توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

 

هنگامی که مردم درباره طراحی فضای اداری فکر می کنند، طبیعت دقیقا اولین چیزی نیست که به ذهن متبادر می شود. در اغلب موارد، آنها فضاهای کمرنگ و پر سر و صدا با نور محدود را به تصویر می کشد. اما این نوع فضاها به کار و بهره وری خوب کمک نمی کند و نوع کار نیز می تواند بر مسیر نزولی شرکت تاثیر بگذارد. هنگامی که شما به دنبال طراحی مجدد دفتر خود هستید، چرا این چرخه دائمی را با اضافه کردن گیاهان به فضای خود انجام ندهید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید استفاده از گیاهان در فضای اداری و نحوه کار آنها برای ایجاد انگیزه در کارکنان، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

  • گیاهان یک محیط اداری سالم ایجاد می کنند

این که آیا شما گیاهان یا گل های رنگی را انتخاب می کنید، داشتن کارهای اداری در طراحی داخلی شما یک راه عالی برای بهبود اتمسفر در دفتر شما است، به معنای واقعی کلمه! گیاهان به عنوان فیلترهای هوای طبیعی عمل می کنند، در از بین بردن آلاینده ها و آلرژن ها مانند کپک، گرد و غبار از مواد پاک کننده شیمیایی عمل می کنند. با گیاهان محیط خود را به سمت فضای باز نزدیک تر کنید که برای همه سالم تر خواهد بود.

  • گیاهان اداری می توانند کارکنان را آرام نگه دارند

شبیه به انتخاب یک رنگ مشخص از رنگ ها و یا تنظیم بهترین مبلمان اداری خود در یک طرح باز مفهومی، گیاهان در فضای اداری می توانند احساس آرامش را تقویت کرده و باعث کاهش استرس در میان کارکنان شما شوند. هنگامی که کارکنان احساس استرس کمتر می کنند، انگیزه بیشتری برای تکمیل وظایف خود دارند. نه تنها حضور گیاهان این اثر را دارد، بلکه صدا را نیز دفع می کنند . در حالی که گیاهان به وضوح هیچ صدایی از خود ندارند، قادر به جذب صدا و پژواک، کاهش سطح سر و صدا و ایجاد تمرکز بیشتربرای همه هستند.

درمورد ترکیب و نوع گیاهان فضای اداری خود فکر کنید. امروز با ما ارتباط برقرار کنید تا طرح هایی را برای شما در راستای بهبود فضای اداریتان فراهم کنیم.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید