توسط: تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای خرید مبلمان اداری فضای باز

مبلمان اداری فضای باز چیست؟ بهترین مدل مبلمان اداری فضای باز کدام است؟ راهنمای خرید مبلمان اداری فضای باز چه اطلاعاتی را به ما منتقل می‎کند؟

مبلمان اداری فضای باز  شامل میز و صندلی‎های مختلف است که معمولا برای شرایط انتظار و یا برخورداری از فضای زیبای بیرونی استفاده می‎شود. برخی از دفاتر که دارای تراس زیبا و باغ مانند هستند، یک منطقه جداگانه برای برگزاری جلسات در فضای باز و در جایی که نسیم در حال دمیدن است و آب و هوا دلپذیر است، ایجاد می‎کنند.

مهمترین ویژگی‎های مبلمان اداری فضای باز

معمولا این نوع مبلمان اداری شامل میزی است که در وسط فضای باز برای نگه داشتن صندلی‎ها می‎باشد، طراحی می‎شود. این امر برای قرار دادن مواد غذایی و یا نوشیدن برای کارکنان مفید است و بیش از آن برای لذت بردن از فضای باز مورد استفاده قرار می‎گیرد. ایده خوبی است که کمی مبلمان اداری لوکس را در فضای باز قرار دهید تا راحتی و زیبایی را برای استفاده و لذت بردن از آب و هوا در محیط بیرون قرار دهید.

مبلمان اداری فضای باز بیشتر یا کمتر همان مبلمانی است که در حیاط خانه استفاده می‎شود. شما همچنین می‎توانید میز های قهوه و میز های اداری مرکزی را برای ایجاد نگاهی متفاوت و زیبا برای کسانی که فکر می‎کنند که می‎توانند مشتریان خود را در یک محیط خوب و متفاوت دعوت کنند، استفاده کنید.

مبلمان اداری مدرن در فضای باز دفتر شامل صندلی‎ها و میزهایی است که می‎تواند در منطقه انتظار نگه داشته شوند. مبلمان اداری فضای باز می‎تواند برای ایجاد زیبایی از چوب ساخته شوند. این نوع از مبلمان اداری باعث می ‎شود همه چیز برای مشتریان مختلف جهت استفاده، واقعا جذاب باشد. افرادی که برای مصاحبه وارد می‎شوند باید فضای لازم برای نشستن داشته باشند و داشتن یک پاسیو پوشش داده شده با صندلی‎های شیک که در آنها قرار گرفته‎‏اند، باعث می‎شود آنها فضا را بسیار متفاوت و شیک ببینند.

گرایش مبلمان اداری در حال تغییر است. ایده خوبی است که در دفتر خود چیزی شبیه این داشته باشید، مخصوصا اگر فضای خوبی در فضای باز داشته باشید. افرادی هستند که مبلمان اداری فضای باز را در کنار چترهای بزرگ مخصوص باغ و دیگر وسایل دیگر برای ایجاد جذابیت بیشتر ایجاد می‏‎کنند. داشتن جلسات در چنین محیطی باعث می‎شود که مدیریت آسان باشد. این باعث می‎شود همه چیز مسیری راحت‎تر با آرامش بیشتر نسبت به محیط داخلی را ایجاد کند.


مبلمان اداری فضای باز

هنگام استفاده از مبلمان اداری فضای باز، مهم است بدانید که آیا مبلمان مقاوم در برابر آب و هوا است یا نه. اگر مبلمان فضای باز تحت نور مستقیم آفتاب یا در هوای شرجی یا مرطوب است؛ مبلمان باید بتواند آن را تحمل کند.

مبلمان فولادی یا پلاستیکی نیز یک گزینه خوب است. هنگامی که صحبت از مبلمان اداری به میان می‎آید، مبلمان پلاستیکی باید شیک و مدرن باشد. شما حتی می‎توانید مبلمان سبک وزن را فقط برای پر کردن مکان استفاده کنید، مهم است که چیزهای با کیفیت خوب مورد استفاده قرار گیرد تا رضایت کارکنان و مشتری‎ها برآورده شود. مهم است که همه چیز با روش خوبی انجام شود.

اگر بودجه‎ای بزرگ نداشته باشید، لازم است اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری در فضای باز که خریداری می‎کنید باید خوب باشد تا نیازهای فضا برآورده شود.

از نیمکت‎های بیرونی و میزها مخصوص باغ نیز گزینه خوبی هستند. هرچند اگر شما مبلمان اداری فضای باز خود را برای قرار دادن در محل برای جلسات و سهولت سرویس گیرنده تنظیم کنید، باید اطمینان حاصل کنید که مبلمان شیک و مرسوم هستند و باید همه عوامل مهم دیگر را نیز تهیه کنید. با این نوع از چیزهایی که در ذهن داشته باشید، شما قادر خواهید بود به درستی مسئولیت رسیدگی به امور را انجام دهید و این امکان را برای شما فراهم می‎کند که با توجه به سبک کاری و نیازهای خود و به روز بودن آن، بر روی مشتری خود تاثیر بگذارید.

همچنین هنگام پرداخت چنین تغییرات پیشنهادی در دفتر شما، بسیار مهم است که بودجه شما مورد توجه قرار گیرد. چند چیز دیگر مانند رنگ و سبک مبلمان اداری فضای باز برای فضا مهم است. ایده خوبی است که چیزها را به نحوی مرتفع کنید تا این روند (رضایت از فضای باز) به وضوح قابل مشاهده باشد.

جهت مشاوره و بررسی های لازم با مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwY2xhc3MlM0QlMjJzb2NpYWwtbWVkaWEtcGFyZW50JTIyJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDc3BhbiUyMGNsYXNzJTNEJTIyYiUyMiUzRSUyMCUyMCUwQSUyMCUyMCUzQ2ElMjB0YXJnZXQlM0QlMjJfYmxhbmslMjIlMjBocmVmJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ0Lm1lJTJGYmF5bm9ncm91cGNoYW5uZWwlMjIlMjB0aXRsZSUzRCUyMiVEOCVBQSVEOSU4NCVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUyMCUyMCUzQ2ltZyUyMGNsYXNzJTNEJTIyYWxpZ24tY2VudGVyLXNvY2lhbCUyMiUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAxMDAlMjUlM0IlMjBoZWlnaHQlM0ElMjBhdXRvJTNCJTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZiYXluby1jby5jb20lMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYwOSUyRnRlbGVncmFtLmpwZyUyMiUyMGFsdCUzRCUyMiVEOCVBQSVEOSU4NCVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUyMCUyRiUzRSUwQSUyMCUyMCUzQyUyRmElM0UlMEElMjAlMjAlM0MlMkZzcGFuJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDc3BhbiUyMGNsYXNzJTNEJTIyYiUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUzQ2ElMjB0YXJnZXQlM0QlMjJfYmxhbmslMjIlMjBocmVmJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuaW5zdGFncmFtLmNvbSUyRmJheW5vZ3JvdXAlMkYlMjIlMjB0aXRsZSUzRCUyMiVEOCVBNyVEQiU4QyVEOSU4NiVEOCVCMyVEOCVBQSVEOCVBNyVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUyMCUyMCUzQ2ltZyUyMGNsYXNzJTNEJTIyYWxpZ24tY2VudGVyLXNvY2lhbCUyMiUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAxMDAlMjUlM0IlMjBoZWlnaHQlM0ElMjBhdXRvJTNCJTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZiYXluby1jby5jb20lMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYwOSUyRmluc3RhZ3JhbS5qcGclMjIlMjBhbHQlM0QlMjIlRDglQTclREIlOEMlRDklODYlRDglQjMlRDglQUElRDglQTclREElQUYlRDglQjElRDglQTclRDklODUlMjAlRDglQTglREIlOEMlRDklODYlRDklODglMjIlMjAlMkYlM0UlMEElMjAlMjAlM0MlMkZhJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDJTJGc3BhbiUzRSUyMCUwQSUyMCUyMCUzQ3NwYW4lMjBjbGFzcyUzRCUyMmIlMjIlM0UlMEElMjAlMjAlM0NhJTIwdGFyZ2V0JTNEJTIyX2JsYW5rJTIyJTIwaHJlZiUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGYmF5bm8tY28uY29tJTJGJTI1RDglMjVBQSUyNUQ5JTI1ODUlMjVEOCUyNUE3JTI1RDglMjVCMy0lMjVEOCUyNUE4JTI1RDglMjVBNy0lMjVEOSUyNTg1JTI1RDglMjVBNyUyRiUyMiUyMHRpdGxlJTNEJTIyJUQ4JUFBJUQ5JTg1JUQ4JUE3JUQ4JUIzJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg1JUQ4JUE3JTIyJTNFJTBBJTIwJTIwJTIwJTIwJTNDaW1nJTIwY2xhc3MlM0QlMjJhbGlnbi1jZW50ZXItc29jaWFsJTIyJTIwc3R5bGUlM0QlMjJ3aWR0aCUzQSUyMDEwMCUyNSUzQiUyMGhlaWdodCUzQSUyMGF1dG8lM0IlMjIlMjBzcmMlM0QlMjJodHRwcyUzQSUyRiUyRmJheW5vLWNvLmNvbSUyRndwLWNvbnRlbnQlMkZ1cGxvYWRzJTJGMjAxOCUyRjA5JTJGdGVsZXBob24uanBnJTIyJTIwYWx0JTNEJTIyJUQ4JUFBJUQ5JTg1JUQ4JUE3JUQ4JUIzJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg1JUQ4JUE3JTIyJTIwJTJGJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDJTJGYSUzRSUwQSUyMCUyMCUzQyUyRnNwYW4lM0UlMEElM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید