توسط: تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری و عملکرد

مبلمان اداری خوب دو مهم عملکرد و زیبایی شناسی را باید برای محیط اداری ایجاد کند. در شش مورد راهنمایی برای ایجاد یک فضای کاری الهام بخش برای خود، کارمندان و حتی بازدید کنندگان آورده شده است:

۱- افزودن رنگ بیشتر

استفاده از رنگ ها در دفتر به طور استراتژیک به دلیل تغییرات روانشناختی در کارکنان بسیار مهم است. بنابراین، برای مثال، قرمز می تواند شور و هیجان در کارکنان ایجاد کند، در حالی که آبی و سبز می توانند احساس آرامش، امیدواری برقرار کنند.

۲- ایجاد اتاق های استراحت

اتاق های استراحت تعیین شده با صندلی اداری راحت به مانند یک کافی شاپ اجازه می دهد بدن و ذهن استراحت کند که باعث بهبود بهره وری و تمرکز در کار می شود.

۳- از مبلمان قابل انعطاف استفاده کنید

به دنبال مبلمان اداری ارگونومیک باشید که می تواند به راحتی جابجا کرد و دارای چندین استفاده است. این نوع مبلمان داری دارای ایجاد تمرکز و راحتی در کارکنان است.

۴- اجازه استفاده از فضاهای کاری مشترک Co-working

افرادی که هر روز یا چند روز هفته از فضاهایی مشترک استفاده می کنند، احساس می کنند که آنها بخشی از یک همکاری درون شرکتی هستند و کار خود را معنی دار می بینند. این باعث افزایش بهره وری کارکنان و تحقق اهداف شرکت می شود.

۵- ارائه مناطق آرام برای کار فردی

گاهی اوقات ما به فضای کاری آرام نیاز داریم تا بهترین کارمان را انجام دهیم. منطقه ای آرام است که در حالت ایده آل با سطوح سر و صدا بین ۴۸ و ۵۲ دسیبل (دسی بل) طراحی شود.

۶-  گیاهان

گیاهان اداری را برای بهبود زیبایی و کیفیت هوا در فضای اداری اضافه کنید. این مورد باعث ایجاد شادی و اثر بخشی در پیشرفت کار افراد دارد.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۰۴۶۲۵۸

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید