توسط: تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری ضروری برای دفاتر جدید
هنگام ارائه یک دفتر جدید، قابلیت و راحتی را در نظر بگیرید. اگر در حال تنظیم دفتر جدید خود هستید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • میز و ایستگاه های کاری

صرف نظر از نوع کسب و کار شما، داشتن فضای کار راحت برای هر کارمند ضروری است. اولین مبلمان که باید در چک لیست خود داشته باشید، میز اداری و ایستگاههای کاری است. به غیر از ایستگاه های کاری رسمی، ممکن است لازم باشد که بعضی از میزهای اضافی را برای اتاق استراحت دفترتان نیز اضافه کنید.

  • صندلی راحتی

انتخاب صندلی اداری که راحت و ارگونومی باشد برای اطمینان از بهره وری و سهولت در کار ضروری است. اکثر ادارات به اهمیت دادن صندلی های راحت به کارکنان خود توجه ندارند. وضعیت غیرمتعارف و وضعیت نامناسب علل اصلی درد پشت و گردن در بین کارکنان سراسر جهان است، بنابراین مهم است که در انتخاب مبلمان اداری ارگونومیک توجه لازم را داشته باشیم.

  • کابینت و مبلمان اداری

اگرچه دنیای دیجیتال و بدون کاغذ در دسترس است، دفاتر هنوز باید گزینه های ذخیره سازی مناسب برای ذخیره کردن پرونده هایشان داشته باشند. شما به کابینت های اداری و مبلمان ذخیره سازی نیاز دارید تا لوازم اداری، اسناد مهم و لوازم التحریر ها را ذخیره کنید. مبلمان ذخیره سازی برای اکثر اتاق های کار نیاز است.

  • قسمت پذیرش

منطقه پذیرش برای شرکت شما موثر و مهم خواهد بود. هنگامی که مشتریان و مهمانان به دفتر شما می آیند، اولین محل که با آنها روبرو می شوند، میز کانتر اداری و یا پذیرش است. بنابراین، شما باید توجه ویژه ای به انتخاب مبلمان و دکور برای منطقه پذیرش خود داشته باشید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۰۴۶۲۵۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید