توسط: تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین کاربرد مبلمان اداری ارگونومیک چیست و چه تاثیراتی بر فعلالیت های اداری دارد؟ برای استفاده از فواید مبلمان اداری ارگونومیک از چه متدهایی باید استفاده نمود؟ آیا می خواهید برای بهبود بهره‌وری دفتر خود تلاش کنید؟ در مورد کیفیت کار کارکنان چطور؟ آیا راه ساده ای برای ایجاد این اتفاق، در حالی که کاهش هزینه‌های کارکنان و هزینه‌های مراقبت‌های سلامتی برای شرکت را به‌دنبال داشته باشد، وجود دارد؟ واقعیت این است که باید مبلمان اداری خود را با مبلمان اداری ارگونومیک جایگزین کنید، این یک راه آسان برای بهبود کسب و کارتان با کارکنانی شادتر در تمام طول روز است. اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید لطفا ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید.

تاثیرات و کاربرد مبلمان اداری ارگونومیک

برای آن‌‌که پاسخ مناسبی برای سوال مهم مبلمان اداری ارگونومیک چه کاربردی دارد؟ بیابیم، باید ابتدا از تاثیر این مبلمان و تجهیزات اداری بر سلامتی مطمئن شویم. در ادامه نکاتی مهم را در این باره مطرح می‌نماییم:

۱. بهبود سلامت کارکنان

وجود شادی و سلامتی، باعث ایجاد یک اثر زنجیره‌ای می‌شود، که در یک دفتر کار بهره‌وری بیشتری تولید می کند و کیفیت کار را افزایش می دهد. آیا می دانید که مبلمان اداری ارگونومیک در واقع دارای مزایای سلامتی زیادی در کوتاه مدت و دراز مدت است؟ نشستن در یک صندلی ناراحت کننده برای هشت ساعت در روز به اندازه کافی برای ایجاد هرج و مرج کافی است. این امر می‌تواند باعث آسیب به گردن و کمر درد نیز شود. صندلی‌ اداری ارگونومیک با ایجاد راحتی و حمایت بیشتر از اندام کاربر، احتمال ایجاد درد به دلیل ناراحتی یا وضعیت بد بدن را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش می دهند.

۲. افزایش بهره وری از فواید مبلمان اداری ارگونومیک

استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک ساده ترین و ارزان ترین راه ممکن است؛ برای به حداکثر رساندن بهره‌وری دفتر و حفظ کارکنانی شاد و سالم. هنگامی که کارکنانی شاد و سالم داشته باشید، آن‌ها تمایل دارند که کیفیت و بهره‌وری بهتری در کار داشته باشند و به رشد و موفقیت شرکت کمک کنند. با دانستن این اطلاعات هنوز هم نمی خواهید درتجهیزات دفتر خود از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنید؟

ویژگیهای ارگونومیک در مبلمان اداری

قبل از آن‌که مبلمان اداری ارگونومیک را از هر نظر مورد بررسی قرار دهیم باید بدانیم که ارگونومی مبلمان اداری شامل چه مواردی می‌شود؟ برای رسیدن به این هدف نکات زیر را ارائه می‌نماییم تا دیدی وسیع و صحیح در این مورد به خوانندگان و دنبال‌کنندگان گران‌قدرمان ببخشیم:

۱- مبلمان اداری راحت؛ فواید مبلمان اداری ارگونومیک

راحتی مبلمان اداری یکی از نکات مهم آن است. البته راحتی در تجهیزات اداری معنای جداگانه‌ای نسبت به راحتی مبلمان منزل یا اتاق نشیمن دارد. با این پیش زمینه می‌توان گفت مبلمان اداری راحت می‌تواند از اندام‌های کاربر حمایت کند و سلامت و آرامش را به تک تک اجزای بدن ببخشد و در نهایت آرامش روان آن‌ها را تامین نماید.

۲- ابعاد مبلمان اداری ارگونومیک

مهم است که ابعاد مبلمان اداری متناسب و صحیح باشد. این تناسبات در دو مسیر زیر باید مورد توجه قرار گیرد.

۳- تناسب مبلمان اداری با فیزیک بدنی

ارگونومی مبلمان اداری راحت، دارای ابعاد دقیقی است. بر این اساس باید ارتفاع میز اداری یا صندلی اداری متناسب باشد، به‌گونه‌ای که پاهای کاربر را در وضعیت درستی قرار دهد. زاویه درست نشستن نیز در زمان طراحی میز و صندلی اداری بسیار اهمیت دارد. همین‌طور ابعاد سطح میز و محل نشستن صندلی نیز باید از اصول خاصی پیروی کند. متخصصی طراحی مبلمان اداری ارگونومیک با رعایت این اصول در نهایت تجهیزات اداری ارگونومیکی را ارائه می‌نمایند.

۴- تناسب ابعاد مبلمان اداری با فضای موجود

مبلمان اداری خود را از هر مدل انتخاب می‌کنید باید از ابتدا ابعاد مکان مورد نظر برای قرار گرفتن آن را بررسی کرده باشید. از شلوغ کردن فضا بپرهیزید و تعادل را نگه دارید. همیشه وجود فضای خالی در بین مبلمان و تجهیزات اداری حس بهتری ایجاد می‌نماید.

انواع مبلمان اداری؛ کاربرد مبلمان اداری ارگونومیک

مبلمان اداری ارگونومیک
اگر قرار است پاسخ مناسبی برای سوال مبلمان اداری ارگونومیک چه کاربردی دارد؟ بیابیم؛ باید انواع آن را نیز مد نظر قرار دهیم و با توجه به نوع مبلمان به دنبال ارگونومیک بودن آن باشیم. انواع مبلمان اداری شامل موارد زیر است:

۱. مبلمان اداری مدرن

این نوع مبلمان امروزه بیشترین طرفدار را دارد. سادگی و زیبایی امروزی این مدل مبلمان و تجهیزات اداری برای یک فضای اداری بسیار مناسب است. به‌ویژه اگر معماری داخلی شامل دیوارها، کمدها، پرده‌ها و … باشد که از سبک مدرن پیروی می‌کنند. این سبک کلاس کاری ویژه را به محیط اطراف خود می‌بخشد. از آن‌جا که مبلمان و تجهیزات اداری شامل میز و صندلی اداری مدرن از اصولی ویژه پیروی می‌کنند؛

دارای ابعاد و متریالی بسیار ارگونومیک هستند. همین امر سبب می‌شود پاسخ مناسبی برای سوال مبلمان اداری ارگونومیک چه کاربردی دارد؟ یافت. مبلمان اداری مدرن سلامت جسم و روان کاربر، کارمند، مراجعه کننده و … را تامین می‌نماید. مبلمان اداری ارگونومیک مدرن در دو نوع زیر بیشترین تولید و سفارش را دارد:

  • مبلمان اداری استیل مدرن
  • ام دی اف مدرن

۲. مبلمان اداری لوکس؛ کاربرد مبلمان اداری ارگونومیک

مبلمان اداری لوکس بسیار چشمگیر است. اگر کسب و کار ویژه‌ای دارید یا به‌دنبال فضایی خاص، متفاوت و چشم‌گیر هستید؛ این سبک مبلمان با وسایل و تجهیزات منحصر به‌فرد خود می‌تواند زیبایی ایجاد کند. در این سبک نیز سعی می‌شود راحتی و زیبایی به بهترین شکل ایجاد شود. علاوه بر آن چشم‌گیر بودن و لوکس بودن نیز در ظاهر و نمای بیرونی مشاهده شود.

۳. مبلمان اداری سنتی

این سبک مبلمان نیز بسیار زیباست. این سبک بیشتر برای مکان‌های سنتی و قدیمی کاربرد دارد. ایجاد یک فضای سنتی در یک مکان اداری برای ادارات و نهادهای خاصی کاربرد دارد. ارگونومیک بودن این مبلمان با استفاده از ابعاد و متریال مناسب تامین خواهد شد. مبلمان اداری سنتی بیشتر سفارشی هستند، به همین دلیل در زمان سفارش این محصولات روی ارگونومیک بودن آن‎‌ها تاکید کنید.

قیمت مبلمان اداری؛ کاربرد مبلمان اداری ارگونومیک

اگر به‌دنبال مبلمان اداری راحت، ارگونومیک و زیبا هستید؛ می‌توانید از محصولات متنوع بینو دیدن نمایید. تنوع محصولات ما آن‌چنان زیاد است که؛ برای هر سلیقه و کاری می‌توان مبلمان اداری خاصی یافت. برای دریافت قیمت مبلمان اداری ارگونومیک یا قیمت مبلمان اداری استیل، هم‌چنین دریافت قیمت مبلمان اداری در سبکی خاص می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلام آخر

ما در دکوراسیون داخلی بینو در این مقاله سعی کردیم پاسخ مناسبی برای سوال مبلمان اداری ارگونومیک چه کاربردی دارد؟ بیابیم. استفاده از یک مبلمان اداری ارگونومیک می‌تواند در کنار ایجاد سلامتی جسمی، سلامتی روح را نیز افزایش دهد. هم‌چنین ارگونومی مبلمان اداری می‌تواند زیبایی و شیک بودن را به یک فضای کاری هدیه دهد. عزیزان و همراهان ارجمند برای دریافت مشاره خرید مبلمان اداری و اخذ اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات ما در مبلمان اداری بینو که شامل انواع میز اداری، پارتیشن اداری، صندلی اداری و کتابخانه اداری می باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید