توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری، مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در نظر بگیرید، میزان فضایی است که در اختیار دارید و باید با توجه به آن دست به خرید وسایل مورد نیاز خود بزنید.

 

چارچوب فضای کار

اگر شما در محیط کار، ناچارید که تنها در یک بخش محدودی از فضا، وظایف خود را انجام دهید، باید مبلمانی را انتخاب کنید که در همان فضای محدود، کارآیی لازم را داشته باشد و شما بدون دردسر، به هر آنچه که نیاز دارید، دسترسی سریع و آسان داشته باشید. به عنوان مثال، بعضی از کسب و کارها نیاز به مانیتورهای گسترده، تجهیزات جانبی کامپیوتر و میز اجرایی دارند. در حالی که برخی دیگر، بیشتر از تجهیزات جانبی تکنولوژیکی، نیازمند فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی هستند. بنابراین هدف اصلی، تحقق اولویت‌های کاری شماست. چناچه نوع کارتان به شکلی است که باید پذیرای ارباب رجوع باشید، پس لازم است اطمینان حاصل کنید که فضا و مبلمان کافی مانند میز و صندلی‌های جانبی (مثلاً میز پذیرش) در اختیار دارید.

 

ابعاد فضای کار

هنگام تعیین اصول اولیۀ کار، باید ابعاد فضای اداری مثل ارتفاع دیوارها، ابعاد در و پنجره‌ها، محل قرارگیری کابل و پریز برق و… را با جزئیات دقیق بدانید. این یک مسئلۀ ساده اما در عین حال بسیار مهم است. در نظر گرفتن این جزئیات به ظاهر کوچک و کم اهمیت، کمک بزرگی به شما در انتخاب مبلمان اداری مناسب خواهد کرد.

 

چند پیشنهاد کاربردی

برای دفاتر کوچک، توصیۀ ما این است که مبلمان اداری چند منظوره را که در طراحی آنها، انعطاف‌پذیری بالا لحاظ شده است، انتخاب کنید. این دسته از مبلمان اداری که از قطعات قابل جداسازی، تشکیل شده‌اند، به شما این امکان را می‌دهند تا در ایستگاه‌های کاری خود بیشترین بازده را داشته باشید. با استفاده از این مجموعۀ چند منظوره، بهره‌وری و رضایت کاربران نیز افزایش خواهد یافت. مبلمان اداریِ چند منظوره، فضای مناسب و زیادی از اتاق‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شکل بهتری کار خود را گسترش دهید.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید