توسط: تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]مبلمان اداری مهمترین نقش را پیشبرد اهداف شرکت دارد، زیرا مستقیما بر نحوه کارکرد کارکنان تاثیر می گذارد، بر این اساس بسیاری از تولید کننده ها به دنبال فروش مبلمان اداری با بهترین کیفیت و خدمات منحصر به فرد هستند تا شرکت ها را مجاب به خرید محصولات خود کنند. به طور کلی فروش انواع مبلمان اداری بستگی به موارد مهمی دارد که در راستای نیازهای هر کسب و کار است. ما در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

انعطاف پذیری و عملکرد

مبلمان اداری با قابلیت های چندگانه معمولا انتخاب خوبی است. هنگامی که شما عملکرد را با قیمت را متعادل می کنید، بدیهی است که در مقدار هزینه ها صرفه جویی می کنید. برای مثال، آیا میزها جایی برای ذخیره سازی دارد؟ آیا کشوها دسترسی آسان و ظرفیت ذخیره سازی کافی را دارند؟ آیا می توانید پاها را بچرخانید و آنها را آزادانه زیر میزها یا جداول حرکت دهید؟ آیا آنها به اندازه کافی مناسب برای کارکنان شما هستند؟

برای پاسخ دادن به این سوالات، می تواند یک ایده خوب باشد که قبل از خرید بتوان مبلمان را امتحان و تست کرد. آنچه احساس راحتی و عملکرد می کند می تواند به چندین عامل مختلف، مانند نوع کاری که انجام می دهید، و قد و وزن شما بستگی داشته باشد. در مورد نوع مبلمان مورد نیاز خود فکر کنید و نحوه عملکرد دفترتان را مد نظر قرار دهید. دفتر زیباعالی است، اما اگر آن واقعا عملکردی نیست، کسب و کار شما چیزی را کم خواهد داشت. در واقع مبلمان اداری شما چه نوع سبک کاری را پشتیبانی می کند؟ (برای چه کاری مهم است)

به عنوان مثال، اگر وقت شما کمی در شرکت است و عمدتا در خارج از دفتر کار می کنید، شاید نیاز به چندین مبلمان اداری با قابلیت چند گانه وجود نداشته باشد. آیا فضاهای جداگانه مناسب شرکت شما است یا می توانید با یک طرح باز کار کنید؟ آیا قفسه بندی و ذخیره سازی واقعا لازم است، یا بیشتر پرونده های شرکت شما دیجیتالی شده و در کامپیوترها ذخیره می شوند.

حتما بخوانید: قیمت مبلمان اداری

فضای اداری خود را در نظر بگیرید

منطقی است که مبلمان را که در فضای اداری شما مناسب است، خریداری کنید. با این حال، به سادگی با توجه به ابعاد کلی دفتر خود، اقدام به خرید مبلمان اداری کنید. نصب قطعات بزرگ مبلمان بیش از آنکه صرفا یک بخش بزرگی از دفتر شما را بگیرد، باید فضا برای رفت و آمد داشته باشد. کارکنان با فضای کم، قادر به حرکت آزادانه یا راحت نخواهند بود.

اندازه گیری اتاق های شرکت را قبل از ورود فروشگاه مبلمان اداری به درستی انجام دهید، این نخستین گام برای انتخاب درست مبلمان اداری است. همچنین، تنظیم و چیدمان مبلمان به طور موثر می تواند به شما کمک کند که دفتر خود را بزرگ تر ببینید.

قبل از خرید مبلمان در مورد مواردی مهم از خود سوال کنید، جاهای پریز برق و تلفن کجا هستند؟ بهترین مکان برای میز کجاست؟ آیا نور کافی وجود دارد یا لازم است نور مصنوعی (لامپ و چراغ) استفاده کنید؟ رنگ دیوار چگونه باید باشد؟ این نکات در فروش مبلمان اداری برای بسیاری از شرکت ها مهم است، زیرا برآورده کردن آن ها باعث افزایش فروش می شود.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع مبلمان اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید