توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در خرید مبلمان اداری باکیفیت چیست؟ برای تجهیز محیط کار توسط مبلمان اداری باکیفیت به چه نکاتی باید توجه شود؟ قیمت و خرید مبلمان اداری مدرن و کلاسیک بر اساس چه نکاتی تعیین می شود؟ با توجه به محدودیت بودجه در سازمان‌های اداری، اکثر افرادی که به عنوان مسئول خرید هستند و یا صاحب کسب و کار هستند از صرف هزینه برای مبلمان اداری هراسان هستند. آیا مبلمان اداری ارزان قیمت ارزش خرید دارد؟ خرید مبلمان ارزان مقرون به صرفه است؟ مبلمان اداری ارزان در طولانی مدت مناسب است؟ اصولا چه میزان باید برای مبلمان اداری هزینه کرد؟ فاکتورهایی که می‌بایست هنگان خرید مبلمان اداری ارزان قیمت در نظر داشته باشیم کدام‌اند؟

هدف از نوشتن این مقاله ایجاد و نگارش یک روش و برنامه‌ی استاندارد هنگام خرید مبلمان اداری ارزان برای سازمان هاست. این راهنما می‌تواند مرجعی برای مدیران و نمایندگان باشد که هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب مبلمان برای محیط کار خود می‌توانند از ان استفاده نمایند. موارد و نکاتی که در این مقاله مطرح می‌شود به صورت کلی است. یعنی شما می‌توانید با استفاده از المان‌های مطرح شده هنگام خرید تمامی بخش‌های مبلمان اداری، آن موارد را در نظر داشته باشید.

راهنمای خرید مبلمان اداری؛ مبلمان اداری باکیفیت

هدف از دستورالعمل‌های استاندارد مبلمان اداری، توانمندسازی بخش های مختلف یا گروه‌های کارمندی است که بتوانند فضای کار خود را به روشی خلاقانه و مقرون به صرفه و در عین حال تأمین کننده نیازهای خود و سازمان، برنامه ریزی و ساماندهی کنند. مانند انطباق با مقررات مختلف (به عنوان مثال بهداشت و ایمنی)، کارایی در محل کار، ارگونومی، سطح کیفیت، استانداردهای زیست محیطی. برای خرید مبلمان اداری ارزان و یا گران قیمت، رعایت این نکات می‌تواند به بهترین بازدهی بی‌انجامد.

به طور معمول راهنما و استاندارد خرید مبلمان اداری با همکاری طراح داخلی و مدیر دفتر، مالک سازمان پس از بازسازی یا انتقال فضای کاری، ایجاد می‌شود. دارا بودن طرح داخلی برای هر سازمان به آن سازمان کمک می‌کند تا به بهترین بازدهی پس از خرید مبلمان اداری برسد. حالا چه می‌خواهد مبلمان اداری ارزان بخرید و یا گران قیمت. معمولاً استفاده از برنامه استاندارد برای خرید مبلمان اداری برای شرکت‌های بزرگتر که دارای حضور جهانی یا مکان های مختلف هستند، کاربرد دارند. اما اگر سازمان‌های کوچک و متوسط اقدام به داشتن و تهیه این راهنما نمایند قطعا می‌توانند در حد و اندازه‌ی خود گامی بلند جهت ثبات و پیشرفت بردارند.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی

حتی اگر داشتن استاندارد برای خرید مبلمان اداری مزایای بسیاری داشته باشد، باز هم هنگام خرید چالش‌هایی وجود دارد. این استاندارد به عنوان راهنمای مرجع بیان می‌شود و بیان می‌کند که در برخی مناطق انعطاف‌پذیری وجود دارد. کاملا قابل تصور است که رعایت نکات ایمنی که مربوط به مقررات ساختمانی و زلزله و… قابلیت تغیر آن چنانی نداشته باشند. اما راهنمای خرید مبلمان اداری از انعطاف‌پذیری بسیاری برخوردار است. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود مبلمان اداری ارزان قیمت و یا گران قیمت بخرید.

با این حال، خرید از تنها یک تامین کننده، با رنگ خاص و در اندازه دقیق، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. به همین خاطر شما می‌بایست پیش از خرید نسبت به شناسایی شرکت‌هایی که می‌توانند مبلمان اداری مناسب شما تولید کننده اطلاعات جامعی داشته باشید. یک لیست متشکل از ۵ الی ۱۰ شرکت تولید کننده می‌تواند به شما هنگام خرید مبلمان اداری بیشترین کمک را نماید.

۱. برنامه ریزی برای تجهیز فضا؛ مبلمان اداری باکیفیت

مبلمان اداری باکیفیت m1

با آنچه می‌توانید و نمی‌توانید انجام دهید آشنا باشید. چه مواردی برای تأمین نیازهای خاص مانند کد ساختمان یا مقررات دولتی اجباری است؟ آیا دستورالعمل‌هایی وجود دارد که به چگونگی و آنچه شما می‌توانید خریداری کنید ارجاع داده شود؟ آیا راهنمای خرید تجهیزات اداری به شما اجازه می‌دهد خارج از چارچوب فکر کنید؟ آیا راهنمای مرجع شما بروز است؟

۲. تحقیقات و تکمیل اطلاعات

اکنون سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین مانند دکوراسیون داخلی بینو وجود دارد که یافتن اطلاعات در مورد گزینه‌های محصول، مشخصات را در دسترس شما می‌گذارد. علاوه بر این بیشتر تولیدکنندگان مبلمان اداری دارای کاتالوگ‌های فیزیکی و حتی به صورت آنلاین از محصولات خود هستند. آن‌ها انواع مبلمان اداری خود را از ارزان ترین تا گران‌ترین در فهرست‌های گوناگون منتشر می‌کنند و در اختیار خریداران و مشتریان قرار می‌دهند. علاوه بر این تعداد از این شرکت‌های تولید کننده مبلمان اداری و یا دکوراسیون اداری، اطلاعات کاملی را به صورت رایگان و مشاوره در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. این موضوع اطلاعات رایگان در بلند مدت می‌تواند برای آن‌ها یک روش در جذب مشتری باشد. در نتیجه مهم نیست که شما مبلمان اداری ارزان و یا گران قیمت خریداری می‌کنید. آنچه مهم است و در نهایت خرید شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد شناختن نیازمندی‌ها و داشتن اطلاعات کافی است.

۳. دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری باکیفیت

اما اگر برای بار نخست است که می‌خواهید مبلمان اداری یا سایر تجهیزات اداری را خرید کنید، دست نگه دارید. یکباره وارد فروشگاه نشوید و خرید نکنید. این موضوع احتمال شکست پروژه‌ی خرید تجهیزات و مبلمان اداری را برای شما افزایش می‌دهد. برای تهیه نکاتی در مورد چگونگی بهترین استفاده از راهنمای مرجع، بهتر است با یک متخصص در این زمینه صحبت کنید. اگر همچنان فکر می‌کنید اطلاعات شما ناقص است و شما را به هدف نمی‌رساند. می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما در بینو با بیش از ده سال سابقه در تولید و طراحی دکوراسیون اداری برای سازمان‌های مختلف با مشاوره‌ی رایگان در خدمت شما هستیم. تا بهترین تجربه در خرید را برای شما ایجاد کنیم. علاوه بر این شما می‌توانید از وبلاگ‌ها و کاتالوگ‌های شرکت‌های مختلف استفاده کنید تا جمع آوری اطلاعات بهتری داشته باشید. جمع آوری اطلاعات باعث می‌شود که شما انتخاب درست‌تری داشته باشید چه در خرید مبلمان اداری ارزان قیمت باشد و چه گران قیمت.

۴. استفاده از دستورالعمل‌های استاندارد سازی

هنگام تایید و تنظیم دستورالعمل‌های خرید مبلمان اداری باکیفیت آینده‌ی سازمان را در نظر بگیرید. این که بدانید سازمان می‌خواهد در ده سال آینده در کجا باشد به شما کمک می‌کند که مبلمان اداری بهتری خرید کنید. طبیعتاً اگر شما شغل خود را طولانی مدت می‌دانید می‌بایست به دنبال دوام بیشتری باشید. این موضوع می‌تواند در قیمت نهایی مبلمان اداری موثر باشد. این که باعث شود شما مبلمان اداری ارزان بخرید یا گران.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری باکیفیت بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌ دکوراسیون داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید