توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

مبلمان اداری ارگونومی

 

مبلمان اداری ارگونومی لازمۀ هر شرکت و کسب و کار است؛ زیرا از سه جنبۀ مهم به پیشرفت و تحقق اهداف شرکت یاری می‌رساند: ۱- افزایش بهره‌وری ۲- صرفه‌جویی در هزینه  ۳- حفظ سلامت کارکنان. بنابراین با توجه به این جوانب، باید دانست که با استفاده از مبلمان اداری ارگونومی، تا چه میزان می‌توان بر قلۀ موفقیت در دنیای کسب و کار نشست و آن را در مسیر درست هدایت کرد. دربارۀ انتخاب و خرید مبلمان اداری ارگونومی چند نکته قابل ذکر است:

۱- بر روی یک صندلی خوب سرمایه‌گذاری کنید؛ بسیار مهم است که صندلی‌های مختلف را قبل از خرید، از نظر راحت بودن امتحان کنید. در این راستا، صندلی‌های اداری ارگونومی بسیار مناسب هستند؛ زیرا برای طراحی نشسته/ایستاده، انعطاف‌پذیری، حرکت و تنظیم ارتفاع طراحی شده‌اند. انتخاب درست صندلی اداری نخستین گام برای برآورده کردن سه مورد گفته شده در بالا است.

۲- سعی کنید تحرک داشته باشید یا به اصطلاح ایستاده باشید؛ این یک واقعیت اثبات شده است که افراد بی‌تحرک، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و حتی مرگ زودرس قرار دارند. منظور از اصطلاح “ایستاده باشید” این است که حتی صندلی اداری مناسب و ارگونومی هم باعث نمی‌شود شما از تحرک غافل شوید. بلکه لازم است که طی روز لحظاتی را از روی صندلی بلند شده و حرکات کششی انجام دهید. برخورداری از سلامت روحی و جسمی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

۳-هزینه کردن برای مبلمان اداری بسیار مهم است. شما با خریداری یک دست مبلمان اداری ارگونومیک می‌توانید تا سال‌های سال، کسب و کار خود را بیمه کنید، مبلمان اداری خوب نخستین گام در صرقه‌جویی در هزینه‌ها است. مبلمان اداری تنوع و گستردگی زیادی دارد، ولی در این بین می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروشگاهی معتبر ، اقدام به خرید کنید.

جهت بررسی، مشاهدۀ محصولات و خرید مبلمان اداری بینو با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۴۰۲۶۴۹۷-۴۶۱۲۰۱۸۶

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید