توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

انتخاب مبلمان اداری مناسب به طور مؤثری در افزایش بهره‌وری فضای کار نقش دارد. زیرا هنگامی‌که نیروی کار احساس راحتی کند، بهتر و بیشتر بر انجام وظایف خود متمرکز می‌شود. به بیان دیگر، فضای کاری، تأثیر زیادی بر چگونگی تمرکز و انجام صحیح کارها دارد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های کلی مبلمان اداری و نقش آنها در افزایش آسایش خاطر و افزایش بهره‌وری کارکنان می‌پردازیم.

میز اداری یکی از بزرگ‌ترین عوامل تمرکز در کار است. آیا میز اداری شما مناسب، جادار و راحت است؟ آیا مانیتور شما می‌تواند بر روی یک پلتفرم قرار بگیرد تا مجبور نباشید به سختی و با درد در ناحیه گردن، به آن خیره شوید؟

با توجه به پیام مؤسسۀ ملی بهداشت: ” در زمان استفاده از مبلمان اداری، محرک‌های متعددی در زمینۀ بصری در بدن ایجاد می‌شود که رابطۀ مستقیمی با نحوۀ عمل‌کرد فرد دارد. این مسئله به طور مستقیم به یک میز یا فضای کاری متمرکز اشاره می‌کند که منعکس کنندۀ توانایی افراد برای تمرکز و انجام تکالیف به نحوی کارآمد است.

من به شخصه ترجیح می‌دهم تا در پس نگاه کردن به مانیتور مقابل خود، به آسمان آبی و روشن در یک روز آفتابی خیره شوم.  بنابراین مانیتور خود را در مقابل یک پنجره قرار می‌دهم. در این حالت، با آرامش و روحیۀ بهتری به انجام وظایف خود می‌پردازم. علاوه بر آن، راحتی نیز برای من مهم است، بنابراین وقتی در موقعیت کار قرار می‌گیرم، به صندلی اداری ارگونومیک خود نگاه می‌کنم؛ آیا صندلی اداری من به معنای واقعی، راحت، استاندارد و قابل تنظیم است؟ مگر جزء این است که صندلی اداری نخستین و مهم‌ترین مبلمان اداری برای هر شرکت است؟ پس به این نتیجه می‌رسم که مبلمان اداری خوب، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت در جهت تحقق موفقیت من خواهد بود.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید