توسط: تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای طراحی محیط اداری مناسب

طراحی محیط اداری مناسب به چه شکلی انجام می پذیرد؟ بهترین مدل طراحی محیط اداری مناسب شامل چه نکاتی می شود؟ مهترین نکات در طراحی محیط اداری مناسب کدامند؟
داشتن یک فضای اداری کوچک به این معنی نیست که این شرکت کارکردی مناسبی ندارد. صدها کتاب، مقاله و مراجع در مورد چگونگی ایجاد فضاهای کوچک برای نیازهای حرفه ای نگاشته شده است. فضاهای مینیمالیستی و فضاهای کاری کوچک، زرق و برق دار و جذاب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال برای درک بهتر طراحی محیط اداری مناسب، با ما همراه باشید.

واقعیت؟

فضاهای کوچک برای ایجاد کارآمدی بیشتر و شخصی آسان هستند. در حقیقت، فضاهای کوچک ممکن است گاهی بهتر باشند تا بتوانند نیازهای حرفه ای ما را در محل کار مطابقت دهند. فضای کمتری برای خطا وجود دارد و فرصت کمتری برای از بین بردن یا حذف مواد مهم و اسناد وجود دارد.

فقط به این دلیل که شما ممکن است یک دفتر کوچک یا یک فضای کاری داشته باشید، به این معنا نیست که شما نمی توانید عملکرد کیفی بالایی داشته باشید. فضاهای کاری کم نیاز به سازماندهی اضافی کمتر دارند و برنامه ریزی و ظرافت کامل از یک منطقه محدود را ایجاد می کنند.

چند ایده برای طراحی محیط اداری مناسب و کوچک!!!

حداکثر نور و فضای باز!!!

در طراحی محیط اداری مناسب هر چیزی که از ورود نور طبیعی به نور خورشید شما جلوگیری می کند، سعی کنید طرح را مجددا تنظیم کنید تا این نور به فضا شما برسد. نور طبیعی ثابت شده است که باعث افزایش خلق و خوی کارکنان می شود. این نیز باعث می شود اتاق احساس بزرگتر و روشن تر و کمک به مدیریت بیشتر فضای می کند. اگر در طراحی محیط اداری مناسب خود پنجره دارید ، سعی کنید میز کارکنان خود را جهت رسیدن به حداکثر زمان صرف شده در کنار آنها قرار دهید.

رفت و آمد راحت!!!

هنگامی که مبلمان اداری لوکس را مجددا تنظیم می کنید، مطمئن شوید که نه تنها کارکنان به اندازه کافی فضایی راحت برای کار آزاد دارند، بلکه فضای کافی بین میزها برای راحتی در حرکت را فراهم کنید. یک محل کار شلوغ می تواند باعث سردرگمی و عدم تمرکز شود و تنها گردش کار را مختل می کنند.

از گزینه های ذخیره سازی کارآمد استفاده کنید!!!

ذخیره سازی انجام شده به درستی می تواند بیشترین مزایا را برای بهینه سازی یک فضای کاری کوچک در طراحی محیط اداری مناسب شما ارائه دهد. سعی کنید گزینه های ذخیره سازی را انتخاب کنید که به اندازه فضای اداری شما باشد، کمدهای فایلینگ می توانند انتخاب مناسبی باشند.

طرح فضای باز!!!

 

در گذشته طرح معماری رسمی با اتاق های جداگانه برای اکثر شرکت ها مناسب بود. امروزه همکاری و تغییر بیشتر به تمرکز بر روی کار گروهی نیاز به یک طراحی دفتر آزاد تر را ایجاد کرده است. بسته به نیازهای کسب و کار، طرح شما می تواند بیشتر از یک طرح طبقه باز را برای به حداکثر رساندن فضا مناسب سازد.

اگر شما و کارکنانتان بیشتر از روز در حال تلفن صحبت کردن هستند، استفاده از محیط های داخلی می تواند انتخاب خوبی باشد. این می تواند یک محیط آرام تر را فراهم کند، اما هنوز، اتاق های زیادی را برای حرکت در اطراف فراهم می کند. اگر کسب و کار شما نیاز به همکاری مداوم بین کارکنان دارد، طراحی محیط اداری مناسب خود را در مرکز اتاق طراحی کنید. این اجازه می دهد تا مقدار زیادی فضای اضافی برای حرکت و تعامل وجود داشته باشد.


طراحی محیط اداری مناسب

نوع درست مبلمان را انتخاب کنید!!!

یک گزینه عالی برای فضاهای کاری کوچک، مبلمان اداری لوکس و امکانات انعطاف پذیر است که برای ایجاد فضاهای مختلف در زمان های متفاوت ایجاد می شود. اگر شما نیاز به یک فضای موقت برای مشتریان دارید که از بقیه محل کار بیشتر جدا شده باشد، پارتیشن ها و دیوارهای متحرک گزینه های خوبی برای انتخاب هستند. میز و صندلی متحرک دیگر گزینه های عالی برای ایجاد فضاهای کاری مختلف برای نیازهای متفاوت هستند. این می تواند آسان برای ذخیره و راحت برای حرکت باشد.

اولویت بندی با پاکیزگی!!!

دفاتر کثیف به نظر شلوغ و خارج از کنترل هستند. اگر فضای کوچکی دارید می خواهید هر چیزی را به حداکثر برسانید و محیط آرام را ارتقا دهید، فضایی تمیز و مرتب را ایجاد کنید. اگر دارای مداراک و اسناد کاغذی زیادی در محیط یا روی میز خود هستید، ممکن است بخواهید در مبلمان اداری که دارای فضای ذخیره سازی بیشتر مانند کابینت و کتابخانه است، سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب، شما می توانید ظاهر دفتر خود را بدون نیاز به خلاص شدن از اسناد و لوازم مورد نیاز خود بهبود بخشید.

فضای کوچک، کارآیی بزرگ

فضاهای کاری کوچک نباید چیزی باشد که مانع موفقیت شرکت یا کسب و کار شما شود. انتخاب انواع مبلمان مناسب، با استفاده چیدمان و دکوراسیون مناسب و همچنین به حداکثر رساندن فضای کاری، می توانید اطمینان حاصل کنید که در بلند مدت در کسب و کار خود موفق بوده اید. سازماندهی یک طرح موثر و کارآمد چیزی است که می تواند قریب به اتفاق و استرس زا باشد، تا زمانی که به درستی طراحی نشده باشد.

کلام آخر

طراحی محیط اداری مناسب در نگاه اول می تواند سخت باشد، ولی شناخت بهتر نیازها می تواند به طراحی مناسب محیط منجر شود. نکات بالا می تواند به شما در بهینه کردن فضای کاریتان کمکی در خور توجه کند.

در این راستا برای طراحی نوع فضای خود می توانید از طریق راه های تماس زیر با مبلمان اداری لوکس بینو تماس گرفته و با کارشناسان طراحی ما نیازهای خود را در راستای چیدمان، دکوراسیون و سبک های طراحی فضا، در میان بگذارید.


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید