توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

اگر شما مدیریت یا مسئول یک سازمان و یا یک استارت آپ هستید خرید مبلمان اداری مسئولیت اصلی است. شما باید با بسیاری از موارد رقابتی در دنیای دکوراسیون اداری آشنا باشید. فضای اداری خود را بشناسید. کارمندان خود را راضی نگه دارید. سلامتی آن‌ها را در اولویت قرار دهید. بودجه‌ی خود را در مدنظر داشته باشید. نیازمندی‌های خود را بشناسید و قیمت مبلمان اداری را مطابق با نیازمندی و بودجه‌ی خود خریداری نمایید. خرید مبلمان اداری با قیمت بالاتر از آن چه در اختیار شما قرار می‌دهد به هیچ وجه مناسب نیست. از این روست که پیش از خرید مبلمان اداری می‌بایست قیمت مبلمان اداری و پارتیشن را با توجه به نیازها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد بررسی نمایید. به یاد داشته باشیم خرید نامناسب مبلمان اداری هزینه‌ی هنگفتی را به سازمان تحمیل می‌کند.

عوامل موثر بر ارزش مبلمان اداری

اگر در حال جا به‌جایی و تغییر مکان هستید و می‌خواهید سازمان خود را از نظر ظاهری و بصری دگرگون نمایید. بهتر است پیش از نزدیک شدن به زمان تغییر و جابه جایی اقدامات مربوط به خرید مبلمان اداری را انجام دهید. با توجه به ورود نوسان در مواد اولیه، قیمت نهایی مبلمان اداری دچار نوسان است. البته در این بین تولیدکنندگانی نیز وجود دارند که در دوره‌های مختلف کمترین افزایش قیمتی را در محصولات خود داشته اند. به صورت کلی می‌توان گفت خرید مبلمان اداری با قیمت مناسب ۴ هفته زمان نیاز دارد. شما می‌بایست با بررسی فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان متفاوت، قیمت و ارزش مبلمان اداری در آن‌ها را برای طراحی‌های یکسان و تنوع محصولات مختلف بررسی کنید. این به شما اطلاعات بسیاری خوبی پیزامون مبل اداری خواهد داد.
از طرفی خرید مبلمان اداری با قیمت مناسب زمانی می‌تواند رضایت کلی در مجوعه را در پی داشته باشد که رضایت مندی افراد نیز در نظر گرفته شود. رضایت مندی افراد می‌تواند انگیزه‌ی آنان را تغییر دهد. توان رقابت درون سازمانی جهت بهتر شدن را بالاتر ببرد. نرخ افزایش تندرستی و سلامتی را در بین کارنان افزایش دهد و رضایت شغلی در آنان ایجاد کند.

کدام عوامل موثر فضای ساختمان بر قیمت مبلمان اداری

پیش از شروع بررسی‌های خود در فروشگاه‌ها و دریافت اطلاعات قیمت فروش انواع مبلمان اداری بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • فضای خود را اندازه بگیرید و آگاه باشید که هر فضا به کدام بخش از مبلمان اداری نیاز دارد.
  • برای بهتر شدن درک از فضا می‌تواند از نرم افزارهای مختلف استفاده نمایید.
  • لیستی از انواع خاصی از مبلمان اداری را که می‌خواهید تهیه کنید.
  • به این فکر کنید که شما به چه سبکی می‌خواهید برسید – مدرن، سنتی یا فضای باز.
  • اولویت‌های خود را بدانید ، هزینه، کارایی فضا، سبک و غیره.

خرید مبلمان اداری با قیمت مناسب

هنگام خرید مبلمان اداری به خصوص وقتی صحبت از مواردی مانند صندلی‌های اداری و میزهای اداری می‌شود، بخش استفاده شخصی از این تجهیزات مطرح می‌شود. از این رو بهتر است پیش ازخرید از کارمندان خود بپرسید که به چه مدل میز و صندلی اداری نیازمند هستند. چه مدت بر روی می‌اداری کار می‌کنند. چه میزان بر روی صندلی اداری می‌نشینند. کار با سیستم زیادتر است یا کار با اسناد. هر کدام از این موضوعات می‌تواند بر نوع انتخابی میز اداری و یا صندلی اداری شما موثر باشد. همچنین در این ارتباط می‌توانید مقاله‌ی “قیمت مبلمان اداری مدرن” را بخوایند.

تعادل قیمت و ارزش مبلمان اداری

هیچ کس نمی‌خواهد بیش از بودجه‌ی خود هزینه کند و به همین دلیل ما برای توازن هزینه و ویژگی ها، ترکیبی از مبلمان اداری جدید را به خریداران پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه‌ای خریداری نمودن مبلمان در قیمت مبلمان اداری و صرفه جویی در بودجه به ما کمک خواهد کرد.
با این حال، قیمت و ارزش را اشتباه نگیرید. برای قطعات اصلی مبلمان اداری، مانند صندلی‌های اداری، ممکن است بخواهید پول اضافی را با توجه به اینکه چند ساعت در روز شما و همکارانتان در آن‌ها می‌نشینید، هزینه کنید. این مورد در مورد میزهای اداری نیز صدق می‌کند. زیرا با سلامتی و راحتی کار شما و کارمندانتان ارتباط مستقیم دارد.

جنس مواد اولیه

آنچه که در حال حاضر بر قیمت مبلمان اداری و پارتیشن موثر است قیمت مواد اولیه است. با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه از قبیل چوب، ام دی اف، آهن و شیشه و سایر مواد اولیه که در تولید مبلمان اداری استفاده می‌شوند، ثبات قیمت و ارزش مبلمان اداری بسار کمتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. در هنگام خرید مبلمان اداری باید به این نکته توجه کنید که تا چه میزان قیمت مبلمان اداری برای شما و سازمان شما قابل قبول است.

طراحی و تنوع در مبلمان اداری

اگر شما به دنبال تجهیزات مدرن در سازمان خود هستید، قطعا می‌بایست به اندازه‌ی آن هزینه کنید. در مبلمان اداری طرح‌های مختلفی وجود دارد. ترکیب موادی مثل چوب و شیشه و فلز، در طراحی تجهیزات اداری می‌تواند بر روی قیمت نهایی مبلمان اداری موثر باشد. در این بخش جزئیات طراحی نیز از اهمیت بالایی برخودار هستند. نوع برش‌ها، رنگ‌ها، منحنی‌ها و کارآیی مازادی که برای مثال صندلی اداری و میز اداری به افراد می‌دهند بر قیمت و ارزش مبلمان اداری تاثیر دارد.

از کجا خرید کنیم؟

فارغ از تمام نکاتی که تاکنون گفته ایم، این که از کدام منبع اقدام به خرید مبلمان اداری نماییم بر قیمت مبلمان اداری و پارتیشن تاثیر می‌گذارد. قطعا تولید کنندگان مهم و با سابقه توانایی خرید و بهره برداری از انبارهای متعددی دارند از این رو نوسان قیمت در آن‌ها کمتر است. همچنین تولیدکنندگان مهم علاوه بر تنوع در حوزه‌ی رقابتی بودن محصول همیشه تلاش می‌کنند پایین‌ترین قیمت را به خریدار ارائه دهند.

پیشنهاد ما برای شما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید