توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری مدولار شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

چگونه می‌توان به خرید مبلمان مدولار شیک و مدرن اقدام کرد؟

به هنگام خرید مبل مدولار می‌بایست چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

همان طور که می‌دانید مبلمان اداری مدولار یکی از سبک‌های مهم در مبلمان اداری است که تعداد زیادی از سازمان‌ها برای چیدمان داخلی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. این سبک از چیدمان اداری در سازمان‌هایی که با فضاهای محدود مواجه هستند می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

مبلمان اداری مدولار شیک چیست؟

همان گونه که گفتیم در حال حاضر مبلمان اداری مدولار تبدیل به سبک مبلمان بسیار محبوبی شده است. بسیاری از صاحبان ادارات تمایل دارند دفتر خود را بازسازی کنند و مبلمان قدیمی خود را با مبلمان اداری مدرن جایگزین کنند. سبک مبلمان اداری با گذشت زمان تغییر کرده است.

سازمان‌ها دوست دارند مبلمان مدرن و به روز شده را بخرند زیرا آن‌ها می‌خواهند یک محیط مدرن از دفتر خود داشته باشند.

از این رو مبلمان اداری مدولار بسیار طرفدار پیدا کرده است. همچنین مبلمان اداری مدولار شیک می‌تواند فضای اداری را بسیار متنوع و جذاب کند.

کاربرد مبلمان اداری مدولار

مبلمان اداری مدولار به این خاطر طرفدار پیدا کرده است که می‌تواند سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. علاوه بر این موضوع می‌توان موارد زیر را نیز جزو مهم‌ترین کاربردهای مبلمان اداری مدولار دانست، که عبارت‌اند از:

فضاهای کوچک

اگر استارت اپ‌ها و سازمان‌های نوپا با کمبود فضا مواجه باشند می‌توانند از مبلمان اداری مدولار استفاده کنند. مبلمان اداری مدولار شیک می‌تواند با تریب‌های مختلف و چیدمان‌های گوناگون فضاهای مختلفی را برای آن‌ها ایجاد کند.

کاربرد گوناگون

یکی از بهترین و جذاب‌ترین ویژگی‌های مبلمان اداری مدولار این است که آن‌ها را می‌توان به صورت چند منظوره استفاده کرد. بدان معنا که می‌تواند در فضای پذیرش مورد استفاده باشد. می‌تواند برای کارمندان مکانی براس استراحت باشد. می‌توان از آن‌ها برای جلسات کوچک و درون تیمی استفاده کرد و… .

تنوع فضای کار، بهره وری بیشتر

تنوع فضای کار می‌تواند باعث افزایش بهره وری شود. اگر اقدام به خرید مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدولار کنید، چیدمان شما در بیشتر موارد تنها از یک سبک پیروی می‌کند. در حالی که اگر از مبلمان اداری مدولار شیک استفاده کنید، چنین نیست و فضای اداری شما می‌تواند متنوع باشد.

قیمت مبلمان اداری مدولار

برای قیمت مبلمان اداری مدولار می‌توان چندین نکته را نام برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

جنس رویه

جنس رویه مبلمان اداری مدولار شیک می‌تواند از چرم، پارچه، چوب و… باشد که هر کدام به علت تنوع قیمتی می‌تواند منجر به افزایش یا کاهش قیمت مبلمان اداری شود. زیرا نکات مهم در مورد قیمت مبلمان اداری در یک گزارش مفصل خدمت شما عرضه شده است.

مواد اولیه

مواد اولیه مبلمان اداری مدولار از چوب، استیل، پلاستیک و فولاد می‌تواند باشد که با توجه به نوسانات قیمت، بر روی قیمت نهایی موثر است.

ضمانت نامه

ضمانت نامه به معنای تایید کیفیت مبلمان اداری مدولار است. تعدادی از تولید دهندگان مبلمان اداری با توجه به میزان ضمانتی که برای تعمیر و نگهداری مبلمان اداری به خریدارن عرضه می‌کنند، قیمت بالاتر یا کمتری از خریداران طلب می‌کنند. البته یک خریدار موفق آن مبلمان اداری را خریداری می‌کند که از کیفیت آن مطمئن است.

کیفیت مبلمان اداری مدولار شیک

کیفیت مبلمان اداری شیک به نحوه تولید مبلمان بستگی دارد. نحوه برش، دوخت و دوز و… می‌تواند بر روی کیفیت موثر باشد. طبیعی است که هر چه کیفیت بالاتر برود قیمت مبلمان اداری مدولار شیک نیز بالاتر خواهد رفت.

مزایای خرید مبلمان اداری مدولار

اگر می‌خواهید روحیه کارکنان خود را افزایش دهید، باید دفتر خود را با مبلمان زیبا به نظر برسید تا محیط کاری فضای کاری جذاب شود. مبلمان مدولار بسیار جذاب و زیبا است.

مبلمان اداری زیبایی فضای اداری را افزایش می‌دهد. با توجه به این که نسل‌های جدید دوست دارند در فضایی راحت و زیبا از نظر بصری کار کنندف خرید مبلمان اداری مدولار به نظر ایده‌ی خوبی است.

به نظر می‌رسد مبلمان اداری مدولار نیز براساس این نوع نگاه به کاربران و کارمندان ایجاد شده است. شرکت‌ها به دنیال راهکارهایی برای بهبود فضای کاری برا کارمندان جهت افزایش بازدهی کارمندان هستند.

کارمندان نسل جدید نیز به نظر می‌رسد بر روی این نوع مبلمان اداری احساس راحتی بسیار بیشتری دارند. و از ایده‌ی مبلمان مدولار استقبال می‌کنند.

اجرای مبل اداری مدولار

در مبلمان مدرن تعداد زیادی از ماژول‌های مستقل وجود دارد که با توجه به اهداف مشخص برای سبک‌های گوناگون تعبیه شده اند.

هنگامی که این ماژول‌ها با توجه به الزامات خاص طراحی شده اند، به طراحی مدولار تبدیل می‌شود، فضای اداری را دگرگون می‌کند.

معمولا دو طرح از این نوع مبلمان وجود دارد. یکی از کابین‌های سنتی و دیگری بدون کابین است، اما طراحی آن ساده اما موثر است.

  • کابین‌ها استفاده می‌شود تا کارمندان بتوانند با تلفن کار کنند. آن‌ها محیط مطمئنی برای جلوگیری از پخش صدا را فراهم می‌کنند تا حریم خصوصی هر کارمند حفظ شود.
  • در طراحی دیگر کارکنان می‌توانند به عنوان یک تیم کار کنند. این نوع طراحی بسیار انعطاف‌پذیر است و می‌تواند به روش‌های مختلف نصب شود. این طراحی امکانات را برای کارکنان فراهم می‌کند تا با یکدیگر موثر باشند.

 

نتیجه گیری

شما اگر به دنبال خرید مبلمان اداری هستید با ما تماس بگیرید. ما در گروه تولیدی بینو بیش از ده سال سابقه در تولید مبلمان اداری داریم.

تیم فروش و قنی ما متشکل از افراد متخصص در حوزه‌ی مبلمان اداری است. شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. یا فرم تماس را پر کنید تا آن‌ها در زودترین زمان با شما ارتباط برقرار کنند.

به خاطر رفاه حال مشتریان کلیه خدمات مشاوره‌ای رایگان است. همچنین تیم فنی ما به صورت رایگان طرح‌های سه بعدی در اختیار شما می‌گذارد. پس با استفاده از خدمات ما در خرید مبلمان خود، مناسب‌ترین و بهترین نصیب شما خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید