجود این تفاوت‌ها، نیازهای یکسانی داشته باشند؛ حتی عادات جسمانی آنها هم ممکن است بسیار متفاوت از یکدیگر باشد. به عنوان مثال،  کسانی که با نوع خاصی از معلولیت‌های جسمانی دست و پنجه نرم می‌کنند، لازم است که صندلی ویژه خود را در اختیار داشته باشند. بنابراین مبلمان اداری و لوازم جانبی آن باید طوری انتخاب شوند تا طیف گسترده‌ای از سلایق و ویژگی‌های فردی متفاوت را پوشش دهد.

 

اهمیت سبک و مفهوم

با تحولات و پیشرفت‌های تکنولوژیکی، صنایع مربوط به تولید تجهیزات و مبلمان مدرن نیز با تکنولوژی جدید همراه شده تا در طراحی و سبکِ محصولات خود، تغییرات اساسی به وجود آورد. در واقع همراه با تحولات در حوزۀ فنآوری، طراحان و تولیدکنندگان هم تصمیم گرفتند محصولات خود را هم به لحاظ کیفیت و مرغوبیت و هم از لحاظ زیبایی و تنوع ظاهری، دچار دگرگونی کنند. بدین ترتیب، این نوع محصولات صنعتی از شکل سنتی خود که تنها استفادۀ فیزیکی داشت، خارج شده و به نوعی مفهوم یافت؛ در واقع اکثر کسب و کارها و برندها کوشیدند تجهیزات اداری خود را به گونه‌ای انتخاب کنند که معرف و گویای اهداف و فعالیت‌های آنها باشد. این مفهوم یافتن سبکِ مبلمان، ارزش و اعتبار صاحب کسب و کار مورد نظر را در چشم مردم و مخاطبان به شدت افزایش داد.

 

تقسیم مبلمان اداری مناسب

هر دفتر اداری، به نسبت متراژ و فضایی که در اختیار دارد، به بخش‌ها و اتاق‌های متعددی مثل دفتر اصلی، قسمت پذیرش و همچنین دفاتر اداری تقسیم می‌شود. هر بخش نیز به انواع مختلفی از مبلمان با ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود نیاز دارد تا کارکنان بتوانند به شکل مطلوب به کار و تولید بپردازند.

 

پیشنهاد ما

با این تفاسیر، اگر شما در فکر ایجاد تغییراتی در مبلمان اداری محل کار خود هستید و یا می‌خواهید دکوراسیون داخلی آن را تغییر دهید، تیم طراحان بینو اینجا هستند تا در این زمینه‌ها به شما یاری رسانند. پس لطفاً جهت بررسی، مشاهدۀ محصولات، دریافت مشاوره  و خرید مبلمان اداری بینو با شماره‌های زیر در تماس حاصل باشید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید