توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

شرکت جایی است که افراد طبقۀ کارمند بخش عمده‌ای از روز خود را در آن صرف می‌کنند. این امر که مدیرعامل و یا مدیر اجرایی، کار اجباری در دفتر را برای ۸ تا ۱۰ ساعت در روز در نظر می‌گیرند، اجتناب ناپذیر است. برای آنکه این ساعت‌های طولانی، صرف تولید، کاهش استرس و در مقابل افزایش کارآیی شود، لازم است فضایی سازنده و استاندارد در دفتر ایجاد شود. در این راستا، نوع مبلمان اداری و چیدمان آن می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

 

راحتی یا سستی؟!

مبلمان اداری سنتی از آنجا که امکانات زیادی را فراهم نمی‌ساختند، باعث ایجاد ضعف و خستگی در میان کارکنان می‌گشتند. در مقابل، مبلمان ممتاز و پر زرق و برق ممکن است با ایجاد راحتی و رفاه بیش از حد، کارکنان را دچار رخوت و سستی کند تا جایی که از تمام توان خود برای انجام وظایفشان استفاده نکنند.

 

مبلمان پذیرائیِ اداری

لازم است مبلمان اداری مورد استفاده در قسمت پذیرش به اندازۀ مبلمان صرفاً اداری و حتی بیشتر از آن، مهم تلقی شود. زیرا بازدیدکننده و ارباب رجوع در ابتدای ورود به شرکت، با مبلمان پذیرائی اداری مواجه می‌شود. بنابراین اگر این فضا به خوبی طراحی، تزئین و مبله شده باشد، تأثیر زیادی بر جلب نظر بازدیدکننده در همان نگاه نخست دارد. به این نکته دقت کنید که مبلمان پذیرش علاوه بر زیبایی، راحت هم باشند؛ زیرا بازدیدکننده ممکن است علاوه بر زیبایی، به میزان راحتی مبلمان نیز توجه کند. در این راستا، مبلمان پذیرایی اداری باید طوری طراحی و تولید شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، موجبات راحتی ارباب رجوع را فراهم نماید.

 

مبلمان اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس عموماً جایی است که بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات در آن قرار می‌گیرد، مسائل مهم و جدی در آنجا مورد بحث قرار گرفته و تصمیمات مهم اتخاذ می‌شود. بنابراین، لازم است در کنار این اتفاقات، مبلمان اداری راحت و در عین حال چشم‌گیری در آن قرار گیرد. به این ترتیب، اتاق کنفرانس که برای اتخاذ تصمیمات مهم و هدفمند مورد استفاده قرار می‌گیرد، لازم است به طور کامل مجهز باشد.

بنابراین رجوع به فروشگاه آنلاین، بدون صرف هزینه و زمان زیاد، شما را قادر می‌سازد تا نگاهی مفید و پر ثمر به مجموعه‌ای از گزینه‌های مبلمان اداری داشته باشید. در واقع زمانی که قرار بود صرف حضور فیزیکی در فروشگاه شود، می‌تواند صرف جستجو، تحقیق و انتخاب بهترین کالا گردد. پس با بینو همراه باشید. جهت بررسی، مشاهده و خرید مبلمان اداری بینو با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید