توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ایده‎های طراحی برای فضای پذیرش اداری

فضای پذیرش اداری چیست و دارای چه مشخصاتی است؟ آیا برای طراحی فضای پذیرش اداری به راهنمایی نیاز داریم؟ مهمترین ایده‎های طراحی فضای پذیرش اداری کدامند؟

همانطور که می‎دانیم یکی از چیزهایی که در همه زمان ها کار می‎کند، اولین تصور شما است. اگر اولین بار با کسی ملاقات دارید، اگر لباس پوشیدن آنها مورد تایید شما نباشد، قطعا در مورد همکاری و انجام کار با آنها فکر خواهید کرد. به همین سادگی، این مورد درباره بخش پذیرش نیز حکم می‎کند. هنگامی که مشتری می آید، اگر فضای پذیرش اداری شما اولین چیزی است که آنها می‎بینند. بنابراین هنگامی که شما در حال طراحی پذیرش فضای و مبلمان اداری خود هستید، موضوع یک تصویر اولیه مناسب را باید در نظر بگیرید.

مهمترین نکات برای طراحی فضای پذیرش اداری

  • ایجاد یک تاثیر بزرگ

از آنجا که بخش پذیرش مکانی است که کسب و کار شما را به بازدیدکنندگان جدید نشان می‎دهد. بنابراین لازم است که فضای پذیرش اداری شما به خوبی محفوظ باشد و با فضای مناسب طراحی شده باشد. ظاهر پذیرش شما باید شخصیت کسب و کار شما را نشان دهد و طبیعت نام تجاری شما را نمایان نماید.

اگر کسب و کار شما یک نام تجاری بسیار منحصر به فرد داشته باشد و بخش پذیرش شما با صندلی‎های رنگ روشن پر شده است، این معنی‎دار نخواهد بود. اگر می‎خواهید یک تصور خوب مانند نام تجاری منحصر به فرد خود را ایجاد کنید،می‎ بایست صندلی های اداری راحت و گران قیمت چرمی را برای فضای پذیرش اداری خود انتخاب کنید. این نوع ساختار می تواند به مشتریان شما احساس دلپذیر و آرام بخش را انتقال دهد. اگر شما یک نام تجاری خوب داشته باشید، پس می‎توانید با طراحی خود سرگرم کننده‎تر باشید، اما فکر کنید که اولین تصور آخرین تاثیر را خواهد داشت.

میز اداری, میز کانتر اداری, میز پذیرش اداری, میز منشی
میز کانتر اداری بینو
  • مشتریان خود را درگیر کنید

هر فرد در فضای پذیرش اداری زمانی را به انتظار می‎گذراند. بعضی از افراد فقط یک دقیقه منتظر می ‎مانند و بعضی دیگر ممکن است برای مدت طولانی صبر کنند. به همین علت، شما باید آرامش خود را حفظ کنید، در عین حال صندلی و مبل اداری خوبی داشته باشید.

به جای ارائه برخی از مجلات، یک یا دو کامپیوتر در بخش پذیرش خود قرار دهید. به این ترتیب، بازدید کننده شما در فضای پذیرش اداری شما فرصتی برای رسیدن به ایمیل‎های خود دارد. این باعث می‎شود که بازدیدکننده شما بیشتر آرامش یابد و حس خوش آمدگویی داشته باشد. اگر کسب و کار شما خدمات مالی خوب ارائه دهد، ممکن است یک ایده هوشمند برای راه اندازی یک صفحه  نمایش کوچک برای نشان دادن اخبار مربوط به کسب و کار را داشته باشد. این دو تکنیک می‎تواند مشتری را در هنگام انتظار در بخش پذیرش حفظ کند و باعث آرامش بیشتر آنها شود.

همه این کارها باعث می‎شود مشتریان فکر کنند که به نیازهای آنها احترام می‎ گذارید. در حقیقت فضای پذیرش اداری مناسب به ایجاد روابط خوب برای هر دو طرف کمک می‎کند و در آینده به خوبی ارتباط بین آنها برقرار می‎شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان در امر طراحی و سفارش انواع مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی می توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید