توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه چیست و به چه شکلی صورت می پذیرد؟ برای طراحی کابینت آشپزخانه به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ مهمترین نکات در طراحی کابینت آشپزخانه شامل چه مواردی می شود؟ بهترین مدل طراحی کابینت آشپزخانه کدام است؟

یک آشپزخانه کاربردی بدون کابینت امکان پذیر نیست، در واقع کابینت آشپزخانه بخش مهمی از آشپزخانه هستند و امکان آشپزی سازمان یافته بدون کابینت وجود ندارد. طیف گسترده ای از سبک های موجود در بازار وجود دارد و انتخاب بهترین آنها که مناسب آشپزخانه شما است می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از ملاحظات مهم در انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه در رنگ و متریال خلاصه می شود.

در اینجا چند راهنمایی دیگر وجود دارد که بهتر است به درستی آنها را در در زمان خرید لحاظ کنید:

سبک آشپزخانه خود را در نظر بگیرید!!!

چند سبک کابینت وجود دارد که مناسب آشپزخانه های سنتی و مدرن هستند. مهم است که کابینت هایی را انتخاب کنید که با طرح رنگی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

در طراحی کابینت آشپزخانه شما می توانید بهترین سبک را انتخاب کنید اگر فضای موجود را در نظر بگیرید. اگر فضای کوچک دارید، باید کابینت هایی را که تکنولوژی صرفه جویی در فضا را ارائه می دهند، جستجو کنید. تکنولوژی فوق العاده ای وجود دارد مانند کابینت های گوشه ای را در نظر بگیرید. این کابینت ها می توانند در پشت درب های سنتی پنهان شوند. انتخاب سبک که مناسب آشپزخانه شما است، برای ایجاد بهترین نگاه و جلوه مفید است.

کابینت آشپزخانه ساخته شده از چوب طبیعی و MDF سبکی سنتی و گرم را به فضای آشپزخانه القا می کنند، در حالی مدل های فلزی و PVC بیشتر تمایل به ارائه المان های مدرن دارند.


طراحی کابینت آشپزخانه

متریال مناسب را انتخاب کنید!!!

در طراحی کابینت آشپزخانه طیف گسترده ای از مواد مورد استفاده برای ساخت کابینت ها وجود دارد. شما می توانید فولاد ضد زنگ، ملامین، آلومینیوم، چوب، یا پلاستیک را انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای کابینت هنوز چوب طبیعی و MDF است، به ویژه ام دی اف که به دلیل زیبایی و تنوع در کنار قیمت پایین تر از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است.

همچنین کابینت های ساخته از هایگلاس که ورق های براق هستند در رنگ ها گوناگون با حداکثر زیبایی و دوام ساخته می شود. در این بین در بازار کابیت هایی با عنوان ممبران نیز به فروش می رسند که همان MDF هستند، تنها با این تفاوت که توسط مکش هوا و ایجاد خلاء وکیوم شده اند. آنها سبکی کلاسیک را به آشپزخانه هدیه می کنند و ضد آب نیز هستند.

طراحی مناسب را انتخاب کنید

گزینه های بسیاری در مورد سبک ها و رنگ در طراحی کابینت آشپزخانه وجود دارند. فرصت های بی شماری نیز وجود دارد که به طرح کلی کمک می کنند. برخی از محبوب ترین کابینت ها، کابینت های مدرن، کابینت کلاسیک و سنتی هستند. نباید سبک کابینت را بدون توجه به سبک کلی خانه تان بررسی کنید. طرح های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. درب ها بخش قابل توجهی از کابینت ها هستند، بنابراین انتخاب سبک درب، یک تصمیم مهم است.

یکی از سبک های معمول درب، شیکر shaker است. در طراحی کابینت آشپزخانه رنگ های متنوع، مواد مختلف وجود دارد. آنها یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های مدرن و سنتی هستند. برای یک ظاهر زیبا، شما می توانید کابینت آشپزخانه سفید شاکر را اضافه کنید. آنها می توانند با انواع دسته های کلاسیک و شیک عرضه شوند.

کابینت های تخت (Flat) انتخاب عالی برای آشپزخانه های مدرن هستند. همچنین به شما اجازه می دهد لولاها را ببینید.

زیبایی شناسی و عملکرد

در زمان انتخاب و طراحی کابینت آشپزخانه، شما نباید فقط بر زیبایی و نگاه کابینت تمرکز کنید. با توجه به فضای موجود می توانید بهترین کابینت آشپزخانه را بر حسب عملکرد و نیازهای موجود خود خریداری کنید.

اطمینان حاصل کنید که کابینت ها کاربردی را دارند که می خواهید. شما باید انواع محصولات مورد نیاز خود را در هنگام انتخاب نوع کابینت آشپزخانه در نظر بگیرید. پس از همه، کابینت ها برای ذخیره سازی مورد استفاده قرار می گیرند. اطمینان حاصل کنید که طراحی کابینت آشپزخانه برای شیوه زندگی شما مناسب است و در واقع وسائلی که نیاز دارید در داخل آنها قرار دهید را لحاظ کنید.

چوب طبیعی در کنار MDF انتخاب نخست همه افراد است، آنها زیبا، شیک و بسیار با دوام هستند. آنها در رنگ ها و سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند، مهم است مدلی را انتخاب کنید که بر زیبایی آشپزخانه شما به شدت می افزاید.

سخت افزار را انتخاب کنید

در طراحی کابینت آشپزخانه، کابینت ها بخش مهمی از آشپزخانه هستند، بنابراین مهم است که سخت افزار مناسب را انتخاب کنید. مهم است که لولاها و دستگیره ها مقاوم و زیبایی را انتخاب کنید تا نگاهی منحصر به فرد بر فضای آشپزخانه شما ایجاد شود. طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها موجود است. سخت افزار نقش مهمی در ساخت آشپزخانه زیبا و شیک بازی می کند.

کلام آخر

خرید بهترین کابینت آشپزخانه گامی مهم در طراحی و تجهیز فضای آشپزخانه است. به طور کلی افراد زمان زیادی را در این فضا سپری می کنند و استفاده کدام از وسائل آن باعث می شود افراد در کنار زیبایی به کیفیت و دوام نیز توجه ویژه ای کنند. با این حال آنها برای بسیاری از خانه های ایرانی و به طور کلی ایرانیان طراحی کابینت آشپزخانه امری مهم و ضروری است.

در این راستا برای اطلاع از نحوه فروش و لیست قیمت انواع کابینت های آشپزخانه با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو BAYNO تماس حاصل فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید